תוצאות שליליות שמירה על המוניטין על ידי הסרתם

gui-3614763_640

השם של העסק שלנו הוא הדבר החשוב ביותר בעבורנו בפתיחת עסק חדש. ככל שנצליח להרים את שיווק העסק שלנו במישור החיובי, כך גם נצליח להניע את העסק להצלחה, ולהשאת רווחים. ההשקעה שלנו בשם ובמוניטין העסק חשובה לא פחות מאשר השקעה בשירות הלקוחות ובמוצר- שגם הם כמובן  ערך עליון. מדוע אנו שמים זאת בקנה אחד? מאחר שניקוי תוצאות שליליות ושמירה על המוניטין שווה לשם עסק ראוי וטוב. ככל שיחפש מאן דה הוא את שם העסק הספציפי או את השירות שאתם מעניקים בגוגל, הוא ייחשף אך ורק לביקורת חיובית, תוכן איכותי והמון אהבה מגוגל. בצורה הזו, הסיכוי שהוא יגבש עליכם רושם חיובי ויבחר ליצור עמכם קשר להתקשרות גדל וגדל.

כל זאת יכול ואכן יתבצע כראוי באמצעות שיטה המכונה SEO. אשר משמעותה קידום אורגני בגוגל. שיטה זו מושתת על הזנת תוכן איכותי, בעל משמעות וערך מוסף ומשמעות עבור הקוראים. האלגוריתם של גוגל מעריך ומקדם משמעותית כל תוכן איכותי, ולכן השקעה במימדים אלו חשובה במיוחד. מעבר לכך, כמובן שישנו שימוש גם במילות מפתח, כותרות משנה מהותיות ומעניינות ועוד.

הזנת התוכן האיכותי תתבצע על ידי איש המקצוע שלכם באמצעות כתיבה והזנה של תכנים כגון מאמרים, כתבות תדמית, פוסטים ברשתות חברתיות וכדומה. בנוסף לכך, חשוב גם ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר