קידום ממומן בגוגל

icon1

בחירת מילות מפתח

icon2

שימוש בהצעות מחיר חכמות

icon3

עלייה מיידית בפניית לקוחות

כמה מילים על קידום ממומן בגוגל

  1. קידום ממומן בגוגל הוא כלי חשוב לקידום אתרי אינטרנט ועסקים באינטרנט ומשמש ברוב המקרים את החזר ההשקעה הטוב ביותר אחרי הקידום האורגני

  2. השירות יאפשר לכם להציג מודעות איכותיות במנוע החיפוש של גוגל  באתרי אינטרנט שונים וסרטוני יוטיוב

  3. אנחנו בוחרים את המילות המפתח שבהן המודעה תוצג ואת התקציב היומי לפרסום המודעות

  4. השירות מאפשר לכם לבחור את היעד שלכם, בין אם הוא חשיפות ובין אם קבלת לידים

  5. החשיפה הינה מיידית! לעיתים אך שעות ספורות
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל

"ניהול ידני של הקמפיינים קשה וסיזיפי פי 10, אבל ברוב המקרים משתלם ללקוח פי 10"

עידן מור, מייסד better

קידום ממומן בגוגל – במה מדובר ?

במהלך השנים האחרונות, הפך האינטרנט לפלטפורמה המובילה לקידום עסקים ומוצרים. אחת הדרכים המבוססות והפופולריות ביותר לקידום עסק באינטרנט היא קידום ממומן.

מהו קידום ממומן בגוגל ?

קידום ממומן הוא סוג של פרסום בו מתבצע תשלום למפרסם רק כאשר משתמשים מקדמים את המוצר או השירות. התשלום מתבצע בדרך כלל בהתאם לכמות הקליקים, ההצגות שהמודעה קיבלה וכמות החשיפה בפלטפורמות השונות. פרסום ממומן יכול להיות בצורת מודעות ממומנות כמו פרסומות פייסבוק, פרסומות בגוגל, פרסומות טוויטר, פרסומות יוטיוב וכל הפלטפורמות ששייכות לגוגל.

במה מתמקד קידום ממומן בגוגל ?

קידום ממומן בגוגל מתמקד במגוון רחב של קטגוריות, כולל קידום אתרים, פרסומות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, פרסומות במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג, ופרסומות וידאו ביוטיוב ופלטפורמות אחרות. קידום ממומן מתמקד במודעות אינטרנט איכותיות ובכך מאפשר לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם בצורה מדויקת ויעילה יותר. בנוסף, פרסום ממומן מאפשר לעסקים לבחור בדיוק כמה כסף הם מוכנים להשקיע בקידום המוצר שלהם, ולכן הוא יכול להיות אפקטיבי וכלכלי יותר מפרסום שאינו ממומן. מחקרים אשר נערכו בתחום מצאו כי מרבית האנשים אשר מחפשים מידע על עסקים שואבים את הידע שלהם מאינטרנט ורבים משנים את הדעה שלהם בעקבות אזכורים חיוביים. מכאן, יש חשיבות רבה לתחום פרסום ממומן בגוגל- בניית רשת של מודעות עשויה לפתוח דלת לעולם חדש עבור עסק.

תוכן עניינים

למה חשוב לבחור בחברה המתמחה בתחום ולא לבצע את הקידום הממומן בגוגל לבד ?

אם אתם בעלי עסק ואתם רוצים להרחיב את הפרסום, הרי כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים ולא לעסוק בזה לבד. חברה בעלת מוניטין רב בתחום תשמח לסייע לכם תוך התאמת תוכנית עסקית המתאימה לעסק שלכם במטרה להשיג קהל לקוחות רחב בכמה שפחות השקעה בתקציב.

ניהול מוניטין ברשת על ידי חברה מקצועית יכלול את כל ערוצי השיווק הן קידום אתרים והן עמודים בגוגל וכמובן הרשתות החברתיות תוך התאמה לקהל היעד ולמטרה. חברה מקצועית בשיווק דיגיטלי ובקידום ממומן בגוגל תהיה מנוסה באיתור מילות המפתח המתאימות ביותר תוך בניית מיתוג חיובי והצגתו לקהל היעד שאתה מכוון אליו.

הפרסום של העסק חשוב לכם ?

בעלי עסקים מתייחסים לפרסום עסק שלהם בתור הפרויקט הפרטי שלהם ומכאן הם רוצים ליצור דיבור חיובי סביב העסק שלו תוך כדי צבירת לקוחות חדשים והרחבת הקהל הקבוע אל העסק.

אם חיפשתם את העסק שלכם בגוגל לפי התחום שלו ולא קיבלתם את התוצאות שרציתם- אל דאגה יש לזה פתרון! באמצעות ביצוע קידום ממומן בגוגל ניתן לגרום למודעות שלכם  להופיע בין המקומות הראשונות בגוגל ולגבור על המתחרים שלכם. למעשה, ככל שיהיו תכנים חיוביים יותר, כך העסק יקבל יותר פניות של לקוחות פוטנציאליים.

באמצעות קידום ממומן בגוגל ניתן ליצור לקוחות חדשים

אחת השיטות ליצירת מודעות איכותיות היא באמצעות כתיבת מודעות מושכות, עם הנעה לפעולה, איכותיות יותר ופרסומם בשלל רשתות חברתיות ובגוגל. בשלב הבא יש לדאוג לקידום של התכנים באמצעות תקציב נכון ומילות מפתח איכותיות לעסק. המקומות הראשונים בגוגל מקנים לעסק שלך מוניטין חשוב במנוע החיפוש של גוגל ובעיני הלקוחות וכך הלקוחות החדשים ימצאו אותך.

כיצד מתבצע קידום ממומן בגוגל ?

קידום ממומן בגוגל נעשה דרך כלי הפרסום של גוגל המכונה Google Ads. כדי לפרסם בכלי זה חברת השיווק תבצע את הפעולות הבאות

יצירת חשבון על שם העסק שלך ב-Google Ads – החברה תיצור חשבון בכלי הפרסום של גוגל ותקשר אותו לאתר האינטרנט שלכם. לאחר מכן יתבצע מחקר על מילות המפח העיקריות ואפיון העסק שלכם לקבלת תוצאות חיוביות במהרה. בחירת סוג פרסום – לאחר מחקר מילות המפתח והמתחרים יש לבחור את סוג הפרסום הרצוי, למשל פרסומות חיפוש או פרסומות תצוגה לקהל היעד הרלוונטי. בהחלטה שלך בהמלצת החברה יש הגדרת תקציב יומי – נדרש לקבוע כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בכל יום בפרסום כל עוד המודעות שלכם רצות ברשת של גוגל. כתיבת המודעה ועיצובה – יש לכתוב מודעה אטרקטיבית ומעודדת לפעולה שתציג את המוצר או השירות שאתם מציעים בצורה הטובה ביותר.

פרסום המודעה – לאחר הגדרת המודעה והתקציב, נדרש לפרסם אותה ולמקם אותה במיקום המתאים בתוצאות החיפוש או באתרים המשתתפים בתכניות הפרסום של גוגל.

בסיום ניתן לעקוב אחר התוצאות ולמדוד את ההשקעה ובכך לשפר את התוצאות עם הפעולות ההכרחיות

יצירת מודעה ליוטיוב

דרך נוספת היא באמצעות רשת חברתית שהיא מעט UNDERATED, היוטיוב. היוטיוב מזוהה יותר עם מי שמעוניין להאזין למוזיקה האהובה עליו, אך למעשה, רבים אינם יודעים כמה השפעה יכולה להיות ליוטיוב גם במישור השיווקי. עמודי יוטיוב מקודמים יפה מאד על ידי גוגל, הם חשובים לגוגל והם מהווים עבור גוגל מקור סמכותי ומהימן. כך שלמעשה גוגל יקדם אותם במעלה תוצאותיו. יצירת המודעות ביוטיוב גם תהיה דרך מערכת GOOGLE ADS.

נבחר את סוג המודעה המתאימה לעסק שלך. למשל מודעות TrueView, שהן מודעות וידאו ממומנות בצורה של תשלום עבור צפייה או מודעות Bumper, שהן מודעות קצרות שמופיעות לפני או אחרי סרטוני יוטיוב קצרים. נגדיר תקציב יומי אשר יקבע כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בכל יום במודעה. יצירת מודעה וידאו ניצור מודעת וידאו אטרקטיבית שתציג את המוצר או השירות שאתם מציעים בצורה הטובה ביותר. נבחר את הקהל המתאים למוצר או השירות שלכם, על מנת שהמודעה תופיע בפניו. לאחר הגדרת המודעה, נפרסם ונמקם אותה בין סרטוני יוטיוב בהתאם לקהל היעד ולמדדי הקמפיין.

בניית מודעות מגוונות

 ישנה דרך חשובה ומשמעותית נוספת והיא בנייה של מגוןן מודעות עבור העסק/ האדם הפרטי. באמצעות בניית סוגים מגוונים של מודעות שמציגים את פרסום העסק שלכם, קהל היעד שיפגוש כמה פעמים את העסק שלכם, ייתקל בכמה מודעות שונות וכך יתפוס את העסק שלכם ביותר רצינות והפוטנציאל של פנייה מלקוח חדש יהיה גדול יותר.

פרסום בבאנרים בתוך אתרים

רבים אינם יודעים אך המודעות הקטנות שקופצות בצד של האתרים השונים, הן בעצם מודעות של קידום ממומן בגוגל. גוגל אוהב מאד לקדם את סוג מודעות אלו כיוון שאלה מודעות מכוונות קהל יעד בצורה מאוד טובה ונותן לגוגל אינדקציה על מערכת הפרסום והטרגוט שלה.

מעבר לקידומכם החיובי במגוון הפלטפורמות המוצגות לעיל חשוב גם כן לעשות שיעורי בית בדבר האזכורים בגוגל. הדבר חשוב על מנת להבין היכן לפרסם את המודעות שלכם ניתוח העסק ומילות המפתח על ידי מקצוענים הוא שלב מאוד קריטי, הוא יקבע את תוצאות הקמפיין שלכם לאורך זמן.

למה בשנת 2023 קידום ממומן בגוגל כה חשוב

גוגל היא פלטפורמה עצומה לחיפוש ולפרסום, ובאמצעות הקידום הממומן בגוגל ניתן לקדם את העסק והמותג שלכם ולהגדיל את התעבורה לאתר שלכם. כמו כן, הפרסום הממומן מאפשר לכם להגדיל את מכירותיכם ולפתח יחסי לקוחות חדשים דרך מודעות מתאימות לקהל היעד.

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והתחרות העצומה בפלטפורמות השונות, פרסום ממומן בגוגל הוא חשוב יותר מתמיד כדי להתחרות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק. כמו כן, בגוגל ניתן להשתמש במדדים ובכלים מתקדמים כדי לנתח את התוצאות ולשפר את הקמפיינים באופן תכנוני ואפקטיבי.

למה קידום ממומן בגוגל של חברה מסחרית הוא כה חשוב

קידום ממומן בגוגל מאפשר לחברה להגדיל את התעבורה לאתר שלה ולקדם את המוצרים והשירותים שלה. בנוסף, הפרסום הממומן מאפשר לחברה להשיג יעדים עסקיים ופיננסיים, לגדל את ההכנסות ולהגדיל את מספר הלקוחות והמשתמשים שלה.

קידום ממומן בגוגל עשוי גם לסייע לחברה להתחרות בצורה יעילה יותר עם חברות אחרות באותו התחום, ולהציע ללקוחות שלה יתרונות משתלמים יותר ופתרונות מתאימים לצרכיהם. כמו כן, הפרסום הממומן מאפשר לחברה לבחור בצורה מדויקת את הקהל היעד שלה ולהגיע אליו באופן יעיל וכך להפיץ את המוצרים והשירותים שלה על מנת להגדיל את הכנסותיה ולהשיג תשואה עסקית מקסימלי.

פרסום? אינטרנט? מה הקשר?

בעבר עסקים רבים ביססו את עצמם על פי שיטת "פה לאוזן" וחיזקו אותה באמצעות פרסומים שונים בפלטפורמות השונות שבהן אפשר היה לפרסם. הדבר הזה הוביל הרבה פעמים לגדילה של עסקים, לעומת עמידה במקום או אפילו היחלשות של עסקים שלא נקטו בדרכי הפעולה האלו. הדבר הזה עובד בדיוק ככה גם היום, אבל הפלטפורמה העיקרית והשולטת בנושא הזה היא רשת האינטרנט.

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

טראפיק לאתר ניתן לראות תוך שעות ספורות בלבד. שיפור הביצועים מבחינת המחיר לליד, כמות החשיפות וכו' הינה עבודה שוטפת וסיזיפית.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן