קידום אתרים אורגני

icon1

אופטימיזציית קוד

icon2

שיפור סמכותיות הדומיין

icon3

עליה קבועה במיקומים

5 נקודות על השירות שלנו

1. קידום אתרים אורגני הוא כלי חשוב לקידום אתרי אינטרנט ועסקים באינטרנט, ומשמש ברוב המקרים את מקור ההכנסה הרווחי ביותר ברשת לעומת ההשקעה (ROI)

2. השירות שלנו כולל תחזוקה שוטפת של האתר, ניהול תוכן איכותי ויצירת חשיפה מירבית ברשת. הדבר יוביל לעלייה במיקומים האורגניים, יחסוך כסף רב מהקידום הממומן ויגרום לגולשים ברשת להיכנס לאתר שלכם לפני האתרים של המתחרים

3. בתחילת הדרך אנחנו בוחרים ביחד את המילות המפתח אותן נקדם עפ"י כמות החיפושים והרווחיות לעסק

4. אנו נעקוב אחר התנהגות הגולשים באתר ונשפר גם את יחס ההמרה וחווית המשתמש

5. השירות שלנו כולל דו"ח חודשי מפורט, מעמיק ושקוף הן על הפעולות שבוצעו במסגרת השירות והן על מצב האתר מבחינת מיקום הביטויים, טראפיק ומדדים חשובים נוספים

קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני

"המקום הבטוח ביותר להסתיר גופה זה בעמוד השני בגוגל"

ג'ון סטיוארט, קומיקאי

3 הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני עפ"י גוגל בכבודה ובעצמה

  1. מקום ראשון – תוכן וקישורים
  2. מקום שני – תוכן וקישורים (נכון, זו לא טעות, פשוט גוגל לא מפרסמת מה יותר חשוב לה)
  3. מקום שלישי -Rankbrain – כוונת הגולש, חווית המשתמש וכו'

 

הוראות מתוך המדריך המורחב של גוגל

  • צרו דפים המיועדים קודם כל למשתמשים ולא למנועי החיפוש
  • אל תרמו את המשתמשים שלכם עם מידע מוטעה
  • גרמו לאתר שלכם להיות ייחודי לעומת המתחרים
  • תשאלו תמיד את השאלה – האם הדבר עוזר למשתמשים?
  • תשאלו תמיד את השאלה – האם הייתי כותב את זה ככה אילולא היה גוגל?

הוראות מתוך המדריך המקוצר של גוגל

  • טייטל נכון – צריך להכיל את הביטוי המקודם
  • URL נכון – צריך להכין להכיל את הביטוי המקודם
  • תיאור נכון – צריך להכין להכיל את הביטוי המקודם
  • עזרו לבעלי מוגבלויות
  • הזינו תגיות ותיאור לתמונות
  • הקפידו על עדכון של האתר

קידום אורגני בגוגל הוא עלילה ארוכה ומורכבת שמתמקדת במיקוד בכלי החיפוש האורגני של גוגל על מנת להגדיל את התעבורה לאתר האינטרנט שלך. הקידום האורגני מתחיל בשימוש במילות מפתח נכונות, שמאפשרות לגוגל להבין את התוכן של האתר ולקשר אותו למשתמשי האינטרנט המתאימים.

המבנה האינטואיטיבי של האתר משחק תפקיד חשוב בקידום האורגני, כך שגוגל יכול לזהות את המידע באתר ולספקו למשתמשים בצורה ברורה וברמת נוחות. חומר חדש יצירתי ומעודכן המפרט את השירותים או המוצרים שלך באתר הוא חשוב מאוד לצורך הקידום האורגני, מאחר שזה יגרום לגוגל לזהות את התוכן המעודכן והרלוונטי של האתר שלך.

בנוסף, מידע שהוא מעודכן וחדש יכול לעזור לגוגל להבין שהאתר שלך פעיל ושופע חיים. בכל האינטרנט, יצירת חיבורים חזקים יכולה לסייע לשיפור הקידום האורגני של האתר שלך, כי הקישורים מסייעים לגוגל לזהות את האתר שלך כאתר חשוב ומועיל יותר למשתמש.

תוכן עניינים

תוצאות מדגמיות מהשטח של לקוחות ישירים

2swim.co.il

lidar.co.il

mydoctor.co.il

polco.co.il

preflight.co.il

turbowax.co.il

yuvalhilel.com

9 סטטיסטיקות על קידום אתרים אורגני

  1. בשנת 2019, תעשיית ה-SEO הייתה שווה 43 מיליארד דולר
    בשנת 2022 היא היתה שווה 68 מיליארד דולר
    בשנת 2030 היא צפוי להגיע ל-$129.6 מיליארד דולר!

     

  2. 53% מכלל התנועה לאתרי אינטרנט, מגיעה מחיפושים אורגניים

     

  3. עסקים שכותבים תכנים בבלוג שלהם, מקבלים 55% יותר תנועה לאתרים שלהם
  4. איך קידום אתרים מגדיל את החזר ה-ROI? ללידים שהגיעו כתוצאה מקידום אורגני יש כמעט 15% סגירה
  5. 49% מהעסקים אומרים שחיפוש אורגני מביא להם את החזר ה-ROI השיווקי הטוב ביותר
  6. כמה גולשים עוברים לעמוד 2 בגוגל? רק 25% מהאנשים! ורק 63% באמת לוחצים על אחת התוצאות בעמוד במילים אחרות, 75% מהאנשים אף פעם לא גוללים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש
  7. קידום אורגני מוביל למעל 1,000% יותר תנועה בהשוואה לרשת חברתית אורגנית
  8. 28% מהחיפושים המקומיים מביאים לרכישה תוך 24 שעות (לדוגמא יועץ משכנתא בחולון)
  9. ישנם למעלה מ-200 גורמים שהאלגוריתם של גוגל בוחן בעת דירוג אתר וקיטלוגו בתוצאות החיפוש
קידום אתרים אורגני
סטטיסטיקות של קידום אתרים

 6 סטטיסטיקות על SEO לחנויות וירטואליות

  1. כמה חנויות אינטרנטיות יש בעולם? נכון לסוף שנת 2022, יש כ- 26 מיליון חנויות אונליין

  2. מה היא הפלטפורמה הכי פופולרית לבניית חנות באונליין? נכון ל-2023 וורדפרס עם תוסף ה- Woocomerce עומדת בראש, ומחזיקה נכון לעכשיו 3,953,757 מיליון. אחריה שופיפיי עם 2,109,081 מיליון חנויות פעילות. במקום השלישי וויקס הישראלית עם 637,437

  3. ביום הבלאק פריידיי 2022, ישראלים הוציאו מעל 600 מיליון שקל בחנויות אונליין מקומיות ולועזיות (9% יותר מהשנה הקודמת)

  4. 69% מסך כניסות הגולשים לחנויות וירטואליות ברשת מגיע ממקור אורגני

  5. 7% מהקונים באינטרנט מעדיפים לקנות מוצרים, מחנויות שהתוכן בהם, כתוב בשפת האם שלהם

  6. 68% מהעסקים הקטנים לא מיישמים אסטרטגיית אופטימיזציה לשיפור המרה בחנויות אונליין (CRO)
 

3 סטטיסטיקות על חנויות וירטואליות בארה"ב

1.       218.8 מיליון צרכנים אמריקאים יקנו באינטרנט בשנת 2023, שהם כ-65 אחוז מאוכלוסיית ארה"ב

2.      הכנסות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה"ב צפויות להגיע ל-1.1 טריליון דולר ב-2023, עלייה של 21.5 אחוזים משנת 2022

3.      המכירות בחנויות האונליין בארה"ב טיפסו מ-257 מיליארד דולר לעונת החגים של2021, ל-270 מיליארד דולר לשנת 2022. זאת בניגוד למכירות החגים ביתר העולם, שהיו קבועות בהשוואה לשנה שעברה והסתכמו ב-1.14 טריליון דולר


מקורות
: ResearchAndMarket; SmallBizGenius ;Hubspot ;WordStream; Backlinko Ahref ; Inter-Growth ;BrightEdge
MarkinBlog; Storeleads; Statista; Forbes; Ynet; Oberlo; Authority Hacker; Think With Google; Demandsage

"המקום הבטוח ביותר להסתיר גופה זה בעמוד השני בגוגל"

ג'ון סטיוארט

מה כולל השירות שלנו

מחקר מילות מפתח

אנו נתחיל במחקר מילות המפתח הרלוונטיות לתחום העסק שלכם, כדי לדעת אילו מילות מפתח משתמשים כדי לחפש מוצרים או שירותים כמו שלך.

תוכן איכותי

כתיבת תוכן איכותי ומתאים למטרות העסק שלך ולמילות המפתח המשמשות לקידום. חשוב לכתוב בצורה קריאה ומתאימה לגולשים ולמנועי החיפוש.

תוכן ויזואלי

יצירת תוכן ויזואלי איכותי כגון תמונות, וידאו וגרפיקה מתאימים לתוכניות שלך כדי להוסיף ערך לתוכן ולפתוח ערוצים נוספים לקידום האתר.

אופטימיזציות טכניות

עבודה על כמה פרמטרים טכניים באתר כמו כותרות, מטא-תאור ותגיות מפתח (ועוד כמה מילים סיניות) כדי לשפר את הביצועים ולהתאים את האתר לסטנדרטים הטכנולוגיים העדכניים ביותר מבחינת גוגל.

בניית קישורים איכותיים 

יצירת קישורים איכותיים ומתאימים מאתרי אינטרנט אחרים לאתר שלך כדי להגדיל את הכניסה לאתר שלך ולסייע בשיפור מוניטין העסק ברשת.

שימוש ברשתות החברתיות

בנוסף, ניתן לפרסם תוכן איכותי ומעניין באתר שלכם ולשתף אותו ברשתות החברתיות ובאתרים אחרים בתחום. התוכן האיכותי והמקורי ימשוך את תשומת הלב של הגולשים והם יפנו אליו כדי לקבל מידע נוסף.יצירת קשרים עם אתרים אחרים תורמת להגדלת כמות הקישורים של האתר ולשיפור מעמדו במנועי החיפוש כמו גם לשם טוב יותר בקהילה של לקוחות העסק שלכם.

יצירת קשרים לצורך החלפת קישורים

יצירת קשרים עם אתרים שונים בתחום הקידום האורגני בגוגל הוא חלק חשוב מאוד מתהליך הקידום האורגני. כאשר אתר אחד מקשר לאתר אחר בקשר טבעי ומתאים, זה מעלה את מעמד האתר בגולם של מנוע החיפוש של גוגל. ישנם מספר דרכים ליצירת קשרים עם אתרים אחרים בתחום. ניתן לפנות ישירות לבעלי האתרים ולהציע להם קישור לאתר שלכם. יש לוודא שהאתרים המקושרים אליכם הם אתרים אמינים ואיכותיים בתחום. ניתן לחפש גם אחר מפעילי בלוגים ופורומים שפועלים בתחום ולהשתתף בדיונים, להשאיר הערות ולפרסם תגובות על הפוסטים שלהם כדי להתחבר לקהילה וליצור קשרים.

כתיבת מאמרים 

אחת האסטרטגיות החשובות ביותר לקידום אורגני בגוגל היא בניית מאמרים עדכניים ורלוונטיים. המאמרים הם חשובים למתן מידע ופתרונות למבקרים, וכן לגוגל עצמו כדי להבין את נושאי האתר ולתת לגולשים את המידע המתאים להם. כתיבת המאמרים כוללת שלבים כגון תכנון הנושאים הרלוונטיים לקהל היעד, מחקר המילות המפתח המתאימות, כתיבה ועיצוב התוכן, ופרסום המאמרים בצורה המתאימה.

כתיבת מאמרים איכותיים ועדכניים יכולה להשפיע על הזמן שהמבקרים מבקרים באתר, על הסכמה למוצרים או שירותים, ועל המרחק מתחרים. בנוסף, המאמרים עשויים לזכות בלינקים מאתרי אינטרנט אחרים, שזה משפיע על הדירוג במנועי החיפוש ומסייע להגברת התנועה אל האתר.

שימוש בכלים חינמיים של גוגל  

שימוש בכלי החינמיים של גוגל מהווה חלק מהגורמים החשובים לקידום אורגני בגוגל. 

Google My Business

מאפשר לעסקים להופיע במפות ובחיפוש המקומי של גוגל. כדי להשתמש בכלי זה, על העסק ליצור חשבון ב-Google My Business ולהוסיף את פרטי העסק ותמונות למודעה שלו. כמו כן, ניתן לבצע בכלי זה עדכון שעות פתיחה ומיקום העסק.

Google Search Console

כלי זה מאפשר למשתמש לנהל את האתר שלו ולעקוב אחרי הביצועים שלו במנוע החיפוש של גוגל. בכלי זה, ניתן לצפות בנתוני חשיפה, קליקים, מילות מפתח ועוד, ולבצע שיפורים באתר לפי התוצאות שמוצגות.

בסופו של דבר, כלי הפרסום והכלים החינמיים של גוגל הם חלק חשוב מאוד בקידום אורגני בגוגל מכיוון ששימוש בכלים אלה נותן עוד אינדיקציה לגוגל והן ללקוחות שהעסק שלך הוא עסק עדכני, רציני, תחרותי ומה שנקרא "נמצא על המפה" של עולם העסקים בתחום שלך.

קידום אתרים אורגני בגוגל עושים אך ורק עם מקצוענים!

במהלך השנים האחרונות, הפך האינטרנט לפלטפורמה המובילה לקידום עסקים ומוצרים. אחת הדרכים המבוססות והפופולריות ביותר לקידום עסק באינטרנט היא קידום אורגני בגוגל. קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך של מיקוד בכלי החיפוש האורגני של גוגל כדי להגדיל את זרימת התעבורה לאתר האינטרנט שלך. זה יכול לכלול שימוש במילות מפתח נכונות, שימוש בתוכן באתר ובחיבור יצירתי של חומר חדש, כמו גם מבנה אתר אינטואיטיבי.

בחירה בחברה מתמחה בקידום אתרים אורגני חשובה מאוד, מכיוון שקידום האתר בגוגל הוא תהליך מורכב שדורש ידע וניסיון בתחום. כדי להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, יש צורך בניסיון מעשי וידע מעמיק על האלגוריתמים של גוגל. חברה מתמחה בקידום אתרים אורגני יכולה להביא לאתר שלכם תוצאות משמעותיות ביותר ע"י הבנת הצרכים של העסק שלכם ובניית תוכנית עבודה מתאימה שתעזור לשפר את סמכותיות האתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

בנוסף, חברה המתמחה בקידום אתרים אורגני תוכל להתמודד בצורה יעילה עם כלל האתגרים והסיכונים השונים הקשורים לקידום האתר שלך, לרבות עדכוני גוגל ובעיות אבטחה. ותוכל להשקיע בכלי ובטכנולוגיות חדשות ומתקדמות למען שיפור מעמד האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל, חברה מתמחה בקידום אתרים אורגני יכולה לספק לך את הכלים והידע הנדרש להגדיל את התעבורה לאתר האינטרנט שלך ולפעול בצורה יעילה למען העסק שלך.

כל בעלי העסקים מתייחסים לעסק שלהם בתור הפרויקט האישי שלהם, ומכאן הם רוצים ליצור שיח חיובי סביב העסק תוך כדי צבירת לקוחות חדשים. באמצעות ביצוע קידום אורגני בגוגל ניתן לגרום ל"בייבי" שלכם  להופיע בין המקומות הראשונים בגוגל ולגבור על המתחרים שלכם. למעשה, ככל שיהיו תכנים רלוונטיים, חדישים ומעודכנים, כך תהיה תנועה אורגנית רבה יותר לאתר של העסק שלך.

כוחו של קידום אתרים אורגני 

כאשר האתר שלך מופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, יש סיכוי גבוה יותר של לקוחות חדשים למצוא את האתר שלך ולהתעניין במוצרים או השירותים שלך. קידום אורגני בגוגל מבוצע באמצעות מילות מפתח מתאימות וכתיבת תוכן איכותי, כך שהאתר שלך יהיה מותאם למשתמשים ולגולשים שמחפשים את המוצרים והשירותים שלך. כל זה מגביר את הסיכוי שהלקוחות החדשים יגיעו לאתר שלך, יעשו רכישות או יפנו אליך לקבלת שירותים.
בסופו של דבר, קידום אורגני בגוגל הוא כלי עצום ליצירת לקוחות חדשים והגדלת התעבורה לאתר האינטרנט שלך. חשוב לזכור כי קידום אורגני הוא תהליך ארוך ומתמשך וכי נדרשת השקעה רבה כדי להשיג תוצאות טובות ועמידות לאורך זמן.

למה קידום אתרים אורגני חשוב לכל עסק

קידום אתרים אורגני הוא חשוב מאוד לכל סוגי העסקים, גדול או קטן, מכיוון שהוא מאפשר לחברה להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל באופן חינמי. כאשר החברה מתקדמת ומופיעה בצורה מתאימה יותר בתוצאות החיפוש, יש לה יותר סיכוי לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את מכירותיה. בנוסף, קידום אתרים אורגני מאפשר לחברה ליצור אמינות ומעמידות בתחום שלה, וכך להפוך למקום מבוקש ומוביל בעיניי הלקוחות והגולשים, לא משנה אם היא בתחילת דרכה, חברה בינונית או תאגיד מסחרי, בעולם המקוון של היום, חשיבות קידום אתרים אורגני גדלה עוד יותר, כך שחברות מכל המגזרים העסקיים חייבות להשתמש בקידום אתרים אורגני ככלי חיוני להצלחתן בעולם העסקים הדיגיטלי והמסחרי כאחד.

בעולם הדיגיטלי המתקדם והמשתנה כל הזמן, קידום אורגני בגוגל יישאר חשוב יותר מתמיד. כך גם לשנת 2023, יהיה חשוב להבין את הטכניקות והאסטרטגיות הנכונות לקידום אורגני ולבצען בצורה הנכונה. אחת המגמות העיקריות שיש לקחת בחשבון בשנת 2023 הוא התפתחות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. זה יכול לכלול שימוש בבינה מלאכותית, למידה עמוקה ואוטומציה כדי ליצור תוצאות טובות יותר ולהתאים אסטרטגיות לכל לקוח באופן אישי.
עוד טכניקה חשובה לקידום אורגני בגוגל בשנת 2023 היא כתיבת תוכן עמיד בזמן. אנשים רוצים לקרוא תוכן שמעניין אותם ומעשי, וכן תוכן שעונה על השאלות והצרכים שלהם. עם זאת, על התוכן להיות עמיד ומעודכן, כך שהוא יהיה מתאים לחיפושים החדשים והטרנדים העתידיים של גוגלכלי זה

"אם אין לך אסטרטגיית זנב ארוך ב-SEO, אתה מפספס"

אלה בריסביץ', מנכ"ל SEO Powersuite

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר