ניקוי תוצאות שליליות

icon1

נראות מושלמת ברשת

icon2

שיפור אמינות וסמכותיות

icon3

קידום הנכסים שלך

כמה מילים על ניקוי תוצאות שליליות

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניקוי תוצאות שליליות

ניקוי תוצאות שליליות

מנוע החיפוש של גוגל ולמידתו

כאשר פותחים עסק יש לדעת כי ישנם כמה דברים אשר נמצאים בראש הרשימה, להם צריך לדאוג. כך למשל שמו הטוב של העסק והמוניטין שלו. אלו האחרונים יכולים להיפגע בקלות על ידי איזכורים שליליים למיניהם ברחבי הרשת. ולמעשה, מספיק שיהיו כמה איזכורים בודדים שכאלה והם יכולים להעפיל בפני הקהל על כל חוות הדעת הטובות. על כן, יש לדאוג לבצע ניקוי תוצאות שליליות מתוצאות החיפוש בגוגל, ואם חשבתם שזה לא אפשרי- תחשבו שוב.

כעת כאשר אנו מבינים כי לחלוטין אפשר להפוך את הקערה על פיה, אפשר להמשיך. החדשות הטובות הן, שדווקא באמצעות האינטרנט, הוא מקור מיקום התוצאות שליליות, ניתן, ואפילו בקלות, להפוך את השימוש ברשת למנה החיובית אשר תגרום למוניטין העסק לנסוק אל על. זאת באמצעות שימוש מקצועי ברשת על ידי הפצה של תגובות חיוביות ושיווק נהדר, כתיבת תוכן טוב ואיכותי ותגובות טובות ומפרגנות, תוך כדי מיקוד אל קהל היעד הספציפי שלנו.

ההשפעה השלילית של אותם אזכורים שליליים באינטרנט יכולה להשפיע על כל סוגי העסקים, קטנים גדולים כאחד, ואינה חסה על אף אחד מהם. ולמעשה, לאותה השפעה שלילית ישנו קשר ישיר לרמת ההצלחה של העסק שלנו. שהרי, הבעיה היא הצפת אותן תוצאות השליליות כלפי מעלה. תוצאות אשר גורמות נזק רב מנשוא בעבור בעלי עסקים. על מנת לבצע ניקוי תוצאות שליליות, יש לבצע את מטריית הניקוי בצורה מקצועית ומיטבית, וזאת מאחר שגם זמן הוא פקטור משמעותי, וכן כמובן הפעולות עצמן, לכן יש לבצע זאת במקצועיות ובמיקוד.

כיצד לבצע ניקוי תוצאות שליליות מהרשת וממנועי החיפוש?

כדי לבצע מחיקת תוצאות שליליות ממנועי החיפוש ומגוגל בפרט, יש לבצע שתי פעולות עיקריות. הראשונה, והנפוצה יותר, שיטת SEO ובזכותה דחיקת התוצאות השליליות המופיעות בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל היישר אל עמודי החיפוש האחרונים (והרי, אליהם אף אחד לא מגיע). 

 שיטת SEO משמעותה קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני זה חייב להתבצע באופן לא פחות ממצוין על מנת שיפעל, שכן גוגל מקדם כיום בעיקר תכנים על פי איכות ולא רק על פי כמות ומילות מפתח. כך, מזהים מנועי החיפוש ובפרט גוגל את התוכן האיכותי כחשוב וכערך מוסף עבור המשתמש, ובוחר להעלותו מעלה מעלה, תוך כדי דחיקה אחורנית וניקוי תוצאות שליליות ואיזכורים שליליים.

ישנה דרך נוספת אך כמעט שאיננה נפוצה מהטעמים הברורים והיא פנייה אל המפרסם על מנת שיוריד את האיזכור השלילי. שכן, רק למפרסם זכויות היוצרים הבלעדיות לכך. מהסיבות הברורות, שיטה זו פחות מוכרת ומסייעת בניקוי תוצאות שליליות.

דרך שלישית אך לא נפוצה כלל מטעם היותה תלויה בהליכים משפטיים היא ניקוי תוצאות שליליות באמצעות הוצאה של צו מניעה הניתן מבית המשפט. זאת על ידי תביעת לשון הרע או פגיעה בפרטיות. הדבר יכול שיתבצע אך ורק אם כאשר ישנן עילות טובות לפי דין אשר מתקבלות על ידי בתי המשפט, ולכן נדירים המקרים בהם תוכן שכזה מוסר לחלוטין מגוגל.

תוכן עניינים

"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"

וורן פאבט

סודות ה-SEO הגדולים שמאפשרים ניקוי תוצאות שליליות מגוגל

כפי האמור, SEO היא השיטה הטובה והנפוצה ביותר על מנת לבצע ניקוי תוצאות שליליות מגוגל. כאשר שיטה זו מתבצעת על כל דרישותיה, תוצאותיה ניכרות בשטח בצוורה מהותית והיא עושה את העבודה בצורה מצוינת. כתיבה של תכני SEO מורכבת תחילה משני סוגי פרוצדורות, טכנית ומהותית. מבחינה טכנית, וטרם פנייתנו לכתיבה וליצירה, עלינו וליצור ולייצר פלטפורמות להזנת התכנים. על כן, יש ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. גם רשת המוזיקה השיתופת יו-טיוב ויצירת פרופיל בה נהדרת. ככל שיהיו יותר פלטפורמות, בייחוד כאלו שגוגל אוהב לקדם, כך ייטב.

לאחר מכן המעבר הוא לכתיבה ויצירה של התכנים. כמובן, שאם מדובר ברשת שיתופית כמו יו-טיוב יהיו אלו תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים או לחילופין יצירת פודקסטים בעלי תוכן איכותי. אילו ברשתות חברתיות האחרות, התוכן יהיה יותר כתוב. אף על פי שיצירת סרטונים נפוצה כיום גם בהן. בכל מקרה, המשותף לכל תוכן שאנו יוצרים הוא אחד- איכות וכמה שיותר ממנה, המתבטאת למשל בערך מוסף, תחביר ראוי, ועניין.

אחת הבדיקות המצוינות על מנת להבין האם אנו עושים זאת נכון היא לראות את התוצאות השטחיות תחילה של יצירה ופרסום של התכנים שלנו. תוכן טוב בהכרח יביא עמו אט אט עלייה במספר העוקבים ברשתות החברתיות, שיתוף התכנים וכדומה.

וכך, הלכה למעשה, אותם תכנים מקודמים במעלה תוצאות החיפוש בגוגל, ואילו בעלי העסקים מקבלים רווח כפול ומכופל. מצד אחד, ניקוי תוצאות שליליות ממנועי החיפוש ומגוגל בפרט, היא אחת הפעולות החשובות והמשמעותיות ביותר שיעשה בעל עסק בעבור העסק הפרטי שלו. ושנית, הרחבה מהותית של התוכן האיכותי והמקצועי של העסק. אשר לבטח יגדיל את המוניטין גם מהבחינה הזו באופן משמעותי במיוחד.

ניקוי תוצאות שליליות
ניקוי תוצאות שליליות

אוקיי מעולה הבנתי, אבל כיצד יוצרים תוכן מעולה שיבצע עבורי ניקוי תוצאות שליליות?

לאחר שהבנו מה צריך לעשות, והיכן, עלינו להבין כיצד בדיוק עושים זאת בפועל. האם ישנה שיטה סדורה, ואם כן- מהן השיטות בהן צריך להשתמש, ובהן- מהן השיטות המוצלחות יותר והמוצלחות פחות. על מנת לענות על השאלות הללו עלינו תחילה להבין בדיוק מהי נקודת ההתחלה שלנו. שכן זו האחרונה שונה ומשתנה אצל כל בעל עסק. ברגע שאנו מבינים בדיוק היכן אנו נמצאים ולאן בדיוק אנו רוצים להגיע, קל הרבה יותר לתכנן את הדרך.

לאחר שהבנו בדיוק היכן אנו נמצאים ותכננו את הדרך נוכל להתחיל למפות את פלטפורמות הפרסום שלנו. החל ממיפוי הרשתות החברתיות, וכיצד בדיוק מתאים עבורנו ועבור העסק שלנו לפרסם ומה לפרסם. ולאחר מכן, יצירה של תהליך ההבנה שבניהול המדיה והרשתות החברתיות שלנו. מתחילים בבסיס ומוודאים כי שם העסק שלנו כתוב בלשון ברורה, בדיוק בצורה בה אחרים מחפשים אותו. לצורך העניין אם שמנו הפרטי הוא גם שם העסק, יש לוודא כי הוא נהגה באופן זהה בפני רוב, כך שיהיה קל בעבור הקהל שלנו- למצוא אותנו.

 המלצה טובה היא לבצע בעצמנו בדיקה, זאת על ידי הקלדה של שם העסק בשורת החיפוש ובדיקת התוצאות. האם אנו יכולים להגיע לעמוד שלנו בקלות? האם עלינו לחפש מספר דקות על מנת להגיע אליו, או שהוא קופץ בראש הרשימה? מעבר לחשיבות שבדיוק, ביצוע פעולה פשוטה זו אף תגביר משמעותית את יכולת החיפוש של האלגוריתם אצל המשתמש. זאת מהסיבה שאותו אלגוריתם מקדם תחילה דפים או פרופילים עם שם מדויק אשר מופיעים כראוי בתיאור העמוד, וכן מלווים במידע ותוכן ראוי שמציין בתוכו מספר פעמים כאמור- את שם העסק.

זאת בהנחה כמובן שאכן ישנם עמודים ופרופילים עבור העסק. מי שאין לו בנמצא עמודים שכאלה, חייב כמובן ליצור אותם, ועדיף מוקדם ככל האפשר. ודאי תשמחו לדעת שגוגל אוהב מאד לקדם את פייסבוק, ולכן ככל שיהיה יותר תוכן שכזה גם ברשת זו למשל, כך הוא גם יבצע ניקוי תוצאות שליליות מגוגל.

מעבר לכך, יש לוודא כי אותם דפים שאנו יוצרים, בין אם קיימים ובין אם חדשים, יהיו דפים ופרופילים אשר יציגו אותנו בצורה ראויה וחיובית ככל האפשר. שכן כאמור אין זה מספיק שאנו פשוט פותחים עמודים אלו, עלינו להשקיע בהם. כך שיש לתת את הטון בניהול דפים אלו גם בנרטיב שהדף או הפרופיל שלנו מעביר לצופה. ההמלצה שלנו היא ליצור ייחוד, זאת על ידי סטייל משלכם, עיצוב מיוחד משלכם, כתיבת תכנים בעלי הומור או ייחודיות בכתיבה ועוד. השורה התחתונה היא- יצירה של חוויה לא פחות ממדהימה בעבור הצופה, שלבטח יזכור אתכם לאחר מכן.

יצירה של תכנים איכותיים ברחבי הרשת, בין אם ברשתות חברתיות, בין אם באתרים פרטיים, מאמרי SEO, כתבות תדמית ועוד, תייצר כמובן מוניטין חיובי ומקצועי בעבור העסק. אך מעבר לכך, היא גם כפועל יוצא תהווה עבורכם לטווח הרחוק גם נכס דיגיטלי בל יתואר. שכן, אותו קידום שיווקי באמצעות תכנים מעולים, יעלה כאמור את מספר העוקבים והאוהדים שלכם, מה שכמובן יביא עמו המון לקוחות פוטנציאלים. אך מעבר לכך, ייצור בעבורכם נכס דיגיטלי בעל עוקבים רבים ברחבי הרשת, וכזה שתוכלו להיעזר בו משמעותית בכל קידום של העסק.

מילה על מקצועיות ואחריות אישית

חשוב להבין כי השיטות המוצגות במאמר זה עובדות, אך הן מחויבות להתבצע בצורה מקצועית וטובה על מנת להיעשות כראוי ולהפיק מהן תוצאות. על מנת להגיע לאותן תוצאות מדהימות שאנו רוצים להגיע אליהן, ההמלצה שלנו היא כמובן להיעזר באנשי מקצוע. חברות המתמחות בדיוק בזה, שיווק נכון לבעלי עסקים וניקוי תוצאות שליליות ואיזכורים שליליים בגוגל יעשו זאת בצורה המהירה והטובה ביותר, תחסוך לכם זמן וכסף, ובעיקר המון כאבי ראש. בשורה תחתונה, קחו אחריות, ודעו בדיוק מי יעשה את העבודה עבורכם כראוי. בזמן הזה ממש, תוכלו לעסוק במה שחלק הארי שלכם, הוא פיתוח העסק שלכם.

אפרופו אחריות, נשמח לתזכר אתכם גם בדבר אחריות אישית. שכן, מעבר לחשיבות הגדולה של שכירת ידיהם של אנשי מקצוע, עלינו תחילה להבין כי המוניטין שלנו דבר ראשון מתחיל בנו. אנחנו זה העסק והעסק זה אנחנו. ברוב המוחלט של המקרים, אם אנחנו נתנהג כראוי, נהיה מקצועיים, הגונים והוגנים כלפי הלקוחות, הסיכוי לקבלת אזכורים שליליים יפחת ואף יעלם וכן הצורך בניקוי תוצאות שליליות יתייתר כמעט לחלוטין. 

כאשר אנו לוקחים על עצמנו פתיחה של עסק חדש, חשוב שניקח בחשבון את המישור השירותי. תודעת שירות מצוינת היא הדבר החשוב ביותר שעסק יכול לסגל לעצמו, וברגע שבעלי עסקים יבינו זאת- הם יוכלו למקסם את רווחיהם ולייצר קהל אוהד ונאמן. מחקרים הוכיחו כי כאשר אדם בוחר לרכוש שירות או מוצר מסוים, הוא ברוב המקרים מבצע את הרכישה בגלל חוויה נעימה שעבר, שמתקשרת לו גם עם תועלות המוצר או השירות שלפניו.

ובינתיים, אם אתם בעלי עסקים חדשים או ותיקים, אנו ממליצים לכם לבצע בדיקה של התוצאות המתקבלות במנועי החיפוש ובפרט בגוגל כאשר מזינים את השם שלכם. בידקו האם וכמה תוצאות שליליות קיימות, בידקו היכן הן מופיעות והאם הן משמעותיות. ברוב המקרים, נכון כי קיומן של תוצאות שליליות שכאלו מתוך חוויה סובייקטיבית שחווה לקוח שאינה בהכרח מתקשרת עם המציאות. אך בעולם שכולו מדיה ודיגיטל כיום, הביקורות השליליות יכולות להעפיל לצערנו על אלף תגובות חיוביות. על כן, חשוב לבצע את הבדיקה, ובמידת הצורך, לפנות לאנשי מקצוע אשר יעשו עבורכם את העבודה ויסייעו לכם בהשאת מוניטין העסק בצורה הטובה ביותר.

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים