פרסום שלילי – כל הפתרונות להסרתם בגוגל

magnifying-glass-76520_640

עבור כל עסק, גדול קטן, ותיק או חדש, הפן השיווקי הוא המתרס החשוב ביותר להשקעה. כמובן, לצד איכות המוצר ושירות הלקוחות. זאת מאחר שהקהל שלנו הוא הדם של העסק שלנו. ככל שהשירות שלנו והמוצר שלנו יהיו מוצלחים יותר, כך נגדיל את מעגל הלקוחות. וככל שנעמיק ככל האפשר בשיווק, נגדיל את מעגל הלקוחות. אך מה קורה כאשר ישנן ביקורות שליליות? הסרת פרסום שלילי בגוגל אפשרי כיום ביעילות ומבלי צורך להתאמץ יתר על המידה. כמובן שאם יש ביכולתכם לשכור איש מקצוע שיסייע זאת בעבורכם, זוהי המלצתנו המיטבית.

על מנת לבצע הסרת פרסום שלילי בגוגל יש לנקוט במשנה סדורה הנקראת SEO. שיטה זו מתבצעת באמצעות הזנת תוכן חיובי, בעל ערך מוסף ומשמעות. זאת מאחר שגוגל אוהב במיוחד תוכן איכותי ומקדם אותו באופן משמעותי לכל היתר. תוכן ה-SEO מוזן באופן אורגני וממומן כאחד, אך הוא משמעותי יותר כמובן בגזרה האורגנית שכן באמצעות זאת מתבצעת הסרת פרסום שלילי בגוגל על ידי דחיקת התוצאות השליליות לדפי החיפוש האחרונים. בנוסף לכך, חשוב גם ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, ואף באתר שיתוף המוזיקה יו-טיוב באמצעות תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים.

באמצעות ניהול נכון של הפלטפורמה של גוגל והסרת פרסום שלילי בגוגל נוכל להגיע לתוצאות מדהימות ומדויקות שיצרו בעבורנו את ההצלחה שאנו מבקשים לעסק שלנו. כך גם מינוף העסק בכל המישורים, וכן השאת רווחים.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר