הסרת מידע מגוגל

icon1

נראות מושלמת ברשת

icon2

שיפור אמינות וסמכותיות

icon3

קידום הנכסים שלך

כמה מילים על הסרת מידע מגוגל

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניהול מוניטין

הסרת מידע מגוגל

עסק אשר שמו הולך לפניו הוא עסק מצליח אשר יניב רווחים רבים ויהא בעל קהל גדול. על מנת להגיע לכך, יש תחילה לשים דגש על ניהול המוניטין הדיגיטלי של העסק. זאת נעשה לרוב באמצעות הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי. והרי, אין דבר חשוב יותר לעסק מאשר שמו הטוב. כיום, בעולם בו כה נפוצה הפצה של מידע שלילי ותגובות שליליות ובקלות בלתי נסבלת של לחיצה על כפתור, חשוב עוד יותר לשים דגש על הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי. על כך דגש.

הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי מושג באמצעות אמצעים ופעולות רבות שניתן לנקוט. המהות של כל אלו היא אחת ואחידה- ולמעשה, כאבסורד ביצוע הפעולה ההפוכה והיא יצירת שם טוב עבור העסק, הפצה של תגובות חיוביות ושיווק נהדר. זאת מתבצע באמצעות הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי, כתיבת תוכן טוב ואיכותי ותגובות טובות ומפרגנות. כל זאת- תוך מיקוד קהל היעד, מיקוד התוכן, התאמה ספציפית של ניהול המוניטין ועוד ועוד.

החדשות הטובות הן…

לפני שאנו בוחנים את אפשרויות ניהול המוניטין העומדות בפנינו עלינו להבין את מהותה של השפעה שלילית של אותם אזכורים שליליים. זו האחרונה יכולה להיות לרועץ בעבור כלל סוגי העסקים, קטנים גדולים כאחד, ואינה חסה על אף אחד. אותה השפעה שלילית של האזכורים השליליים המופיעים בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל יהוו בהווה ובעתיד השפעה ישירה על רמת ההצלחה של העסק שלנו. לכן, אם ישנם אזכורים שליליים רבים ולא טיפלנו כראוי בעניין אזכורים אלה, יכול להגרם נזק משמעותי במיוחד לעסק שלנו. החדשות הטובות הן שכאמור ניתן ודי בקלות להפוך את הקערה על פיה.

תוכן עניינים

"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"

וורן פאבט

מעולה! מהן הדרכים המיטביות להסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי?

על מנת לבצע הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי יש לפעול בשני מתרסים עיקריים. הראשון, הוא הנפוץ יותר, דחיקת התוצאות השליליות המופיעות בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל. זאת מתבצע הלכה למעשה באמצעות דחיקת תוצאות אלו היישר אל עמודי החיפוש האחרונים, שאף אדם אינו מגיע אליהם. העבודה חולשת בעיקר על עניין התוכן, בשיטת יצירה של תוכן ראוי ומדויק כמו למשל כתיבה ופרסום של מאמרי ותוכן SEO, קידום אורגני בגוגל, ציוציום, סטטוסים ומאמרים חיוביים ברשתות חברתיות ועוד. באמצעות פרסום של תוכן ראוי ואיכותי זה, מזהה גוגל את אותו תוכן כאיכותי וראוי וככזה שהצופה ישמח לקרוא, וכך בהתאמה בוחר להעלותו מעלה מעלה, תוך כדי דחיקת התוצאות השליליות אחורנית.

בצד השני של המתרס ואמנם נפוץ פחות, ישנה גם שיטת מחיקה לצמיתות של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל. זאת באמצעות פנייה ישירה למפרסם, שלו זכויות היוצרים הבלעדיות על התוכן, או לחילופים במקרים קיצוניים באמצעות הוצאה של צו מניעה הניתן מבית המשפט. ועל ידי תביעת לשון הרע או פגיעה בפרטיות. הדבר יכול שיתבצע אך ורק אם כאשר ישנן עילות טובות לפי דין אשר מתקבלות על ידי בתי המשפט, ולכן נדירים המקרים בהם תוכן שכזה מוסר לחלוטין מגוגל.

בראש ובראשונה- השקיעו ב-SEO

כאמור, השיטה הנפוצה יותר היא שיטת הקידום האורגני וכן השיטה המטיבה ובעלת התוצאות הטובות ביותר גם הלכה למעשה. באמצעות שיטת ה-SEO' אנו יכולים ליצור בצורה המדויקת ביותר שיטה סדורה של שיווק לא פחות ממושלם בעבור העסק שלנו, אשר מתחשב בכל הפרמטרים החשובים של תוכן טוב, קהל יעד, הזנה של מילות מפתח אותן יחפשו המשתמשים השונים ברחבי הרשת (וכך יגיעו בדיוק אלינו), ועוד.

כיצד ניצור תוכן SEO  בקלות ובמהירות ממש מהבית? מבחינה טכנית, זה אפילו ממש פשוט וכל שצריך הוא מעט זמן וסבלנות. תחילה, יש ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי במיני פלטפורמות ברחבי הרשת. כגון רשתות חברתיות – פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, יו-טיוב ופרסום של תכנים מצולמים, או אפילו יצירת פודקסטים בעלי ערך מוסף למאזין. בסופו של דבר, אם נבין שככל שניצור תוכן יותר איכות ומטיב עם הצופה או המאזין ואכן נעשה זאת נקבל הרבה יותר קהל, כך בהתאמה גם תגדל הצלחה העסק שלנו.

אי לכך, ולמעשה עוד מהמון סיבות נוספות שחלקן יוצגו במאמר זה, הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי חשובה ומשמעותית כל כך. כך שלמעשה, ההמלצה שלנו, בעת פתיחת עסק ממש, להשקיע תחילה ובעיקר במשאב זה- שיווק נכון של העסק, הן מבחינת תכנים ובעיקר מבחינת ההשפעה הכה רבה של אלו גם על מוניטין העסק שלנו. כמה שאולי אנו לא רואים את הקשר בין השניים באופן ישיר, הוא אחיד משפיע באופן ישיר על הצלחת העסק שלנו. כך שבסופו של יום אנו משיגים שתי ציפורים במכה אחת, האחת כמובן יצירה של תוכן חיובי ששם את העסק שלנו במקום הראשון מבחינה מקצועית. ושנית, באמצעות יצירת תכנים מעולים אלו אנו דוחקים את התוצאות השליליות והאזכורים השליליים היישר אל העמודים האחרונים במנוע החיפוש של גוגל.

בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת משמעותית ומוניטין חיובי הם המפתח להצלחה של כל עסק. השקעה ב-SEO ויצירת תוכן איכותי ורלוונטי הם הכלים העוצמתיים ביותר שעומדים לרשותנו כדי להשיג מטרות אלה. על ידי מיקוד המאמצים בבניית נוכחות דיגיטלית מבוססת-ערך, אנו לא רק ממצבים את עצמנו כסמכות בתחום, אלא גם מגנים על המוניטין שלנו מפני תוצאות שליליות פוטנציאליות.

עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בתהליך מתמשך שדורש התמדה והתמקצעות. עלינו להיות קשובים לקהל שלנו, להתעדכן בטרנדים ולהתאים את האסטרטגיה שלנו בהתאם. רק על ידי מחויבות לשיפור מתמיד ולמצוינות בתוכן, נוכל לשמור על מעמדנו ולצמוח בעולם התחרותי של השיווק הדיגיטלי.

בסופו של דבר, ההשקעה ב-SEO ובמוניטין המקוון שלנו היא הכרח. זהו הבסיס לבניית מותג מצליח ומשגשג לטווח הארוך. על ידי קבלת הדרכה של מומחים בתחום, כל עסק יכול להגיע לפסגה בזירה הדיגיטלית. האתגר הוא בידיים שלנו, וההזדמנות לגדול ולהצליח מעולם לא הייתה גדולה יותר. בואו נתחיל להשקיע בעתיד הדיגיטלי של העסק שלנו עוד היום.

הסרת מידע מגוגל
הסרת מידע מגוגל

הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי הלכה למעשה

אותה יצירה של תוכן חדש ואיכותי אשר מאפשרת הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי היא תורה שלמה. ולמעשה כאן נשאלת השאלה- כיצד ניתן לעשות זאת? כיצד ליצור הלכה למעשה תוכן ראוי, באילו פלטפורמות, כיצד לדייק את התוכן ולאחד את כל אלו לכדי הצלחת העסק? התשובה לשאלות הללו היא איננה במילה או במשפט, כי קיימות שיטות רבות שבמכלול שלהן- עובדות ועובדות נהדר.

תחילה נציין, כי מטרת הארי היא כמובן העסק שלנו. אנו רוצים לקדם ולמנף אותו, ולהביא את שמו לכדי רושם חיובי שיתפרש בצורה הטובה והנעימה ביותר בפני אחרים שאנו נקרים בדרכם. בין אם מדובר בקהל היעד הספציפי שלנו, קהל העוקבים ברשתות חברתיות  או ציבור הלקוחות הפוטנציאלי או הקיים שלנו. מאחר שאנו בעלי עסק, ולמעשה גם צרכנים בעצמנו, אנו בוודאי יודעים כי הדבר הראשון אותו אנו עושים כאשר אנו מעוניינים במשהו או במישהו, הוא לחפשו ברשת ובפרט במנוע החיפוש של גוגל. 

יש לציין כי הדבר החשוב ביותר ולפני תחילת הפרויקט שלנו הוא מודעות. ממש כמו עם התנהלות כלכלית, ברגע שאנו יודעים מה קיים אצלנו בחשבון, היכן לחסוך, מה לשמר ומה לשפר- אנו יודעים מאיזו נקודת התחלה אנו מגיעים ולאן אנו רוצים להגיע באופן מדויק יותר. בדיוק כך גם כלפי העסק שלנו. אשר דורש מאיתנו יום יום שעה שעה, להבין את הנדרש מאיתנו, להבין את הקהל שלנו ולחבר זאת למטרות ההתפתחות שלנו. וכך, בעודנו במודעות, יהיה לנו קל הרבה יותר להבין, לפעול, לבצע ולהגיע.

כלומר, אנו מתחילים בחיפוש קליל במנוע החיפוש של גוגל, ממשיכים לחיפוש גם ברשתות החברתיות הגדולות הלוא הן פייסבוק ואינסטגרם, טוויטר ואפילו לינקדאין. מאחר שגוגל מאד אוהב לקדם רשתות חברתיות אלו, כדאי מאד ללמוד לפרסם תכנים חיוביים גם בהן. שהרי בצורה הזו נביא, הן בצורה עקיפה והן בצורה ישירה להסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי.

בתוך השימוש והפרסום ברשתות חברתיות אלו וכפועל יוצא הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי, עלינו ליצור תוכן, מדיה, מידע- איכותיים, ראויים וחיוביים, שיציגו אותנו באור חיובי ראוי, וחשוב מאד- מדויק לקהל היעד. ככל שהתוכן יהא איכותי יותר, כך הסיכוי שלנו להעלותו אל על בחיפוש תוצאות מנוע החיפוש של גוגל הוא גבוה יותר, בהתאמה.

בתוך כל המטריה של יצירת תוכן איכותי ונכון, חשוב לוודא הן את הפרטים הבסיסיים ביותר והן את הפרטים העמוקים והגדולים ביותר כמקשה אחת. בייחוד חשוב, דווקא לשים לב לאותם פרטים קטנים אשר לעיתים נשכחים, וכך בקלות לעשות את ההבדל בין תוצאות מדהימות לבינוניות.

כך למשל, פרטים קטנים כמו שם העסק שלנו, שם המייסדים, הגהה נכונה של הכתוב אמנם נראים לנו פרטים קטנים אך גם בדיוק ההפך מעניין של מה כך. שהרי, ככל ששם העסק יהיה כתוב מדויק ונכון יותר- כך נתפרש כרציניים יותר וכמובן הכי חשוב- הקהל שלנו ימצא אותנו בקלות. חשוב מאד, אם אין בנמצא עבור העסק שלנו דפים או עמודים עסקיים, פרופילים וכדומה, עלינו ליצור אותם.

לאחר שיצרנו אותם, מגיע ישומה של המטריה עצמה – יש לוודא כי אותם דפים שאנו יוצרים, בין אם קיימים ובין אם חדשים, יהיו דפים ופרופילים אשר יציגו אותנו בצורה ראויה וחיובית ככל האפשר. אמנם חשוב שיהיו אלו תכנים אותנטיים, לא "מתחנפים" או נראים כלא אמיתיים. תכנים מקצועיים למשל הם הפתרון הטוב ביותר, כמעט תמיד. שכן הם מהווים ערך מוסף ותוכן ראוי מצד אחד, ואינם מייצרים חוסר אמינות אצל אדם שנתקל בנו לראשונה. כמובן שחשוב שיהיו חוות דעת חיוביות, ביקורות חיוביות וכדומה, אך כאלו שנכתבו על ידי משתמשים אמיתיים ובצורה אותנטית. שהרי, הקהל "אינו פראייר" והוא מריח חוסר אותנטית מרחוק.

מעבר לכך, נדאג כי העמודים והפרופילים שלנו מעבר לבעלי תוכן איכותי יהיו גם בעלי מראה מיוחד וניחוח מיוחד. שכן כך, ייחוד זה יהיה משמעותי כלפי הצופה, וייצרב בזכרונו. או אז, ברגע שאותו אדם יצטרך בדיוק את אותו השירות שאנו מספקים, הוא יחפש בדיוק אותנו. ככל שנקפיד לעשות כן, ניצור קהל עוקבים וקהל לקוחות פוטנציאלי שיהוו בסופו של דבר נכס דיגיטלי. אותו נכס דיגיטלי הוא חשוב מאד בעבור כל עסק, ומהווה הון אמיתי ומשמעותי בעולם שלנו כפי שהוא כיום.

נרחיב מעט ואף נאמר כי השיטות המוצגות במאמר זה רלוונטיות כמובן לכל רשת חברתית, לכל מאמר או כתבה שתבחרו לכתוב ו/או לפרסם. בין אם אלו האחרונים הם ברשתות החברתיות, בלוגים חינמיים או אפילו פרסומים באתרי חדשות גדולים. שהרי, המשותף כל אלו הוא שככל שתדייקו את התוכן שלכם, בכל דריסת רגל שלכם בעולם המדיה והאינטרנט, כך תצליחו יותר, תשיאו רווחים מעלה מעלה ותגדילו משמעותית את קהל הלקוחות שלכם.

נקודה חשובה מאד לציון היא שתמיד עדיף לתת את השרביט, ביייחוד בתחומים אלו של ניהול מוניטין דיגיטלי, הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי ומינוף העסק- לגורמים מקצועיים. באמצעות זאת, תוכלו לעסוק בעיקר ואף בלבד במקצועיות העסק שלכם. וכן, תוכלו להיות בשקט ובשלווה לגבי ניהול המוניטין הדיגיטלי שלכם ושיווקו ברשת האינטרנט ובגוגל בפרט. הפרט החשוב ביותר, כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו תוצאות מצוינות שידברו בשטח במקביל לעבודה המקצועית שאתם עושים בעסק. בשיטה זו, נוצר מנגנון שיווק חזק שעובד, כאשר מצד אחד ישנו העסק ופעילותו ומהצד השני ישנה מחלקת שיווק מקצועית שעושה את עבודת הפרסום נאמנה. הפרדה זו מולידה בהכרח קבלת תוצאות חיוביות, והמשאבים הכספיים שמושקעים בכך חוזרים בחזרה פי כמה מונים. זאת תוך כדי שמירה של בעלי העסקים על ראש שקט ושלווה בכל הקשור לפרסום ושיווק העסק.

צרו קשר ונעזור גם לכם להסיר מידע מגוגל!

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים