ניקוי ודחיקת תוצאות שליליות בגוגל

pexels-pixabay-270669

בפתיחת עסק חדש יש לתת את הדעת לנדבכים חשובים אותם נצטרך לנהל. בין היתר, מדובר כמובן בשירות הלקוחות שלנו, המוניטין שלנו ובטיפול שוטף בקהל הלקוחות ובאזכורים חיוביים ובעיקר שליליים. חשוב להבין, השפעה השלילית לא חסה על אף אחד מאתנו, ולה קשר ישיר לעסקים גדולים וקטנים כאחד. כולנו מכירים את זה, שמספיק תגובה אחת שלילית על מנת לערער מוניטין ושם טוב של עסק, וכמובן מסכימים כי שם טוב של עסק הוא הנכס החשוב ביותר שלו. על מנת לבצע ניקוי תוצאות שליליות עלינו לבצע ניהול נכון של תוצאות שליליות אלו. יש כמובן לבצע זאת בצורה מקצועיות ככל האפשר, ועדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם על מנת לחסוך משאבים, זמן וכסף וכן להגיע לתוצאות טובות מהר ככל האפשר.

על מנת לבצע מחיקת תוצאות שליליות ממנועי החיפוש ומגוגל בפרט, יש מספר דרכים שניתן לפעול בהן. האחת, שיטת SEO, אשר בזכותה ניקוי תוצאות שליליות מתבצע על ידי דחיקת התוצאות הללו לעמודי החיפוש האחרונים של גוגל. הלכה למעשה, מדובר בקידום אורגני בגוגל. קידום אורגני קידום אורגני זה הכרחי שיתבצע באמצעות תוכן איכותי ומצוין, לא פחות. זאת מאחר שהאלגוריתם של גוגל מעודד איכות, וכמובן על מנת להצליח בפועלנו בדחיקת התוצאות השליליות.

דרך נוספת לניקוי תוצאות שליליות היא פנייה אל המפרסם על מנת שיוריד את האזכור השלילי. שהרי, רק לו זכויות היוצרים לתוכן ורק הוא יכול לבצע זאת. כבעלי עסק, ראוי להציע פיצוי או לנסות להבין מדוע נתפרסמה מראש התגובה השלילית וכך קל יותר לקבל תוצאות בשימוש בשיטה זו.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר