הסרת פסקי דין ויצירת תדמית חיובית באינטרנט

ניקוי תוצאות שליליות

בניהול כל עסק יש לקחת בחשבון תפעול מישור ניהול המוניטין בעסק. תחת מטריית מישור זה עומדים לפנינו ניהול השיווק, ביקורות שליליות וכדומה. וכן גם הסרת פסקי דין מהאינטרנט, אשר כמובן פרסומם יכול להיות בעוכרנו. תחת ניהול זה, ומאחר שמדובר בעניינים משפטיים, אין כלל ספק כי ישנה חשיבות גבוהה במיוחד לטיפול. שכן, לה פוטנציאל משמעותי בעיני הצופים מהצד, ובמיוחד בעיני לקוחות פוטנציאלים של העסק, אשר מחפשים מראה אמינה למהימנותכם. אי לכך, ישנה חשיבות מיוחדת בניהול זה והסרת אזכורים שליליים אלו.

למרות מה שניתן לחשוב, יש ואף ניתן לעשות דבר מה או שניים על מנת לנסות ולבצע הסרת פסקי דין מהאינטרנט. למעשה, השיטה בנושא הסרת פסקי דין מהאינטרנט די דומה לזו במישור השיווקי. התבססותה היא בעיקר לעניין השקעה בתוכן ראוי ואיכותי שידחוק תוצאות אלו מטה, עד היעלמותם כליל אל עמודי החיפוש האחרונים של גוגל.

מאחר שמנועי חיפוש כמו גוגל מחבבים מאד את אתרי האזכור המשפטיים, יש להשקיע בניהול הסרת פסקי דין מהאינטרנט. כך למשל, מלאכת הסרת פסקי דין מהאינטרנט מתבססת על הזנת תוכן איכותי ככל שניתן, הן באמצעות מאמרים, כתבות תדמית, כתבות, פוסטים ברשתות החברתיות וכמובן יצירת פרופילים איכותיים לעסק ברשתות אלו. ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר איכותי ובעל ערך, כך גוגל יעדיף אותו על פני כל דבר אחר, כולל פסקי הדין הכוללים את שמכם.  כך תוכלו ליצור בעבורכם תדמית חיובית באינטרנט.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר