הסרת פסקי דין מהאינטרנט

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

הסרת פסקי דין מהאינטרנט – במה מדובר?

רשת האינטרנט מוצפת בכל מיני תכנים, כאשר חלק מהם רלוונטיים אלינו וחלק ממש לא. אם אנחנו מסתכלים על העניין הזה מנקודת המבט של בעלי עסקים, ולא מנקודת המבט של "הגולש הפשוט", נגלה שהתכנים שמסתובבים ברשת הרבה יותר רלוונטיים לנו ומעניינים אותנו. 

העסק שלנו יכול להוביל ללא מעט ביקורות שליליות שמסתובבות ברחבי הרשת, וגם לפסקי דין שקשורים בדרך כזו או אחרת לשם שלנו. משום שהמצב הוא כזה, עולה האפשרות של הסרת פסקי דין מהאינטרנט, אז בואו נגלה אם מדובר על אפשרות אמיתית ורלוונטית או שלא בהכרח.

למה כדאי למחוק פסקי דין מהאינטרנט

אנחנו רוצים לחשוב שהשם שלנו, הן השם הפרטי שלנו והן השם של העסק שלנו, יקושר תמיד אך ורק לדברים חיוביים, אבל בפועל הדבר הזה לא ממש יכול לקרות. גם כשאנחנו מסתכלים על החיים עצמם, תמיד יהיה לאנשים מה להגיד עלינו ולדבר עלינו עם אחרים, ולכן השם שלנו לא תמיד יעלה באופנים חיוביים על השפתיים של האנשים, והדבר הזה נוכח גם, ואולי בעיקר, גם בכל מה שקשור לרשת האינטרנט. 

אחד מהדברים שעלולים לצוץ בתוצאות החיפוש כאשר אנחנו נכתוב את השם שלנו או את שם העסק שלנו הוא פסקי דין, ולכן כדאי לדעת את החשיבות הגדולה שעומדת מאחורי העניין הזה. במאמר הקרוב נבין ביחד למה בעצם הסרת פסקי דין מהאינטרנט היא פעולה נחוצה, ואיך זה בדיוק עלול לפגוש אתכם במידה ולא תעשו את זה.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט – למה הסיטואציה הזו בכלל קורית?

מערכת המשפט מתמודדת עם לא מעט תיקים מדי שנה, והתיקים האלו יכולים לשאת את השם שלכם או של בית העסק שלכם, ולמה? ובכן, לפעמים אתם אכן תהיו קשורים לפסקי הדין האלו, אך לפעמים הם קשורים לאנשים או עסקים אחרים, שנושאים בדיוק באותו השם כמו שלכם. מדובר כאן על סיטואציה בעייתית במיוחד, כי בסופו של דבר 

"הגולש הפשוט" שאותו הזכרנו קודם לכן לא ממהר לבצע בדיקות, ולהבין האם קיים קשר או לא קיים קשר. מה שהוא יעשה זה פשוט להימנע מליצור איתכם קשר, דבר שעלול לפגוע בעסק שלכם בצורה אנושה. משום שכך, הסרת פסקי דין מהאינטרנט היא לא פחות מהכרחית. אז מה אפשר לעשות איתה?

אז איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט?

יכול להיות שאנחנו עומדים לטלטל את עולמכם, ויכול להיות שאנחנו עומדים לספר לכם משהו שאתם כבר יודעים: האינטרנט מוצף בפסקי דין שיכולים להיות קשורים לשם של העסק שלכם. מופתעים? 

ובכן, בין אם כן ובין אם לא, אין שום סיבה שתשאירו את המצב הזה ככה. פסקי דין שהשם שלכם או של העסק שלכם מוזכרים בהם הם פסקי דין שעלולים להוביל לקריסת העסק שלכם, ובסופו של דבר – מדובר כאן על משהו שאתם מאוד לא רוצים שיקרה. אז איך מבצעים הסרת פסקי דין מהאינטרנט ומשאירים את העסק שלכם נטול רבב ועם מוניטין נקי? בואו נבדוק ביחד.

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך.

> פעולות אלה ידחיקו כתבות, אזכורים ושיימינג שכתוב עלייך ברשת.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט
הסרת פסקי דין מהאינטרנט

“החיים הם רצף של שיעורים שחייבים לחיות אותם על מנת להבין”

הלן קלר

איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט? בשלב הראשון נושמים עמוק

לא מעט בעלי עסקים שמוצאים מידע שלילי לגבי העסק שלהם ברחבי האינטרנט, נוטים להיכנס ללחץ ולאבד את השליטה. אז נכון, מדובר כאן בסיטואציה בהחלט לא נעימה, אבל היום קיימים לא מעט פתרונות שיכולים לשרת אתכם לצורך התמודדות עם העניין הזה. כדי להתחיל ולדבר על הפתרונות האלו, בואו נתחיל מלקחת נשימה עמוקה, ולהזכיר לעצמנו שהכל יבוא על מקומו, ושהכל יהיה בסדר בסופו של דבר.

על מנת למחוק פסקי דין מהאינטרנט יש כמה דברים שתוכלו לעשות. הדבר הראשון הוא לגרום לכך שפסקי הדין שמקושרים לשם שלכם יפנו את מקומם בתוצאות החיפוש לתכנים אחרים שקשורים לעסק שלכם. איך עושים את זה? פשוט מאוד – ככל שתייצרו יותר תוכן רלוונטי ומעניין שקשור לעסק שלכם, ככה הדירוג של פסקי דין מהאינטרנט שקשורים אליכם ילך וירד. ברגע שתדחקו את תוצאת החיפוש הזו לשוליים, על ידי הזזה טבעית שלה לעמודים 3-4 והלאה בתוצאות החיפוש, ככה היא פחות תופיע לאנשים מול העיניים, שכן ידוע שרוב הגולשים בכלל לא מגיעים לעמודים האלו של תוצאות החיפוש.

שלב אחרי שלב למחיקת פסקי דין מהאינטרנט

אז על מנת להבין איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט חשוב להתחיל מנקודה אחת ברורה – לא בטוח שתצליחו למחוק לחלוטין את פסקי הדין, אבל בהחלט תוכלו לגרום להם "להיעלם". אז למה בעצם אנחנו מתכוונים כאן? ובכן, גוגל היום מוצפת בכל מיני תוצאות שונות, שמורכבות גם מדברים חיוביים לגבי העסק שלכם וגם מדברים שליליים לגביו. כמובן שבתור בעלי העסק, אתם הייתם רוצים שיופיעו לגביו אך ורק תוצאות חיוביות, ואיך לומר בעדינות – פסקי דין לא ממש עונים על ההגדרה הזו.

בשלב הראשון תצטרכו להעלות תכנים נוספים שקשורים לעסק שלכם. בין אם מדובר על תכנים ברשתות החברתיות, באתר האינטרנט שלכם, בפרסום כתבות תדמית או בפעילויות יחסי ציבור באינטרנט – כל אלו יוכלו להוביל אתכם אל עבר תוצאות מצוינות, שיעלו בגוגל עוד לפני פסקי הדין. מדובר כאן על שיטה מצוינת שעובדת מעולה.

אופציה נוספת – פנייה לבעל האתר

קיימים לא מעט אתרי אינטרנט שבהם מתפרסמים פסקי הדין המדוברים, והצעד הראשון שתוכלו לעשות הוא פשוט לפנות לבעלי האתר. בדרך כלל תוכלו למצוא את פרטי הקשר של בעל האתר בלשונית "צור קשר", ותוכלו לשלוח לו מייל לגבי הבקשה שלכם להסרת פסקי דין מהאינטרנט.

לפעמים תיענו בחיוב ולפעמים בשלילה, לפעמים גם תצטרכו לשלם עבור העניין הזה ובחלק מהמקרים גם לא תקבלו שום תשובה – אז תפנו לדרכים האחרות שעומדות לרשותכם. מה שבטוח הוא שזהו צעד ששווה לנסות.

העלאת תוכן מעולה וחיובי לטובת הסרת פסקי דין מהאינטרנט

שיטת ההסרה המוחלטת היא נדירה יותר, אולם לצידה קיימת שיטה מצוינת אחרת – דחיקת פסקי הדין לעמודי התוצאות השוליים. העלו תכנים רלוונטיים לגבי העסק שלכם, והדבר יגרום לגוגל לשנות את סדר התוצאות שלו עד כדי הסרת פסקי דין מהאינטרנט מעמוד התוצאות הראשון. אם אתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת – פנו לחברת BETTER ותהנו מתוצאות מיידיות.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט
הסרת פסקי דין מהאינטרנט

הסרת פסקי דין מהאינטרנט

כפי שציינו לעיל, ישנה גם אפשרות שיפורסמו עליכם, באופן אישי, או על העסק שלכם, אי אילו אזכורים שליליים גם בתחום המשפטי. כך למשל הנפוץ ביותר הוא פרסום של פסקי דין שליליים. מאחר שמדובר בעניינים משפטיים, אין כלל ספק כי גזרה זו חשובה במיוחד לטיפול. שכן, היא מהווה בעיני אחרים הצופים מהצד ומחפשים אתכם או את העסק שלכם בגוגל מראה אמיתית למהימנותכם. על כן, חשוב במיוחד להשקיע כל שנחוץ על מנת לנסות ולהסיר אזכורים שליליים אלו.

למרות מה שרבים חושבים, כן ניתן לעשות דבר מה או שניים על מנת לנסות ולבצע הסרת פסקי דין מהאינטרנט ולמגר לחלוטין את האיום על השם שלכם, במישור המשפטי. חשוב לציין, שיכול מאד להיות שיהיו אלו בכלל פסקי דין עם שם דומה לשלכם, והוא יזוהה עמכם בעיני אחרים. גם במקרה זה, חשוב מאד לבצע את תהליך ההסרה על מנת שאחרים שאינם מכירים אתכם לא יקשרו זאת עמכם. כמובן, שמדובר בתהליך שאיננו פשוט, אך הוא אפשרי, כפי שנפרט להלן.

למעשה, מדובר באותה גברת בשינוי אדרת משהצגנו במישורי הפרסום הקודמים, הם תחומי השיווק. כלומר למעשה מדובר בדחיקתם של תכנים אלו מטה מטה בחיפוש התוצאות בגוגל, כך שייעלמו יש מאין מעיניהם של המחפשים.

חשוב לציין שבכל הקשור לדחיקת אזכורים משפטיים בגוגל, אתרים המפרסמים את פסקי הדין נחשבים אהודים מאד בעיני מנוע החיפוש היקר. ולכן, יש להתחבב עליו גם בגזרתכם, ככל שניתן. כלומר, במקביל ואף לפני שאתם ניגשים למלאכת דחיקת המידע, מתגו אתכם ואת העסק שלכם בעיני גוגל כאהודים ומהימנים גם כן, כך שהוא יזכור אתכם לטובה ויציג אתכם במקום טוב בתוצאות החיפוש. זאת ניתן לבצע באמצעות יצירת תדמית חיובית באינטרנט, באמצעות יצירת דפי אינטרנט בעלי תוכן איכותי, טיב ומטיב עמכם או עם בית העסק שלכם. התוכן יכול להיות חיובי, או אינפורמטיבי, העיקר שיהיה איכותי ויהיה כתוב בצורה איכותית. כך שגוגל, יוכל לטעת בכם את אמונו.

תחילה, להסתכל להם בלבן של העיניים

בראש ובראשונה, יש לנסות את דרך המישרין. הדרך הפשוטה ביותר, לפנות ישירות למנהלי האתרים. בין אם מדובר באתרי תקדים, PSAKDIN, תולעת המשפט וכדומה, תמיד יהיה מישהו שיושב שם ומנהל את העניינים, כזה שתוכלו לשוחח עמו. בכל אתר שמכבד את עצמו, ישנה תיבת פניות או לכל הפחות כתובת מייל לתקשורת. בין אם מדובר בתיק שנסגר מולכם, או כאמור אך ורק בשם בפסק הדין אשר זהה או דומה לשמכם, ניתן ליצור קשר בפנייה ישירה מול מנהלי האתר. 

שימו לב, כי שיטה זו תשתלם בעיקר כאשר מדובר באתרים קטנים, ולא בחברות גדולות. ויכול שייווצר מצב בו יידרש תשלום כספי בגין ההסרה. אם אכן הדבר אפשרי, גם אל מול צורך בתשלום, ההמלצה המיטבית ביותר היא אכן לעשות כן. שכן, מדובר בשיטה המהימנה והבטוחה ביותר שהרי היא מסירה לחלוטין את האזכור השלילי ולא מותירה שום גישה אליו.

שיטות בסימן דחיקה של אזכורים שליליים

יש לציין, שאם הפנייה למנהלי האתרים עצמם לא צלחה, תמיד תוכלו לנסות להגיש פנייה ישירה לגוגל על מנת שיעזרו בהסרת פסקי דין מהאינטרנט. זאת יכול שיעשה על ידי בקשת הסרה בהגדרות, אך חשוב לציין שהסרה זו איננה נעשית רבות על ידי גוגל אם בכלל. ובכל זאת, שווה כן לנסות.

אם ולאחר שמיצינו את שיטות הבקשה במישרין, ולא עלה בידינו להשיג את מבוקשנו, נפנה לשיטת דחיקת האזכורים השליליים מטה מטה אל תוצאות החיפוש האחרונות. המידע אמנם לא יימחק לחלוטין מהרשת, אך הגישה אליו תהיה כמעט בלתי אפשרית. על מנת ליישם שיטה זו עלינו להיות קשובים להנחיות שיטת הדחיקה מגוגל, שדומים מאד לשיטות המנויות לעיל.  חשוב לציין, שבהשוואה לשיטות המנויות לעיל, כאן יהיה קצת קשה יותר לבצע את דחיקת האזכורים השליליים, 

ויש לקחת זאת בחשבון. זאת מאחר שהאתרים המפרסמים את פסקי הדין נחשבים בעיני גוגל לאתרים מהימנים ואמינים, וגוגל אוהב מאד להציגם בדפים הראשונים אם לא אפילו בדף הראשון. כך למשל כאמור תקדין, פסקדין ואף אתרי חדשות המפרסמים פסקי דין כמו גלובס, וואלה או YNET.

ולענייננו, בגדול, מה שצריך לעשות הוא ליצור דפים מהימנים, בעלי תוכן איכותי, טוב ומטיב עמכם. כך למשל יצירה של דפי נחיתה, פרופילים ברשתות חברתיות, עמודי אינטרנט באתרים קיימים ועוד. ככל שהתוכן יהיה חיובי יותר כלפיכם או כלפי העסק, ויציג תמונה חיובית או לכל הפחות אינפורמטיבית, כך ייטב, וכך ידחקו להן התוצאות השליליות יותר ויותר.

דפי אינטרנט, דפי אינטרנט בכל מקום

כאמור, השיטה הטובה ביותר לדחיקת אזכורי פסקי הדין השליליים היא באמצעות יצירת תוכן איכותי וראוי. באמצעות יצירה של דפי אינטרנט, חדשים או בתוך אתרי אינטרנט גדולים שכבר קיימים, ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות. מאחר שגוגל אוהב מאד אתרים גדולים ואהודים, בייחוד אתרי חדשות ידועים כמו נענע, וואלה, גלובס, YNET וכדומה, כל כתבה טובה שתתפרסם בהם תקודם באופן משמעותי לפני כל דבר אחר. כך, תוכלו להתחיל לייצר שליטה בתוכן המקודם תחילה על ידי גוגל, עליכם או על בית העסק.

כאמור, אם אפשר, עדיף ואף רצוי לפרסם גם באתרים משלכם, בעלי דומיין משלכם אם אפשר אז לחלוטין, עדיף. אתרים אלו צריך שיהיו אינפורמטיביים ומלאים בידע חיובי ואותנטי, מדיה ותמונות, מידע רב ותוכן איכותי ככל האפשר. אם אפשר להוסיף גם קטגוריה של מאמרים מקצועיים, זה יהיה נהדר. כל אלו אהודים מאד בעיני גוגל.

בנוסף לכך, בנייה של פרופילים ראויים ואיכותיים ברשתות החברתיות. גוגל אוהד במיוחד רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין ומקדם אותן באופן משמעותי במיוחד. לכן, עליכם לדאוג כי הפרופילים אותם תקימו יהיו בעלי תוכן איכותי, ומידע מהימן. ניתן ואף רצוי לפתוח קבוצות פייסבוק, דף מידע אודות העסק בנוסף לפרופיל האישי ועוד. כמה שיותר תוכן איכותי, כך ייטב. אותו הדבר לגבי הרשתות החברתיות הנוספות.

הקידום ברשתות החברתיות יכול שיהיה אורגני ויכול שיהיה ממומן, על מנת להגדיל את התפוצה ואת כמות הצפיות. כך או כך, ישנה חשיבות משמעותית לשם שלכם, ולכן עליכם להקפיד להשתמש בו כראוי ובכתיב הנכון על מנת לפרסמו ככל שניתן.

פסקי דין? מה לי ולפסקי דין?

כשמדברים היום על הסרת פסקי דין מהאינטרנט, ממש לא מדברים על עניין חריג. אפשר לשים לב בקלות שלא מעט פסקי דין מסתובבים היום ברשת וחשופים לעיני כל, וברגע שאחד או יותר מהם נוגעים, בצורה כזו או אחרת, בכם או בעסק שלכם – הדברים עלולים להתדרדר למקומות לא ממש חיוביים, בלשון המעטה. אתם רוצים, בסופו של דבר, שהשם שלכם יישאר נקי לחלוטין, ללא כל רבב או אפשרות שמישהו יחשוב שאתם מקושרים לנושא משפטי כזה או אחר.

הסרת פסקי דין מהאינטרנט היא פעולה מומלצת במיוחד, שכן לקוחות שנתקלים בפסקי דין שמקושרים אליכם הם לקוחות שבהחלט עלולים להוציא את עצמם ממעגל הלקוחות שלכם, וגם, איך לומר, לא בדיוק להמליץ עליכם לחברים ולבני המשפחה שלהם. בהצלחה!

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים