הסרת מידע והשגת המטרה מגוגל

אם בחרנו לפתוח עסק משלנו עלינו להשקיע רבות במוניטין, בקהל הלקוחות ובשם הטוב שלנו. זאת, בין היתר וללא קשר לברור מאליו- נתינת השירות שלנו. ככל שנבין שלשם הטוב שלנו השפעה מכרעת על הצלחת העסק שלנו, כך נוכל להתחיל לתפעל זאת מוקדם יותר, ולהצליח יותר בעתיד. שמירה על השם הטוב של העסק מתבצעת באמצעות הסרת מידע מגוגל, הסרת תגובות שליליות וכל תוכן שלילי אחר שנקרה בדרך העסק שלכם.

את הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי נוכל להשיג באמצעות מגוון רחב של אמצעים ופעולות שניתן לנקוט. זאת מתבצע באמצעות דחיקת התוצאות השליליות מטה אל עמודיו האחרונים של גוגל באמצעות הזנת תוכן טוב, איכותי וראוי, דווקא. הלכה למעשה על מנת לבצע הסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי יש לפעול בשני מישורים. האחד, דחיקת התוצאות השליליות המופיעות בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל. זאת מתבצע הלכה למעשה באמצעות דחיקת תוצאות אלו היישר אל עמודי החיפוש האחרונים, שאף אדם אינו מגיע אליהם. זאת נבצע באמצעות הזנת תוכן איכותי, אשר חשוב להכיר כי הוא מדד נוסף וחשוב במיוחד להצלחה של העסק. ככל שהתוכן יהיה איכותי מספיק, נוכל להשיג את מטרתנו להסרת מידע מגוגל שתוכנו שלילי בצורה טובה יותר. כמובן, חשוב כן לקחת בחשבון גם קריטריונים כמו התאמה ומיקוד קהל היעד, מיקוד התוכן, התאמה ספציפית של ניהול המוניטין ועוד

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר