דרכים לביצוע הסרת תוצאות שליליות בגוגל

pexels-andrea-piacquadio-3778964

כל מפרסם או איש שיווק מתחיל ובעל עסק ותיק, מכירים את המשמעויות הקריטיות של תוצאות חיפוש שליליות בדפי התוצאות של גוגל. הגולשים המחפשים ערך או עסק מסוים עלולים להיות עדים לתוכן שאינו מיטיב עם מטרות העסק, דבר שיעכב את ביצוע העסקה וכך גם את התפתחותו וגדילתו של המותג. לכן, רבים מבינים שכדי להתמודד עם האתגר שהמדיה החופשית מעמידה לעסקים, יש ללמוד ולבצע שיטות הסרת תוצאות שליליות בגוגל. אז איך ניתן לבצע זאת?

  • מחקרים המתבססים על פסיכולוגיה והרגלי גלישה הוכיחו כי מבין מיליארדי הגולשים בגוגל, בודדים ממשיכים לדפי התוצאות הרחוקים יותר, לעומת השאר שמסתפקים בעמודים הראשונים שמציע מנוע החיפוש. דחיקת התוצאות השליליות המאזכרות את העסק למיקומים רחוקים יותר, ישפו את התדמית שתיווצר על העסק לגולשים הנורמטיביים.
  • מעבר לדחיקה שלהן, יש אפשרות גם להוריד את התוצאות השליליות לחלוטין על ידי פנייה לבעלי האתרים האחראיים עליהן או על ידי פעילות משפטית חוקית. הסרת תוצאות שליליות בגוגל באופן מוחלט תייצר מצג מלאכותי שיקשה על הגולשים להתחבר למוצג ועל כן יש לבצע זאת בחכמה.
  • שיטה נוספת היא יצירה של תכנים חדשים ואיכותיים מבית העסק שיסייעו למאמצי הקידום האורגני. מאמרים שימושיים המספקים ערך לגולש הם כאלו שיזוהו על ידי גוגל כראויים לקדמת הבמה, מה שיקדם את דירוגם בדפי התוצאות וכך 'ייעלמו' התוצאות השליליות.

לא רק מאמרי קידום אורגני (SEO) יתפסו את תשומת הלב של האלגוריתם המדרג של גוגל. גם סרטוני יוטיוב מקצועיים, פוסטים מעניינים וויראליים וביקורות חיוביות באתרים פופולאריים יעשו את העבודה ואף יעבו את מעטפת התדמית החיובית שתיווצר לעסק בדפי התוצאות הראשונים בגוגל.

כיום כולם יכולים לפרסם כל העולה על רוחם ברשת, אך מעטים אלו שנושאים בתוצאות. באמצעות שיטות נוספות לקידום תכנים חיוביים והסרת תוצאות שליליות מדפי התוצאות של גוגל, ניתן למטב את תודעת הציבור באשר לעסקים המבקשים להפיל את המחסום שמציבה בפניהם הרשת הגלובאלית. הקפידו לבצע תהליך חכם, מוקפד, ומתמשך, או שתוכלו לפנות לבעלי מקצוע שיטפלו עבורכם במוניטין הרשתי שלכם.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר