הסרת תוצאות שליליות בגוגל

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

 הסרת תוצאות שליליות בגוגל – במה מדובר?

עבדתם קשה על המוניטין של העסק שלכם וכתבה אשר התפרסמה באינטרנט הציגה את העסק שלכם באור שלילי ? בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל בתחום ולראייה ניתן למחוק את התוצאות השליליות באינטרנט.

פגיעה במוניטין מופיעה בשלל דרכים

פגיעה במוניטין עשויה להופיע במגוון דרכים כמו למשל פסקי דין או פוסטים בבלוג או באמצעות כתבות מגזין וגם ביקורות של לקוחות .כתבות אשר עוסקות בנושאים אקטואליים עשויים להיות פגיעה קשה במיוחד בשל החשיפה הרבה אשר הכתבה עשויה לזכות.

 כאשר יש ביקורת בכתבה מדובר בפגיעה קשה העשויה להיראות מהצד כמו מתקפה ציבורית, זאת לאור העובדה כי ניתן למצוא את הכתבה בתוצאות החיפוש בגוגל. נושאים אקטואליים כמו בחירות מוכיחים בכל פעם מחדש כי מה שמפורסם ברשתות החברתיות סוחף קהל רב.

 

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור באינטרנט

"שלמות לא ניתנת להשגה, אבל אם אנחנו נרדוף את השלמות, אנחנו נשיג מצוינות"

וינס לומברדי

רגע לפני, מה אפשר לעשות?

רגע לפני שאתם מחליטים לפנות לאופציה של הסרת תוצאות שליליות בגוגל אפשר לנסות להסיר את הכתבה. יש לא מעט מקרים אשר גופים בעלי אינטרסים מסוימים הצליחו להסיר כתבות שליליות. במקרה בו יש רצון להסיר את הכתבה לחלוטין, ניתן לשקול מעורבות של עורך דין אשר ייכנס לתמונה ויתחיל לנקוט באמצעים משפטיים.

במסגרת עבודתו של עורך הדין הוא יבחן מי עומד מאחורי האתר והאם המהלך אפשרי. ההמלצה היא להתייעץ עם עורך דין בתחום דיני אינטרנט. עבור אנשים הנמצאים באיחוד האירופאי יכולים לבקש להסיר כתבות מגוגל תוך התבססות על מה שמכונה " הזכות להישכח". עם זאת, יש להביא בחשבון כי ייתכן וגוגל לא תסיר את הכתבה הבעייתית מחוץ למדינות שאינן שייכות לאיחוד האירופאי.

בשנים האחרונות קיים ביקוש גובר לנושא של הסרת תוצאות שליליות מגוגל

שימו לב, הסרת תוצאות שליליות מגוגל אינה משימה פשוטה אלא משימה המיועדת למומחים בתחום. לשאלה מדוע, התשובה היא כי גוגל מתייגת את כל התכנים אשר עולים לרשת ומכניסה את התכנים לאינדקס. במקרה בו התוכן נסרק פעם אחת ומופיע באינדקס של גוגל, המשמעות היא כי התוכן יופיע בתוצאות החיפוש.

 מה נחשב תוכן שלילי

תוכן שלילי מוגדר ככזה כאשר מילת החיפוש מוצגת בצורה שלילית. מה הכוונה? מוצר של עסק מסוים אשר קיבל ביקורת שליליות מטעם לקוחות או ידיעה על מנכ"ל של חברה אשר נכתבה עליו ביקורת לא טובה. במקרה בו מתרחשת פגיעה במוצר או באדם התוצאה מופיעה בעמודים הראשונים בגוגל.

 האם תוכן שלילי לגיטימי

תוכן שלילי נחשב לגיטימי כאשר מדובר על כתבות אשר מבוססות על דברי אמת. הכתבות מתפרסמות באתרי התקשורת הגדולים וזוכות לחשיפה גדולה. שימו לב, כאשר מדובר בתוכן פוגעני הנחשב לגיטימי יהיה קשה מאד לפנות אל גוגל ולבקש לנסות להסיר את הכתבה. במקרה כזה, יהיה צורך להוכיח כי התוכן אינו מדויק.

 נדגיש כי כאשר התוכן נחשב פוגעני אך יש בו מן האמת, גוגל לא יסירו את התוצאות. אז כיצד ניתן להעלים את התוכן? במקרה הזה, ניתן לבצע פעולה בשם דחיקת התוצאות השליליות לעמודים הבאים.

 בהחלט קיימת אפשרות למחוק כתבה מגוגל

אם אתם מעוניינים לבצע מחיקה של התוצאות בגוגל, בהחלט ניתן לעשות זאת- מדובר במשימה שאינה פשוטה לביצוע ודורשת מעורבות של מומחים בתחום במטרה להגיע אל התוצאה הדרושה.  גורמים מקצועיים אשר יש ביכולתם לפעול מול מנוע החיפוש של גוגל בדרכים שונות במטרה להסיר את הכתבות השליליות. כיצד זה מתבצע בפועל? ניתן להגיש בקשה לגורמים הרלוונטים ולבקש מהם להסיר את תוצאת החיפוש השליליות- ניתן לבצע זאת מול אתרים קטנים.

דחיקת הכתבות עשויה לסייע גם כן

במקרה בו אין אפשרות להסיר את התוצאות בהחלט ניתן לדחוק את התוצאות השליליות לעמודים הבאים.  מדובר בפעולה עקיפה יותר אשר מאפשרת להסתיר את תוצאות החיפוש השליליות כאשר מחפשים מידע. במקרה בו אדם מחפש מידע הוא מתחיל את הפעולה באמצעות שאילתת חיפוש הכוללת את שם העסק שלכם או השם הפרטי שלכם.

לאחר מכן, גוגל מבצע חיפוש מהיר ומציג את התוצאות. כאשר מדובר על כתבות אשר פורסמו בכלי תקשורת מרכזיים, ניתן להיות בטוחים כי מדובר בכתבות אשר פורסמו וזכו לחשיפה רבה. במקרה הזה, ניתן לעשות שימוש בתכנים הכוללים סופרלטיביים חיוביים וכך להעלים מהעין את התכנים השליליים.

שירות יחסי ציבור באינטרנט
שירות יחסי ציבור באינטרנט

כאן נכנסים לתמונה קופירייטרים מקצועיים

במקרה בו יש רצון להעלים מהעין תכנים שליליים ניתן לעשות זאת באמצעות פרסום כתבות חדשות הכוללות מילים טובות עליכם או על העסק שלכם במקרה  הזה יש להיעזר בשירות של קופירייטרים מקצועיים לטובת פרסום כתבה חיובית.

במקרה הזה, חשוב ביותר להסתייע בשירות של מומחים בתחום אשר להם שנות ניסיון רבות בכתיבה ויש ביכולתם לבחור את המילים הנכונות והמתאימות ביותר על מנת לייצר עניין רב. במידה וקיימת התלבטות בבחירה, הרי כדאי לראות עבודות קודמות שלהם על מנת לקבל את ההחלטה. יתרה מזאת, ניתן לקבוע איתם פגישה אישית במטרה להתרשם מהאדם אשר עומד לכתוב את הכתבה.  כאשר אתם מרגישים כי אלו הם האנשים אשר אתם רוצים לשכור את השירות שלהם, השלב הבא הוא להתחיל לעבוד איתם. חשוב מאד להדגיש בפניהם את הנקודות החיוביות אשר ברצונם להעלות על הכתב במטרה לייצור תדמית חיובית ולקבל האהדה רבה מצד הקוראים.

חברה מקצועית תפעל להסרת התוצאות במהירות רבה

הסרת תוצאות שליליות בגוגל כוללת מספר שלבים, כאשר השלב הראשון מתחיל במחיקת התכנים הקיימים וכוללים תכנים שליליים והשלב הבא כולל יצירת תכנים חדשים הכוללים תכנים חיוביים והפצה של התכנים באינטרנט, בבלוגים וגם באתרי חדשות שונים. כאשר התכנים מופצים באתרים שונים, גוגל יציג את המידע לצד התוצאות השליליות. שימו לב, כאן נכנסת לתמונה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. ככל שהחברה תבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר, כך התוצאות השליליות יידחקו הצידה ואנשים אשר יחפשו אתכם יראו את התוצאות החיוביות הכוללות כתבות עם מידע חיובי.

 על מנת לשפר את המוניטין שלכם באמצעות תכנים חיוביים ודחיקת התכנים השליליים,  לצורך כך, חשוב מאד להיעזר במשרד המתמחה בהסרת תוצאות שליליות בגוגל אשר ביכולתם של הצוות המקצועי לבצע מחיקה של המידע ודחיקה של התוצאות. כך האנשים אשר ינסו לחפש עליכם מידע שלילי, יצטרכו לחפש בדפים האחוריים של גוגל. כאשר הפעולה מתבצעת על ידי חברה מקצועית, ניתן ליהנות מהתוצאה תוך זמן קצר.

עידן מור, מייסד
עידן מור, מייסד

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג כבר 13 שנה.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות
שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, עידן מור