איך מוחקים פסקי דין עד היעלמותם כליל מהאינטרנט?

gui-2311260_640

כאשר אנו עוסקים בתפעול העסק שלנו, אנו בהכרח עסוקים גם בתפעול המוניטין. תחת מטרייה זו, נמצא את ניהול השיווק של העסק, ניהול הביקורות השליליות והחיוביות כאחד, וגם הסרה של פסקי דין שליליים מהאינטרנט. על מנת לענות על השאלה איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט נצטרך לשים פעמינו למעשה, לאותה משנה סדורה העוסקת בשיווק, שכן מדובר באחת והיא: הזנת תוכן איכותי. כיצד הדבר פועל? כאשר אנו מזינים תוכן רב ואיכותי שהוא חיובי, אנו למעשה גורמים לדחיקת התוצאות השליליות מטה מטה על עמודיו האחרונים של מנוע החיפוש גוגל. זאת מאחר, שמנוע החיפוש של גוגל מזהה את התוצאות החיוביות שהזנו.

ואכן, מפתיע ככל שיהיה, התוכן החיובי והאיכותי שאנו מזינים בגוגל בכוחו להזיז הרים. וגם, פסקי דין שליליים. מאחר שמדובר בעניינים משפטיים, אין כלל ספק כי ישנה חשיבות גבוהה במיוחד לטיפול. שכן, לה פוטנציאל משמעותי בעיני הצופים מהצד, ובמיוחד בעיני לקוחות פוטנציאלים של העסק. על כן, הסרת אזכורים שליליים אלו היא קריטית וחשובה במיוחד. פה גם נדגיש, כי במישור זה אנו ממליצים במיוחד לשכור שירותיו של איש מקצוע מיומן ומנוסה שיעשה זאת בעבורכם.

אז כפי האמור, באמצעות הזנת תוכן איכותי נוכל להביא לדחיקת התוצאות השליליות, עד היעלמותם כליל אל עמודי החיפוש האחרונים של גוגל. זאת נוכל לבצע באמצעות כתיבה והזנה של תכנים כגון מאמרים מקצועיים, כתבות תדמית, כתבות, פוסטים ברשתות החברתיות וכמובן יצירת פרופילים איכותיים לעסק ברשתות אלו.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר