איך יחסי ציבור באינטרנט יעזרו לעסק שלך?

pexels-canva-studio-3153207

עסק שלא נמצא כיום ברשת הוא עסק שעתיד להיעלם מהתודעה הציבורית. לכן בעלי עסקים רבים מקפידים על הימצאות העסק שלהם במנועי החיפוש השונים, הרשתות החברתיות, שטחי פרסום וכל אמצעי הדיגיטל השונים. אך קיום אזכורים של העסק אינו מספיק, והיום כדי למקסם את תוצאות השיווק באינטרנט, צריך לשמור על תקשורת ויחסי אמון עם הגולשים והלקוחות. מה הרעיון שמאחורי ניהול יחסי ציבור באינטרנט?

  1. יחסי ציבור חכמים באינטרנט יועילו לחבר בין העסק לקהל היעד שלו. כך אחוז הקונים מתוך אלו שיחשפו ברשת כזו או אחרת לתכנים הקשורים לעסק, יעלה. במילים אחרות – אחוזי ההמרה של העסק יהיו גבוהים יותר.
  2. ניהול נכון יסייע להציג תוצאות חיוביות על העסק בעת חיפוש שלו באינטרנט. כך למשל ביקורות טובות, כתבות תדמית משבחות, סרטוני מוצר איכותיים ועוד. ככל שהתכנים הטובים לגבי העסק יהיו רבים יותר, כך תדמיתו תשתפר.
  3. שימור לקוחות חשוב לא פחות מהגעה של לקוחות חדשים לעסק. שמירה על תקשורת עם קהילת הלקוחות של העסק באמצעות האינטרנט תסייע לכך רבות.
  4. יחסי ציבור חכמים הם כאלו שיהפכו ויראליים כמו שרשור תגובות מצחיק בפייסבוק או סטורי באינסטגרם המציג תוכן מעניין. הוויראליות של התוכן תרחיב את הגבולות של העסק לקהלי מטרה חדשים ברשת.

איך יוצרים ושומרים על יחסי ציבור באינטרנט?

  • ריבוי של מוקדי נוכחות דיגיטלית ומיטוב שלהם כמו שיתופי פעולה עם משפיענים ובלוגרים מוכרים, חבירה אל עיתונאים מקצועיים ופרסום כתבות תדמית באתרים פופולריים. 
  • יוצרים ערך מוסף ומעורבות של גולשים בהקשרי העסק כמו הגרלות פרסים, שידורים חיים, קורסים דיגיטליים וכדומה.
  • מקפידים על זמן תגובה ראוי לכל אזכור של העסק באינטרנט – גם אם חיובי וגם אם שלילי.

ישנן עוד שיטות מקצועיות ואפקטיביות לניהול נכון של יחסי ציבור באינטרנט אך ההמלצה הרווחת היא להשאיר את המהלכים ברשת למקצוענים. מומחי יח"צ באינטרנט יודעים לנתח מגמות חברתיות ולנצל אותן לטובת קידום העסק, להבליט את חוזקות העסק על פני אחרים מאותה קטגוריה, ולטפח קהילת לקוחות מעורבת ומניבה.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר