יחסי ציבור באינטרנט

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

יחסי ציבור באינטרנט – במה מדובר?

האינטרנט מספק הזדמנויות ליחסי ציבור יקרות ערך שכעת שוות או אפילו עדיפות, על כלי שיווק ויחסי ציבור סטנדרטיים. האינטרנט יכול לעזור לעסקים להגיע לקהלים ממוקדים בארץ ובעולם, ולהגדיל את החשיפה במידה למוצרים והשירותים שלהם.

ביחסי ציבור מקוונים הגבולות בין יחסי ציבור קלאסיים, שיווקיים, מדיה חברתית ו- SEO הופכים מטושטשים. למרות שמומחי תקשורת רבים מגדירים את המונח באופן שונה, בטוח שיחסי ציבור מקוונים אינם רק התפתחות של יחסי ציבור קלאסיים.

כשאתם חושבים על יחסי ציבור מקוונים, אתם עלולים לטעות ולדמיין פרסום הודעות לעיתונות באופן דיגיטלי. אבל יחסי ציבור מקוונים התפתחו להרבה יותר מזה.

יחסי ציבור באינטרנט כוללים גם מגוון רחב של פעילויות שעוזרות למותג או לעסק שלך להגיע לקהל רחב יותר באופן דיגיטלי, פעילויות שאינן דורשות ספר גדול של אנשי קשר לעיתונאים מסורתיים. זה דורש לשאול שאלות חדשות כמו, איך הדירוג של העסק שלך בגוגל? האם אתם מפרסמים ומובילים חברתית באופן קבוע באתר האינטרנט שלכם ובערוצים אחרים?

כיצד יחסי ציבור דיגיטליים מיטיבים עם העסק שלך

ליחסי ציבור באינטרנט יש יתרונות רבים – ישירים ועקיפים לעסקים. הגדר יעדים עבור קמפיין יחסי הציבור שלך לפני שתתחיל, כך שתוכל לעקוב אחר ביצועים טובים. להלן היתרונות העיקריים שתרצה לחפש ולהגדיר כיעדים כשאתה מנהל קמפיין יחסי ציבור דיגיטלי:

1.     בניית אמון למותג

צוות יחסי ציבור מוודא שלקוחותיך רואים רק דברים טובים כאשר הם מקלידים את שם החברה שלך במנוע חיפוש. יצירת תוכן מרתק יחד עם ביקורות חיוביות יטפחו את תדמית המותג שלכם לאורך זמן. מאמרים שימושיים ואיכותיים, ידידותיים לקידום אתרים, יסמנו למנועי החיפוש שאתה מקור מידע אמין, ואילו בדיקת המוצרים והשירותים שלך על ידי בלוגרים תגביר את האמון במותג שלך. 

2.     שיפור התנועה באתר

 ככל שאנשים יקראו יותר על העסק שלך וישתפו את התוכן שלך במדיה החברתית, כך אנשים רבים יותר יבקרו באתר שלך. זה כמו אש בשדה קוצים, אבל אתה צריך להדליק את הגפרור. 

3.     יצירת לידים

אסטרטגיית יחסי ציבור דיגיטלית טובה צריכה להציב את המוצרים שלך בפני קהל רלוונטי ומעוניין. ככל שאנשים קוראים יותר על המוצרים שלך ופונים לאתר שלך, כך תוכל ליצור יותר לידים.

4.     הגדלת מכירות

כל סוכנות יחסי ציבור דיגיטלית יודעת שעסקים צריכים לבצע מכירות ולראות  ROIמההשקעה השיווק הדיגיטלית שלהם. קמפיין יחסי ציבור דיגיטלי אמור ליצור לידים, ותוכן איכותי באתר האינטרנט שלך ינתב את אותם לידים לבצע המרה ויהפוך אותם ללקוחות משלמים. 

5.     שיפור הקידום האורגני

פרסום באתרים בעלי סמכות גבוהה וקבלת קישורים לאתר שלך יעלה אותך בדירוג של מילות המפתח שלך. ככל שתדורג גבוה יותר בגוגל, כך תגיע יותר תנועה לאתר שלך.

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור באינטרנט

"גם אם היה נשאר לי דולר אחד,
הייתי משקיע אותו ביחסי ציבור"

ביל גייטס

מה זה יחסי ציבור באינטרנט?

אם עד לפני כמה שנים עוד אפשר היה להטיל ספק על העניין הזה, הרי שהיום כבר אין עליו שום עוררין: האינטרנט הוא הזירה המרכזית שבה ניתן היום לקדם עסקים! העניין הזה נכון בין אם מדובר על הרשתות החברתיות השונות, שהולכות ותופסות עוד ועוד תאוצה עם השנים, בין אם מדובר על אתרי האינטרנט של העסקים, בין אם מדובר על תוכן שיווקי שמפוזר ברחבי הרשת, באנרים, פרסומות, ובקיצור – מה לא? כחלק מהמינוף של העסק שלכם קדימה, תצטרכו לשים דגש לא מבוטל על כל מה שקשור ביחסי ציבור באינטרנט. אז מהם יחסי ציבור באינטרנט? איך הם משיגים את המטרה שלהם? מאיפה מתחילים להתעסק בהם? והכי חשוב – מה הערך שהם נותנים? אל דאגה – כל מה שאתם צריכים לדעת, מרוכז לכם בצורה מסודרת כאן למטה.

יחסי ציבור באינטרנט הם עבודת יחסי הציבור דרך ערוצי תקשורת מקוונים זמינים. בנוסף לדפים המקוונים של המדיה הקלאסית- ערוצי חדשות עיתונים וכו', ערוצים אלה כוללים גם מדיות חברתיות, בלוגים ואתרי אינטרנט שונים.

יחסי ציבור דיגיטליים לעומת יחסי ציבור מסורתיים

יחסי ציבור מסורתיים מתייחסים לעבודה של אותם אנשים שהשקיעו ועבדו סביב השעון בשיחות עם עיתונאים בטלפון בכדי להכניס את לקוחותיהם לעיתונים. יחסי ציבור התמקדו באופן מסורתי בפרסומים מבוססי-דפוס, טלוויזיה ורדיו. אבל מדיה מודפסת אינה מה שהייתה פעם ומדיה מקוונת עוקפת במהירות פרסומי דפוס מסורתיים ואפילו טלוויזיה. עם צמיחת השיווק המקוון, אנשי יחסי הציבור העבירו את המיקוד שלהם לאינטרנט.

מה המטרה של יחסי ציבור באינטרנט?

המטרה היא להשפיע לטובה על התדמית החיצונית של חברה או מותג, בעת שגרה או בעת ניהול משברים. אך בנוסף לכך, ניתן להגדיר כמה יעדים נוספים כמו רכישה ושימור של לקוחות, העלאת המודעות למותג, יצירת יחס עלות-תועלת גבוה ועוד.

איך מתנהלים יחסי ציבור באינטרנט?

יחסי ציבור דיגיטליים הם סוג מתפתח של יחסי ציבור. במקום להתמקד רק בפרסומים מודפסים, יחסי ציבור דיגיטליים מתמקדים בפרסומים מקוונים והגברת המודעות למותג. זה כולל פרסום מאמרים והודעות לעיתונות, עבודה עם בלוגרים ומשפיעים, שיווק סניפים, כתיבת תוכן איכותי ועדכני לעיתונות ולאתר, שימוש במדיה חברתית כדי להשיג חשיפה ובניית אמון המותג באמצעות ביקורות מקוונות.

האסטרגיה

יחסי ציבור באינטרנט הם אסטרטגיית שיווק מקוונת המשמשת עסקים כדי להגדיל את נוכחותם המקוונת. סוכנויות יחסי ציבור דיגיטליות פועלות עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיעים כדי להשיג קישורים נכנסים איכותיים, אזכורים במדיה החברתית ולשיפור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שלהם.

אנו מייעדים מחדש מותגים ומביאים חברות לאור הזרקורים. אבל איך עושים זאת? עם הסיפורים הנכונים וההודעות הנכונות לעיתונות, בעזרתם אנו מגיעים לקבוצת היעד המתאימה.

שירות יחסי ציבור באינטרנט
שירות יחסי ציבור באינטרנט

?שנצא לדרך 

אז אם אתם מרגישים שזה הזמן לשפר את הנראות של המוצג שלכם ברשת, להגדיל את המכירות ולשמוע מחמאות מלקוחות, צור איתנו קשר עכשיו ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, מהיר וכזה שיביא תוצאות שניתן למדוד אותן.

יחסי ציבור באינטרנט ולא באינטרנט – חלק חשוב בדרך להצלחה של העסק שלכם

כשאנחנו חושבים על המונח "יחסי ציבור", אנחנו חושבים מיד על מסיבות עיתונאים גדולות, השקות מפוארות ועוד. הכיוונים האלה הם אמנם נכונים, אבל הם שונים ממה שקורה בפעילויות של יחסי ציבור באינטרנט. למעשה, גם יחסי ציבור באינטרנט וגם יחסי ציבור מחוצה לו, שמים במרכזם דגש חשוב של קידום העסק, ויצירת באזז גדול סביבו.

על ידי יחסי ציבור באינטרנט ומחוצה לו, ניתן לייצר הדים סביב העסק, למשוך לקוחות קיימים ולקוחות חדשים אל עבר רכישה, ולגרום להם להתעניין בפעילות במקוונת של העסק ברשתות החברתיות ובמקומות אחרים.

איך אפשר לעשות יחסי ציבור באינטרנט בצורה יעילה?

יחסי ציבור באינטרנט היום הם עולם ומלואו, שכן יש כל כך הרבה קרקעות פוריות שיכולות לגרום לו לקרות ביעילות ובמקצועיות. יחסי ציבור באינטרנט יכולים לבוא לידי ביטוי, למשל, באמצעות שילוב כתבות תדמית באתרי עיתונות מרכזיים. אתרי העיתונות הללו מושכים אליהם, באופן טבעי, מאות אלפי אנשים מדי יום, מה שמגדיל את פוטנציאל החשיפה שלכם פי עשרות אחוזים. הדבר הזה רלוונטי במיוחד לאור העובדה שלקוחות רבים של העיתונות המודפסת נטשו אותה בשנים האחרונות, ועברו לפעילות ממושכת ברחבי האינטרנט, באתרי החדשות השונים שניתנים להם בצורה חינמית.

ברגע שלקוח שכזה, שנכנס לאתר העיתונות וגולל בין הכתבות, נתקל בכתבה שבמרכזה נמצא העסק שלכם – יש סיכוי גדול שהוא יתעניין בכם ויהפוך במהרה ללקוח. אם תצליחו לשלב בכתבה מהסוג הזה גם לינק שיוביל לאתר שלכם – מה טוב.

איפה הכי כדאי לפרסם? יחסי ציבור באינטרנט תלויים באופי של העסק שלכם

פעילות של יחסי ציבור באינטרנט היא פעילות שצריכה להיות בעלת שורשים הגיוניים לאופי של העסק, ולמה בעצם אנחנו מתכוונים כאן? ברחבי הרשת נמצאים לא מעט אתרי נישה, אשר כל אחד מהם עוסק בסקירת עסקים ומוצרים מסגנון אחר. קיימים אתרים שמפרסמים גאדג'טים חדשים שיצאו אל השוק, אתרים שמעלים סקירות על מוצרים מעולם הביוטי והקוסמטיקה ועוד. יחסי ציבור באינטרנט לעסק שלכם צריכים להתכתב בצורה מושלמת עם אתרי הנישה האלו, ולפרסם בהם בהתאם לאופי של העסק.

בואו ניקח דוגמה קטנה כדי שנבין את העניין הזה באופן סופי: אם העסק שלכם מתמקד בייצור מוצרי טיפוח לעור, פרסום כתבה או סקירה עליו באתר שמפרסם מוצרים חשמליים חדשים יהיה ממש לא רלוונטי. לא רק שהוא יהיה לא רלוונטי, גם רוב הסיכויים שהאתרים האלו יסרבו לפרסם אתכם. התאימו את העסק שלכם לאתר שבו הוא צריך להתפרסם, ותבטיחו לעצמכם הצלחה גדולה.

יחסי ציבור באינטרנט בעזרת ידוענים – אחת האסטרטגיות המובילות של השנים האחרונות

בין אם אתם מודעים לזה בעצמכם ובין אם לא, כל העולם נמצא היום ברשתות החברתיות, וכשאנחנו מדברים על "כל העולם", אנחנו מדברים על האנשים הפשוטים, הסלבריטאים, הפוליטיקאים, כוכבי הילדים והנוער, הזמרים, השחקנים וכמובן – העסקים. כל אחד ממי שציינו, ועוד רבים כמובן, מתפעל לעצמו עמוד עסקי או פרטי שאליו יכולים להיכנס העוקבים שלו. המטרה שלכם בתור עסק, היא לחבור לאחד ממובילי הדעה והמשפיענים ברשת, ולגרום לו לפרסם אתכם. איך עושים את זה? פשוט מאוד – משקיעים כסף. והרבה.

יחסי ציבור באינטרנט באמצעות פרסום של ידוענים – יקר מצד אחד, משתלם מאוד מצד שני

כשאנחנו מספרים לכם שמדובר על השקעה גדולה של כסף, אנחנו בעצם מנסים להגיד לכל שכל ידוען כזה גובה אלפי, ולפעמים גם עשרות אלפי שקלים על סדרת פרסומים של המוצר שלכם. כחלק מיחסי ציבור באינטרנט, אתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים, והמשפיענים שאנחנו מדברים עליהם הם בדיוק הדרך הטובה לעשות זאת, שכן הם מתחזקים עמודים עם עשרות אלפי, מאות אלפי ולפעמים גם מיליוני עוקבים. אז איפה בדיוק זה יכול לעזור לכם?

חשבו על זה בצורה הבאה: אם תתבקשו לשלם 10,000 ש"ח עבור פרסום אצל משפיענית שיש לה 600,000 עוקבים, אתם מגדילים את פוטנציאל הרווח שלכם פי 600,000 ש"ח. כל אחד מהעוקבים האלו יכול להפוך ללקוח שקונה אצלכם במאות שקלים או אלפי שקלים, ככה שלפעמים במכירה אחת או שתיים בודדות אתם מחזירים את ההוצאה שלכם בשניה. קחו כמה משפיענים שיסייעו לכם בעניין הזה, ואתם כבר עומדים על הוצאה גדולה יותר, אבל על פוטנציאל הכנסות גבוה יותר פי 3, 4 ואפילו 5 ממה שהיה לכם עד כה. אז משתלם או לא משתלם? בואו תגידו לנו בעצמכם.

קמפיין יחסי ציבור באינטרנט – כמה שיותר אנשים שחשופים אליו, ככה יותר טוב

קמפיינים של יחסי ציבור באינטרנט לא מסתכמים רק באסטרטגיות האלו, והם כמובן קשורים גם באירועים וירטואלים שאתם יכולים לעשות, במיוחד בתקופות כמו תקופת הקורונה שבה אף אחד לא יכול לצאת מהבית, קמפיינים ממומנים, הגרלות ועוד. בסופו של דבר המטרה כאן היא ברורה – כמה שתפעלו יותר לשם "פיזור" שם המותג שלכם לאוויר, ואף תחלקו מוצרים לאנשים שיוכלו לקדם אתכם – ככה אתם עומדים להרגיש את ההשפעה של העניין הזה בצורה מצוינת דרך ההכנסות שלכם.

האם קמפיין יחסי ציבור באינטרנט עובד? יש איך למדוד את זה

הרעיון הוא לא רק להפציץ במהלכים של יחסי ציבור באינטרנט, אלא גם למדוד אותם ולראות מה ההשפעה שלהם בפועל. נכון שאתם יכולים למדוד את העניין הזה לפי השוואת ההכנסות שלכם לפני ואחרי הקמפיין, אבל כדי לדעת במאת האחוזים מה היעילות שלו – תצטרכו למדוד אותו גם בהתאם לנתונים אחרים.

כחלק מקמפיין יחסי ציבור באינטרנט, חשוב שתדעו כמה אנשים נחשפו לקמפיין בכל יום, כמה לחצו עליו ונכנסו פנימה, כמה זמן הם נשארו בעמוד ולקחו חלק בפעילות, כמה שיתפו אותו באופן פומבי, כמה לחצו עליו לייק, כמה השאירו תגובה, כמה חלקו אותם עם חברים באופן פרטני, ובקיצור – כל נתון בעניין הזה יכול לסייע לכם להבין את יעילות הקמפיין. כמובן שבהתאם חשוב להסיק מסקנות, ולהבין מה עשיתם טוב ומה פחות.

מנוע החיפוש של גוגל ויחסי ציבור באינטרנט – האם יש קשר בין השניים?

התשובה לשאלה הזו היא תשובה ברורה וחד משמעית, והיא בהחלט כן! מנוע החיפוש של גוגל הוא היום חלק בלתי נפרד מהמון פעילויות של עסקים, וכחלק מזה גם קמפיין יחסי ציבור באינטרנט יכול לשלב אותו ולהיעזר בו. אז איך בדיוק זה בא לידי ביטוי?

אחד האפקטים החשובים שאליהם כל עסק שואף להגיע במסגרת קמפיין יחסי ציבור באינטרנט, הוא אפקט החיפוש של המותג במנוע החיפוש של גוגל. ידוע היום שגוגל היא מנוע החיפוש הגדול והאפקטיבי ביותר בעולם, והוא מאפשר מגוון כלים שמסייעים לפיתוח וקידום של עסקים, ובינינו – אין לגוגל היום שום מתחרה ראוי שיכול להציע את מה שהיא מציעה. מהסיבה הזו בדיוק, תוכלו להיעזר בה גם כדי להסיק מסקנות לגבי הקמפיין שלכם. אז איך זה עובד בדיוק?

בדיקת העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל – כל הנתונים שאתם צריכים לדעת במקום אחד

באמצעות הכלים שמנוע החיפוש של גוגל מציב בפניכם, אתם יכולים לקבל נתונים שונים כמו כמה פעמים ביום חיפשו את שם המותג שלכם, או את שמות המוצרים שלכם, כמה אנשים לחצו בפועל על הלינק שמוביל לנכסים הדיגיטליים שלכם, כמה זמן נשארו האנשים לקרוא את התוכן שלכם ועוד. מדובר כאן על מעטפת שלמה של מידע שיכולה לסייע לכם להסיק מסקנות חשובות, ולהבין האם אתם צריכים להמשיך באותה הדרך שבה אתם צועדים כרגע, או לשנות אותה על מנת להגדיל אפילו יותר את התוצאות שלכם.

יחסי ציבור באינטרנט הוא לא דבר שאפשר לעשות לבד

אז אולי כל הנושא של יחסי ציבור באינטרנט נשמע פשוט וקל, אבל בפועל הוא ממש לא כזה. אם תחשבו על זה, אתם ממש לא העסק היחיד שנמצא בשוק, להיפך – כמוכם יש עוד עשרות, אם לא מאות עסקים, שמנסים לטפס אחד על חשבון הגב של השני במטרה להגיע להצלחות. בסיטואציה הזו יש כמה אפשרויות:

  1. העסק שלכם ישאר בתחתית הפירמידה, ולא יצליח למנף את עצמו אל עבר המגרש של העסקים הגדולים.
  2. העסק שלכם יתפוס מקום טוב באמצע – לא יהנה מיותר מדי חשיפה אך גם לא יסבול מכמות הכנסות קטנה מדי, שעלולה לגרום לו להיסגר.
  3. העסק שלכם יצמח, יגדל ויפרח, ההכנסות שלכם יכפילו את עצמן, הדיבור עליכם יהיה בלתי פוסק, כמות העוקבים שלכם ברשתות החברתיות תזנק, וכאן השמיים הם ממש הגבול.

אז איפה אתם רוצים להיות? זה כבר תלוי בכם, וזה בעיקר תלוי בשאלה במי תבחרו כדי לסייע לכם לבצע יחסי ציבור באינטרנט בצורה לא פחות ממושלמת.

אז איך בוחרים את מי שינהל את הנושא של יחסי ציבור באינטרנט לעסק שלכם?

יש לא מעט חברות היום שנותנות מענה מצוין ליחסי ציבור באינטרנט, אבל בינינו, אין לכם זמן מיותר לקחת סיכונים מיותרים – להיפך, כמה שיותר מהר, כמה שיותר חד, וכמה שיותר מקצועי – ככה יותר טוב. מהסיבה הזו בדיוק אתם צריכים לבחור את הטובים ביותר, ובשביל זה כדאי לשים דגש על כמה פרמטרים קריטיים:

  1. ניסיון – וודאו שהחברה שאתם בוחרים היא בעלת הניסיון המתאים ליחסי ציבור באינטרנט.
  2. המלצות – רק חברה שקיבלה המלצות לאורך השנים, הן מלקוחות מזדמנים והן מלקוחות קבועים, היא חברה שאפשר לסמוך עליה שתוביל אתכם לתוצאות הראויות.
  3. שירותיות – אתם ממש לא מחפשים להתערבב עם חברה שלא מוצאת לכם זמן, לא מוצאת לכם מקום, ולא חוזרת לטלפונים שלכם. ככל שהזמינות של החברה היא גבוהה יותר, והשירותיות שלה היא לא פחות ממדהימה עבורכם – ככה תוכלו להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות.

יחסי ציבור באינטרנט עושים רק עם חברת BETTER

חברת BETTER היא אחת מהחברות הבולטות בשוק ליחסי ציבור באינטרנט. אנחנו שמים את המשקל הגדול של הפעילות שלנו בפיתוח עסקים רבים וחברות, ועושים התמקדות גדולה בפעילויות שונות ברחבי הרשת, פעילויות שיובילו אתכם בדיוק למקומות שבהם אתם רוצים להיות. אצלנו בחברת BETTER אתם מקבלים את שלושת הפרמטרים שציינו כאן למעלה – ואפילו יותר מזה. אז קדימה, למה אתם מחכים? הצטרפו אלינו ונוכל לרוץ יחד קדימה ובמהירות.

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר.