תוצאות שליליות והסרתם בגוגל למינוף העסק

ניקוי תוצאות שליליות

כל עסק חדש מודע לכך שעליו לפעול במישור השירות כמו במישור האיכות של מנת להצליח. כתוצאה מכך, קורה לעיתים כי מתפרסמות אי אילו ביקורות שליליות או תגובות שליליות שיכול להיות בעוכרינו. על מנת למגר תופעות מעין אלו, ניתן לפעול במספר שיטות חשובות. תחילה, יש לשפר את שירות הלקוחות שלנו. במישור זה, עלינו להשקיע בשירות הלקוחות ולתת לכל לקוח את הטוב ביותר. במישור נוסף, שיטת SEO, אשר משמעותה קידום אורגני בגוגל. ניתן להצליח לבצע קידום אורגני כאשר תוכן ה-SEO המוזן הוא תוכן טוב ואיכותי, ואז גוגל מזהה אותו כשווה קידום ומעלה אותו אל על בתוצאות החיפוש. בדרך זו, אנו משיגים שתי מטרות חשובות כאחת: הסרת תוצאות שליליות בגוגל, וכמובן, מינוף העסק שלנו והצלחתו.

יישום שיטת SEO הוא נפוץ וחשוב עבור כל בעל עסק באשר הוא. השיטה פועלת על הזנה של תכנים איכותיים, זאת מאחר שזהו קריטריון חשוב מבחינת גוגל והעדפות קידומיו. על כן, יש לפעול במישור של הזנת תוכן איכותי, כמו מאמרים, כתבות תדמית, פוסטים ברשתות חברתיות וכדומה. בנוסף לכך, חשוב גם ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, ואף באתר שיתוף המוזיקה יו-טיוב באמצעות תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים.

כאשר נבצע הסרת תוצאות שליליות בגוגל ונבצע את ניהול המוניטין בצורה מקצועית ומדויקת נוכל להגיע ליצירת רושם ראשוני מושלם בעיני כל לקוח חדש. ובעתיד, מינוף העסק והצלחתו בכל המישורים, וכן השאת רווחים.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר