תוצאות חיפוש – הדרך הנכונה למחיקתם מגוגל

search-engine-76519_640

ניהול המוניטין של העסק שלנו הוא הדבר החשוב ביותר בעבורנו. ניהול נכון של מוניטין זה הוא אשר יקבע את מידת ההצלחה שלנו בעסק, ואת רמת הרווחים אליה נגיע. מאחר שכיום העולם עבר רובו ככולו לדיגיטל, מאן דה הוא יכול בלחיצת כפתור לברך או לקלס ולגרום לעסק להעפיל מעלה או לצנוח מטה. תוצאות שליליות אלו הן אינן המילה האחרונה. על מנת לענות על השאלה איך למחוק תוצאות חיפוש מגוגל שתוכנן שלילי נענה כי כל שבעיקר צריך הוא- התמדה בניהול השיווק והמוניטין.

וכיצד זה מתבצע? דווקא באמצעות האנטיתזה והיא- הזנת תוכן איכותי, חיובי ובעל ערך מוסף ברמה הגבוהה ביותר ככל האפשר. ככל שהתוכן יהיה חיובי ואיכותי יותר, כך גוגל ידרג אותו גבוה יותר במעלה תוצאות החיפוש. שכן, האלגוריתם של גוגל מעריץ ומעריך איכות. בזו הצורה ממש אנו מביאים את העסק להצלחה, שכן אנו מאדירים ביקורות חיובים, דוחקים ביקורות שליליות ומעודדים הנעה נכונה לפעולה.

הזנת התוכן האיכותי תיעשה על ידי כתיבה של מאמרים, כתבות תדמית, פוסטים ברשתות חברתיות וכדומה. בנוסף לכך, חשוב גם ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות. בין היתר ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.

על מנת לענות היטב על השאלה איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל יש להתפנות לאנשי מקצוע, מיומנים ובעלי ניסיון אשר יספקו בעבורכם את התוצאות הראויות והבטוחות ובמהרה.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר