דרכי התמודדות בתחום השיווק וניהול משברים

presentation-6732372_640

בכל תפעול של עסק, קטן וגדול כאחד, ותיק או חדש כאחד, ישנו מגוון רחב של משברים איתם תיאלצו להתמודד כבעלי עסקים. רבים מהמשברים הללו הם בתחומי השיווק, ובמקרים מעין אלו- מצריכים מענה מהיר, חד ומדויק. במקרים מעין אלו, ישנה חשיבות רבה במיוחד לשכירת ידיהם של אנשי מקצוע על מנת לסייע לכם, בעלי העסקים, לתפעל את המשבר בעודו מתרחש ולפתור אותו במהרה ובמקום. בצורה זו, ניתן לפעול חכם, ולא אימפולסיבי ולהימנע מטעויות.

מרבית המשברים בנושאי השיווק יכול שיופיעו בעבודה השוטפת שלכם בעלי העסקים או גם מול הלקוחות שלכם. כל מקרה טומן בחובו התמודדויות מסוגים שונים ואחרים, ראייה ברמת המקרו והמיקור כאחד וחתירה לפעולה מהירה ומדויקת. יכול שיהיה צורך בפתרון הן במתכונת חירום והן במתכונת רגועה יותר, כשנוכל לראות את הסערה מתקרבת. בכל מקרה, ישנה חשיבות גבוהה לגיבוש אסטרטגיה נכונה, ניהול המשבר כראוי, כך שאנו ננהל אותו, ולא הוא- אותנו.

כך למשל, בעת כל משבר מסיבי או בעייתי אנו מתמודדים באמצעות ניטור כל פעולות יחסי הציבור, היערכות מצב תכופות מולכם- בעלי העסקים. היערכות במשאים ומתנים, חתירה למגע, ניהול המשא ומתן וניהול המשבר בשל כך. וכן, זיהוי המשברים וסוגם והפיכתם דווקא לפתרון ואף להזדמנות. כמובן שבמהלך כל הדרך תלוו יד ביד על ידי אנשי המקצוע שלנו, שיהיו לכם לעזר פיזי ורגשי כאחד.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר