ניהול משברים בארגונים

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

ניהול משברים בארגונים – במה מדובר?

לא מעט ארגונים פעילים בעולם, וכל אחד מהם מביא איתו את המאפיינים הייחודיים לו, את הדרך שלו, את ההצלחות שלו וגם את הכישלונות שלו. כן, כן, אם אתם מגיעים מעולם העסקים, אתם בוודאי יודעים שכישלונות הם חלק בלתי נפרד מהדרך, ולא מעט ארגונים מוצאים את עצמם מתמודדים עם משברים שאליהם הם נקלעו ממש משום מקום. כשמדברים היום על ניהול משברים בארגונים, מדברים על כמה מישורים שבהם הוא צריך לבוא לידי ביטוי, כאשר אחד מהמישורים האלו קשור בכל מה שקורה באינטרנט. אז איך ניהול משברים בארגונים קשור לאינטרנט, מה הוא דורש מכם, ואיך תוכלו להתגבר על המשבר עם כמה שפחות נזקים? בואו ונבדוק ביחד מה קורה שם בפועל.

תוכן עניינים

כמה מילים על ניהול משברים בארגונים

> אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך.

> פעולות אלה ידחיקו כתבות, אזכורים ושיימינג שכתוב עלייך ברשת.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניהול משברים בארגונים
ניהול משברים בארגונים

"אין דבר יותר חסר תועלת מאשר לבצע ביעילות משהו שאין בו צורך"

פיטר דרוקר

ניהול משברים בארגונים – בואו נתחיל מההתחלה

בתור התחלה, כדאי לציין כבר מעכשיו שאף אחד מאיתנו הוא לא מושלם – לא בפן האישי ובוודאי שגם לא בפן העסקי. אין מה לעשות, עם כמה שהיינו רוצים להיות הכי טובים ושאפס תקלות ילוו אותנו בדרך, בפועל המצב עובד בצורה ממש שונה. אז בתור פתיחה, כדאי להגיד כבר מעכשיו – ניהול משברים בארגונים הם חלק בלתי נפרד מהם, וככל שתדעו את זה יותר מראש – ככה תוכלו להבטיח לעצמכם שברגע האמת תוכלו ותצליחו להתמודד איתם כמו שצריך.

ניהול משברים בארגונים בדור שבו רוב האוכלוסיה צורכת את המידע שלה מהרשת – תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל, דפי פייסבוק, דפי אינסטגרם ועוד, הוא ניהול משברים שהפך להרבה יותר מאתגר ממה שהוא היה עד לפני כמה שנים. היום מספיק צעד אחד לא במקום – והרשת מוצפת בהכפשות ושיימינג שבמרכזם עומד לא אחר מאשר העסק שלכם. נשמע שהמצב אבוד? אל דאגה – זה ממש לא הזמן להרים ידיים.

ניהול משברים בארגונים קורה גם אצל העסקים, הארגונים, החברות והתאגידים הגדולים בעולם

אם נדמה שניהול משברים בארגונים הוא עניין שמאפיין אך ורק חברות קטנות, הרי שכדאי לדעת שגם הארגונים הגדולים ביותר במשק, הן הישראלי והן הבין לאומי, מתמודדים עם לא מעט משברים. בין היתר, ניתן לראות משברים שקשורים בתקלות מסוימות בשירות השוטף שמתפרשות על פני טווח זמנים ארוך במיוחד, בהעלאת מחירים מאסיבית שגורמת לנטישה של המוני לקוחות, בשינוי מדיניות, החלפת מוצרים קיימים במוצרים אחרים ועוד. גם פעולות שנראות כמו פעולות סופר לגיטימיות לביצוע במסגרת העסק, עלולות להיגמר במשבר גדול – דבר שלא בהכרח ניתן לצפות מראש. אז איפה טמונה החכמה? בזיהוי המשבר, וניהול שלו כמו שצריך.

ניהול משברים בארגונים: הכל מתחיל מלא להתעלם

לא מעט ארגונים בוחרים באסטרטגיה גרועה מאוד, שבמסגרתה הם מתעלמים מפניות הלקוחות שלהם. היום, כאשר אתרי האינטרנט, הדפים העסקיים ברשתות החברתיות והבלוגים השונים מאפשרים גישה מלאה של כל לקוח לכל בית עסק, הוא יכול בהחלט להשאיר כל מיני תגובות לגבי השירותים שאותם הוא קיבל או לא קיבל, ולהכתים בקלות את שמו של העסק. לפעמים העניין הזה נעשה בצדק, והוא תוצאה של התנהלות לא נכונה של העסק או ליקוי בשירותים שהוא נותן, ולפעמים מדובר על שיימינג שלא נובע משום מקום – וכאן מדובר כבר על ניהול משבר בפני עצמו.

מה שבטוח הוא שניהול משברים בארגונים לא אמור להתעלם מכל מה שמתרחש כלפיו ברשת. במידה ובעל העסק שם לב לתגובות שליליות שהולכות ונאספות בדף העסקי שלו, הוא בהחלט צריך להעניק להן תגובה שתאזן ותרגיע את העניינים, ותוביל לכדי ניהול המשבר בצורה חכמה.

תגובה מובילה לתגובה – אחד הדברים שחשוב להכיר בזמן ניהול משברים בארגונים

אחד האפקטים הכי מרכזיים ובולטים שאפשר לשים לב אליהם היום הוא אפקט העדר. בתרגום ישיר, אפקט העדר אומר שתגובה שלילית אחת כלפיכם עלולה לגרור עוד עשרות, אם לא מאות, תגובות שליליות נוספות – דבר שעלול לגרום לקרייסס של ממש. משבר מהסוג הזה עלול לגרום ללקוחות שמגיעים לעמוד שלכם לאבד כל אמון בכם, ולכן צריך לדעת להתנהל בתבונה בעניין הזה.

ניהול משברים בארגונים מהסוג הזה, צריכים לקחת בחשבון שהיום העולם שלנו מושתת על צילומי מסך ותיעודים, כך שאסטרטגיה שכוללת את מחיקת התגובות הללו, לדוגמה, היא אסטרטגיה שעלולה להזיק לכם אפילו יותר מהמצב הראשוני שממנו התחלתם את המשבר. ניהול משברים בארגונים, אם כן, חייב להיעשות בצורה סופר מקצועית, על ידי אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה הם עושים.

מחיקת תוצאות שליליות בגוגל כחלק מניהול משברים בארגונים

אז נכון, אמנם מחיקת התגובות בדפים העסקיים שלכם לא תעשה לכם טוב, אבל אפשר בהחלט לפנות בינתיים למנוע החיפוש של גוגל, כדי להבטיח שלפחות הגזרה הזו תהיה נקיה מכל רבב. היות וחלק מהתוצאות הראשונות שמופיעות על העסק בזמן משבר כזה הן תוצאות שליליות, שאליהן אתם ממש לא רוצים שהקוראים שלכם ייחשפו – אתם יכולים להתחיל את ניהול המשבר במחיקת תוצאות שליליות בגוגל. איך עושים את זה? ובכן, זאת כבר שאלה שמצריכה התייחסות אישית משל עצמה.

מחיקת תוצאות שליליות בגוגל צריכה להתעסק בהעלאת תכנים טובים, שיחזקו את המותג שלכם ויהפכו כל עמוד חיפוש שקשור בשם של העסק שלכם לעמוד מלא בתכנים טובים, מחמיאים ומחזקים את העסק שלכם. כמובן שהתוכן הטוב עומד בבסיס העניין הזה, ולכן ייתכן שתצטרכו להשקיע כאן כמה מאות שקלים כדי לקבל את התוצאה הרצויה.

ניהול משברים בארגונים ופסקי דין – האם יש ביניהם קשר?

חלק לא קטן מהתוצאות שעלולות להופיע בזמן חיפוש שם בית העסק שלכם יכול לכלול גם פסקי דין שונים. בין אם מדובר על פסקי דין שאכן שייכים אליכם, ובין אם מדובר על פסקי דין שקשורים למישהו אחר עם שם דומה לשם העסק שלכם – רצוי לדאוג להסיר את פסקי הדין האלו. לפעמים תוכלו לשלם באופן ישיר למי שפסקי הדין נמצאים אצלו באתר לשם הסרתם, ולפעמים אותה העלאת תכנים שציינו קודם לכן תעשה בעצמה את העבודה. מה שבטוח הוא הדבר הבא – כמה שפחות חשיפה לתכנים שליליים עליכם, ככה הסיכוי שלכם להצלחה הולכים וגדלים.

להגיד "סליחה" זה ממש לא בושה – ניהול משברים בארגונים מתחיל בלקיחת אחריות

ברגע שהארגון שלכם נתקל במשבר, הדבר הראשון, לאור אמיתות הדברים כמובן, צריך להיות לקיחת אחריות על מה שקרה. הכי קל זה לנקוט באסטרטגיה של התעלמות או גלגול האחריות לגורמים אחרים, אבל הדבר הנכון לעשות הוא לקחת אחריות ולצאת מהסיפור הזה כמו גדולים.

לא פעם פרסום של סליחה ציבורית, או שליחת סליחה פרטית לכל אחד ואחת מהלקוחות שלכם, יכולים לעשות את העבודה הרבה יותר טוב מאשר נקיטת אסטרטגיות חמקניות, והם אלו שיוכלו לשמור עליכם בתור מותג אמין ואהוב, ממש כמו שהייתם עד אותו הרגע.

האם פיצויים חלק אינטגרלי מניהול משברים בארגונים?

לא פעם כאשר הלקוחות שלנו עלולים להתרעם ולצאת כנגדנו, אנחנו מיד מכינים תגובת מנע שתוכל לעצור מבעדם מלהתאגד. אם אתם כוללים גם פיצויים כחלק מאסטרטגיית ניהול המשבר שלכם, הדבר עלול להיתפס בתור סתימת פיות – וזוהי ממש לא פינה שכדאי להיכנס אליה. דעו להשתמש בתבונה בכלי הפיצויים, כך שהצעד יוכל להיתפס בתור צעד חכם ושקול ולא בתור צעד פזיז לשם פיזור עננת המשבר מעליכם.

לא בטוחים כיצד לבצע ניהול משברים בארגונים? בשביל זה יש אנשי מקצוע

יש כל מיני פעולות שלא תבצעו בעצמכם ככל הנראה – אתם לא תחליפו את מיכל הניאגרה לבד, לא תפתחו בעצמכם סתימה בצנרת, וכנראה שגם לא תעשו לעצמכם סתימה בשיניים בלי רופא שיניים מוסמך, נכון? אותו הדבר עובד גם בזמן ניהול משברים בארגונים.

היות ומדובר על תחום כל כך רחב היום, רק אנשי מקצוע שיודעים באילו אסטרטגיות כדאי לנקוט הם אנשים שכדאי לסמוך עליהם שיעשו את העבודה כמו שצריך. במקום להתמודד בעצמכם עם המשבר ולקוות שכל העניין יעבור במהרה – אנשי המקצוע יוכלו לבצע ניהול משברים בארגונים בשבילכם, בצורה הטובה ביותר, ועם התוצאות הטובות ביותר.

ניהול משברים בארגונים עם חברתBETTER  – שומרים על השקט הארגוני שלכם

אין ספק שמשברים הם דבר מפחיד ומאיים, אבל הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים כשמגיעים אליהם ללא ידע, ללא ניסיון, ללא מקצועיות וללא כלים רלוונטים. אנחנו בחברת BETTER מציעים לכם חבילה שכוללת את כל אלו, על מנת להצליח ולבצע עבורכם ניהול משברים בארגונים על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

עם חברת BETTER אתם יכולים להבטיח לעצמכם מעטפת שלמה של שירותים דיגיטליים, שישמרו על העסק שלכם גבוה – בדיוק כמו שמגיע לו. בין ניהול משברים בארגונים לבין שירותים אחרים, אנחנו בחברת BETTER מקפידים על שירות לקוחות נפלא, כך שכל לקוח או לקוחה מקבלים את היחס האישי הראוי להם. כל זאת על מנת להבטיח שהדרך העסקית שלכם תהיה רצופה בהצלחות גדולות, ותתמודד עם כמה שפחות משברים ומקרים בלתי צפויים.

למה דווקא BETTER לניהול משברים בארגונים?

היום כדי לקבל שירות מקצועי של ניהול משברים בארגונים, תוכלו לפנות לאחת מעשרות, אם לא מאות, חברות שמעניקות את השירות הזה בארץ. אז למה דווקא BETTER? פשוט מאוד – כי אנחנו לא מכירים אפשרות אחרת מאשר להיות הטובים ביותר בתחומנו.

אצלנו בחברת BETTER אין פשרות, משחקים, עיגולי פינות או קיצורי דרך – אנחנו מבצעים את העבודה שלנו מההתחלה ועד הסוף, על הצד הטוב ביותר. אנחנו לא נותנים לשום משבר לנענע את הספינה של העסק שלכם, ועושים את כל הפעולות החשובות על מנת לייצב אותו בתור עסק אמין, מקודם בגוגל, מצליח, ומרחיב את מעגל הלקוחות שלו באופן קבוע.

האם העלות של ניהול משברים בארגונים עם BETTER שווה את התמורה?

בסופו של דבר, כל העניין הוא לאזן בין ההוצאות להכנסות, וברגע שההכנסות שלכם נפגעות – כדאי להחזיר אותן למקומן ואף להגדיל אותן, גם במקרים שבהם הדבר ידרוש מכם הוצאה כספית שלא בהכרח תכננתם. איך שלא נסתכל על העניין הזה, נגלה שמדובר על צעד שאין כל אפשרות לנימנע ממנו, והאמת – גם לא כדאי להימנע ממנו.

ברגע ששמים את ההוצאות וההכנסות בזמן משבר על כף המאזניים, מגלים שגם הוצאה גדולה לשם איזון ההכנסות בחזרה היא הוצאה משתלמת, במיוחד כאשר היא מושקעת באנשי מקצוע כמו אצלנו בחברת BETTER. ברגע שתצטרפו אל השירותים השונים שלנו, וביניהם ניהול משברים בארגונים, תוכלו להבין שאצלנו עובדים מהלב, ונותנים את כל הנשמה למען קידום העסקים בצורה מקצועית ומיטבית. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, להצטרף למעגל הלקוחות שלנו, ולהבטיח לעצמכם מעטפת שלמה של שירותים מעולים, הן בזמן משבר והן בזמני שגרה רגילים ותקינים לחלוטין. אז קדימה, שנדבר עוד היום?

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר.