עם ההחלטה לפתוח עסק, גדול או קטן כאחד, יש לקחת בחשבון את כל הקריטריונים בהם נצטרך לטפל, באופן שוטף. ניהול מוניטין בגוגל יביא עמו את ההצלחה שלנו בעסק, בכל המישורים. הן מבחינת שמירה על שם העסק, שמירה על קהל לקוחות ומוניטין וכדומה. חשוב להבין, שתגובה אחת שלילית יכולה להזיז עולמות, ועל כן אנו חייבים לדבוק בתפעול תמידי של מישורים אלו בעסק שלנו. ואילו הפוך מכך, ככל שנדבוק כראוי בניהול מוניטין בגוגל בצורה נאותה, נמהר להשיג תוצאות טובות והצלחה עבור העסק שלנו.

רבים המקרים בהם מתפרסמים איזכורים שליליים, כתבות או תוצאות חיפוש בעלות תוכן שלילי באינטרנט, באופן הפוגע משמעותית בעסק שלנו. זאת מאחר שמנוע החיפוש של גוגל הוא נגיש לכולם וקרוב מרחק נגיעה בלחיצת כפתור, ועל כן מאפשרים לכל אחד ממש להזין ביקורת שלילית שיכולה להגיע לידיעת הקהל הרחב, ולהיות בעוכרינו. כמובן, שבכל מקרה, תמיד יש מה לעשות, ובהחלט ניתן לבצע ניהול מוניטין בגוגל באופן שוטף כך שיעניק לנו תוצאות מעולות.

ניהול מוניטין בגוגל הוא למעשה עולם שלם של שיווק, ועל כן אנו נשתמש בו בדיוק כך. ניהול מוניטין בגוגל מתבצע על ידי התחשבות במספר קריטריונים כמו קהל היעד, הזנה של תוכן ראוי ואיכותי, פלטפורמות פרסום וכדומה. באמצעות זאת ניתן לבצע הן דחיקת תוצאות שליליות לעמודי החיפוש האחרונים, והן פרסום ראוי וחיובי של העסק שלנו בגוגל. כמובן, שיש לקחת בחשבון כי ראוי ואף הכרחי להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון, את המלצותיהם נדלה מפה לאוזן, סקרי שוק וכדומה.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר