ניהול מוניטין דיגיטלי

icon1

נראות מושלמת ברשת

icon2

שיפור אמינות וסמכותיות

icon3

קידום הנכסים שלך

כמה מילים על ניהול מוניטין דיגיטלי

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין דיגיטלי

השם שלנו, או של העסק שלנו, הלוא הוא הבייבי שלנו, הוא הדבר היקר ביותר שיש לנו. על כן, עלינו להשקיע ככל יכולתנו בשיווק טוב ונכון שלו, וזה האחרון יביא עמו לבטח תוצאות מדהימות בשטח. הן מבחינת השם הטוב שלנו, והן מבחינת כמות הלקוחות והתוצאות שלנו, ניהול מוניטין דיגיטלי וכמובן-הכנסות גבוהות. שהם כמובן, עמוד הטווח לכל עסק אשר מעוניין להצליח.

קורה רבות כי ישנם מצבים בהם חברות גדולות כקטנות, ואף אנשים פרטיים נתקלים במצבים אשר בהם מתפרסמות כתבות או תוצאות חיפוש באינטרנט שליליות ופוגעניות. תוצאות אלו עלולות ואכן בשטח פוגעות בהם, בשמם ובמוניטין שלהן. ועוד יותר הדבר מקבל משמעות כאשר כתבה שכזו מתפרסמת באתרים גדולים או מובילים. שכן, במצבים מאין אלו הדבר עלול להגיע לתפוצה רחבה, לידיעת הקהל הרחב, לפרסום תוצאות בעמוד הראשון בגוגל ולהרס שם ומוניטין. חשוב להבין, כי גם אם אכן התפרסמו כתבות בגוגל אשר פוגעות בנו או במוניטין שלנו, אין זהו סוף הסיפור כלל וכלל. למעשה, יש מה לעשות- והרבה. זאמת באמצעות דחיקת המידע השלילי מתוצאות החיפוש בגוגל, ע"י דחיקתו לעמודים הרביעי, החמישי וכן הלאה בחיפוש התוצאות בגוגל.

 

 
תוכן עניינים

"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"

וורן פאבט

ניהול מוניטין דיגיטלי כפתרון מדהים לשיווק נכון לכל עסק

חשוב להבין תחילה, כי על מנת לבצע עבודה זו, כדאי ואף רצוי להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון אשר יודעים דבר או שניים בניהול מוניטין דיגיטלי באינטרנט. כיצד נבין זאת? התוצאות בשטח, והמלצות מקולגות יספרו לנו בדיוק את הסיפור הזה. בצורה הזו, איש מקצוע מצוין הוא זה שיוכל לבצע עבורנו ניהול מוניטין דיגיטלי נכון אשר יגרום לדחיקת התוצאות הלא רצויות, בטח מהעמודים הראשונים בגוגל ועד לעמודים האחרונים בחיפוש התוצאות בגוגל.

כיצד נעשה זאת? האלגוריתם של גוגל פועל על פי איכות, הוא מודד איכויות שונות ומשתנות של תכנים במרחב האינטרנטי וברשת וכך מדרג אותם בתוצאות החיפוש שלו. כך שלמעשה, יצירת תוכן חדש ואיכותי עבור העסק שלך תקודם בגוגל ראשונה בתור, וכך למעשה תדחוק את התוכן הלא רצוי היישר אל העמודים האחרונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

מדוע זה קורה? זאת מאחר שאותו תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף אשר מעניק מענה עבור הגולש. וכך, נשמרים גם האינטרסים של גוגל לשמור על איכות התוכן. שהרי מבחינת גוגל, ככל שהמשתמשים יקבלו תוכן מדויק יותר לשאילתת החיפוש שלהם, כך יהיו מרוצים יותר ממנו החיפוש.

בצורה הזו ממש מתבצעת קבלה מדהימה של שתי ציפורים במכה אחת- גם יצירה של תוכן נהדר ואיכותי בעבור העסק שלך שייצור עבורו שיווק לא פחות ממושלם, וגם כמובן- שירות האינטרס שלך- הסרת התוכן שלילי וכן דחיקה של תוצאות חיפוש לא רצויות היישר אל העמודים האחרונים של תוצאות החיפוש באינטרנט.

סביר להניח, שכאן תעלה השאלה האם ניתן להסיר תוצאות שליליות או תוכן לא רצוי מגוגל באופן מוחלט? התשובה היא איננה חד משמעית. בעיקרון ובגדול, לא ניתן, אך ישנו חריג מחיקת תוכן שלישי זה על ידי המפרסם (כמובן פרט לתוכן המביע לשון הרע או פגיעה בפרטיות, שניתן להסיר עפ"י חוק באמצעות צו בית משפט). למעשה, על ידי פנייה לאותו מפרסם, ובקשה נעימה ממנו, יכול שנצליח להסיר לחלוטין את התוכן השלילי או הפוגעני. זאת מאחר שהאתר המפרסם הוא בעל הסמכות היחיד לתוכן זה, ולכן הדבר איננו אפשרי בדרך אחרת.

ניהול מוניטין דיגיטלי באינטרנט והשפעותיו

אם לקוח או אדם המשוטט לו ברחבי האינטרנט יחפש במכוון שירות מסוים או לחילופין ייתקל בעמוד הפרסום של העסק שלך, עדיף ואף הכרחי כי תוכן זה יראה טוב, איכותי ויעניק לאותו קורא ערך מוסף אמיתי. בצורה הזו, מי שחיפש את השירות שהעסק שלך נותן לבטח ישאר וירצה לברר פרטים נוספים. ואילו מי ששוטט לו ברשת ונתקל בעמוד ובתוכן שלך, יכול להפוך בקלות ללקוח פוטנציאלי אשר גם ירכוש ממך שירותים. זאת יכול להתבצע כאמור באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי נכון ומדויק.

תרבות החיפוש במנועי חיפוש כיום היא חלק בלתי נפרד מעולם הרשת, ולכן היא הדרך הראשונה שבה כל אדם אשר מחפש שירות מסוים או איננו בהכרח מחפש שירות מסוים- ימצא באמצעותו אותך. זאת מאחר שכיום ברשת- יש הכל, ומהכל. הרשת נותנת מענה רחב מאד כמעט עבור כל שירות או כל אדם, היא נגישה ובמרחק לחיצה, והיא מזוהה על פי כל כמקור אמין ומהימן. החיפוש ברשת על ידי הלקוחות הפוטנציאלים או המשתמשים השונים מהווה עבורם פלטפורמה להרחבת ידע, מציאת המבוקש על ידם וכן התרשמות אותנטית מהעסק שלך. וכמובן, הזנה של תכנים חיוביים, ביקורות טובות, חוות דעת מצוינות, וכדומה. כל זאת באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי ראוי ומדויק.

ניהול מוניטין דיגיטלי באמצעות הרחבת פלטפורמת הפרסום

מינוף העסק שלנו באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי מתפרס על פני אופציות רחבות רבות נוספות, מעבר לפרסום בגוגל. זאת באמצעות פרסום באתרים פרטיים ברחבי רשת האינטרנט. וכך, נוכל גם באמצעות זאת לבצע דחיקת התוצאות השליליות בגוגל מטה מטה אל דפי תוצאות החיפוש האחרונים.

ניתן לפרסם בהחלט באתרים קטנים וגדולים כאחד, אתרי חדשות מובילים או אתרים הקשורים במישרין או בעקיפין לתחומי העיסוק שלנו. והתוצאה המתקבלת- מצוינת ואהודה מאד על מנוע החיפוש של גוגל.

פרסום באתרים פרטיים

פרסום ברשת האינטרנט באתרים פרטיים משתרע למשל על פרסום מאמרים ותוכן SEO, כתבות, כתבות תדמית, מדיה וכן תוכן נוסף אחר שמטיב איתנו ועם שמנו הטוב. חשוב לציין, שראוי לשמור על נרטיב של תוכן חיובי, ראוי ומדויק לקהל היעד. ניהול מוניטין דיגיטלי נכון ומדויק שכזה- יכול לעשות נפלאות, עבורנו ועבור העסק שלנו. כפועל יוצא מכך, גם להעלות בעיני הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלנו את המקצועיות שלנו, איכות העסק שלנו וטיבו, בעיניהם.

הפרסום באתרים הפרטיים הוא דינמי, ויכול להיות קבוע או לחלופין חד פעמי. כך למשל, ניתן ליצור פינת פרסום משלכם, קבועה שהיא רק שלכם, או ליצור כתבות וכתבות חד פעמיות שיפורסמו באתרים אלו. אופציה נהדרת נוספת היא פרסום של מאמרים מקצועיים הנכבים על ידכם, על מנת להנגיש ולהראות לציבור הרחב וללקוחות הפוטנציאלים שלכם את מומחיותכם בתחום. כך למשל, עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית יכול לפרסם מאמרים פעם בשבוע, או פעם בחודש, כל פעם על שאילתה אחרת מעניינת בתחומו.

פרסום חד פעמי במיני אתרים

חשוב לציין, שגם אם אין באפשרותכם לפרסם בתדירות גבוהה או נמוכה באתרים שכאלו, ישנם עוד דברים רבים שניתן לעשות. בצורה זו, גם פרסום חד פעמי במיני אתרים, יעשה את העבודה. וכן פרסום של מאמרים בחינם באמצעות הרשתות החברתיות, גם אותן אוהב מאד מנוע החיפוש של גוגל. או לדוגמה, פרסום חד פעמי פעם בחודש באתר גדול, או אתר העוסק במישרין בתחומכם. דרך נוספת בדיוק לכך, היא באמצעות יצירה של בלוגים חינמיים, פתיחה של אתרים פרטיים קטנים חינמיים, המיועדים בדיוק לאותה פלטפורמה- יצירת תוכן נוסף ברשת עבור מי שמעוניין בכך. בסופו של דבר, ניהול מוניטין דיגיטלי באמצעות דרכים אלו, בעיקר מסתמך על איכות ולא על כמות, והתוצאה- תהיה עדיין נהדרת.

הדרך המוצגת בפסקה לעיל היא פנטסטית לשם ניהול מוניטין דיגיטלי מדויק. שכן, יצירה של תוכן ראוי ואיכותי מסייעת רבות בהעלאת המוניטין, שכן בלוגים לרוב אוהדים להעלות תכנים שיש בהם כמה שיותר ערך מוסף. באמצעות זאת, ניתן להגדיל משמעותית את כמות הצופים והאוהדים, וכמובן- גם קהל לקוחות פוטנציאלי. שכן מדובר בתפוצה רחבה ברשת. דוגמאות נהדרות לאתרים שמאפשרים לממש כל אחד מאיתנו לפתוח בלוגים חינמיים הם למשל נענע, וואלה, תפוז, Blogspot ועוד רבים וטובים.

לא לשכוח את המטרה העיקרית

בשורה התחתונה, מטרת הארי שלנו מושגת- קידום משמעותי של העסק, והגדלה של אזכורים חיוביים במנוע החיפוש בגוגל בחיפוש מהיר. וכמובן, דחיקתם של אזכורים שליליים לעמודיו האחרונים של גוגל בחיפוש המהיר.

לאחר שעשינו זאת, יצרנו תוכן איכותי, העלנו משמעותית את חוות הדעת הטובות כלפי העסק שלנו וכלפי השירותים שאנו נותנים והענקנו נופח חיובי לעסק, ניתן להתחיל לפרסם את הכתבות, הבלוגים, המאמרים וכדומה, בכל מיני פלטפורמות ברשת. כמו למשל רשתות חברתיות, קבוצות ואטסאפ האתר הפרטי שלנו ועוד. וכך, וכך אט אט להגיע לכמה שיותר אנשים.

מעבר לאיכות, כן חשוב שנשתדל להקפיד ככל האפשר להמשיך ולפרסם תוכן איכותי. לא מדובר במתכונת של "זבנג וגמרנו" אם אנו מעוניינים להמשיך להניע את גלגלי העסק. על כן, עלינו להמשיך ולפרסם תוכן ולא לנטוש את הבלוג/ האתר/ כל פלטפורמה אחרת. כמובן שאנו לא בהכרח מתכוונים לפלטפורמות שיש לשלם עליהן, אלא בהחלט גם על הפלטפורמות החינמיות שניתן לעשות בהן שימוש יום יומי ממש.

מקצועיות היא במקום הראשון

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את כל האמור לעיל במאמר זה באופן מקצועי. ככל שנעשה זאת באופן ראוי ומדויק יותר, כך נצליח יותר, העסק ימריא ויעלה יותר, השיווק יהיה טוב יותר ונקבל תוצאות טובות יותר בשטח. הן מבחינת קהל לקוחות, השאת רווחים ושגשוג של העסק. על כן, ההמלצה שלנו היא להיעזר בגורמים מקצועיים כמו אנשי מקצוע וחברות המתמחות בניהול מוניטין דיגיטלי על מנת שאלו האחרונות יעשו בעבורנו את כל העבודה הקשה, וזאת בצורה הטובה ביותר שגם תשיג בעבורנו תוצאות.

ניהול מוניטין דיגיטלי
ניהול מוניטין דיגיטלי

השקעה בנכס שלנו, בבייבי שלנו הוא העסק שלנו היא ההשקעה הנכונה והנבונה ביותר שנוכל לעשות וראוי שנעשה. כאשר אנו משקיעים בעסק שלנו אנו מקבלים את התוצאות בחזרה מהר מאד ובמכפלות כפולות ומכופלות, וכך למעשה, אנו מרוויחים פעמיים. שכן, אנו גם מחזירים את ההוצאה שלנו וביתר. וגם כמובן מפתחים את העסק שלנו ואת עצמנו.

כיום מבחינת עלויות, אנשי מקצוע וחברות המתמחות בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי בהחלט יכולות להתאים לכל כיס ולכל תקציב. המטרה של חברות אלו היא בעיקר לעזור לבעלי עסקים, להביא אותם מנקודה אחת לנקודה אחרת לגמרי וליצור בעבורם עולם חדש של הצלחות. כאשר אנו מבינים זאת בצורה הברורה ביותר, קל לנו הרבה יותר לבצע את ההשקעה הזו ולעמוד מאחוריה בעיניים עצומות.

יתרון חיובי נוסף לכך, היא העובדה שאנו יכולים לעסוק אך ורק במה שאנו אוהבים, ולמטרה ששמה נתכנסנו- הרחבת מקצועיות העסק שלנו. אנו פנויים ויכולים להתעסק אך ורק בזה, וכך למעשה נותנים למומחים להתעסק בניהול מוניטין דיגיטלי בצד השני של המתרס. כך, בסופו של יום, אנו מעניקים לעצמנו הן במישור המקצועי ובייחוד במישור המנטלי נחת רוח ושלווה, ויכולים לאפשר לעצמנו הנאה מיטבית ממה שאנו עושים ומהיום יום שלנו מבלי לשים פעמינו לענייני השיווק של העסק. בטווח הקצר ובייחוד בטווח הארוך, ההשפעה של אלו האחרונים היא מהותית ביותר ובעלת משמעות עצומה.

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים