נראות מושלמת ברשת
שיפור אמינות וסמכותיות
קידום הנכסים שלך
* אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך
* האסטרטגיה שלנו עובדת ב-100% מהפעמים
* בשורה התחתונה מה שאנחנו עושים זה לבנות אלטרנטיבות לתוצאות השליליות בדמות נכסים דיגיטליים וכתבות תדמית עבורך
* כן, חייך יימשכו ללא חרדות, ולפני כל פגישה או שיחה חשובה ראשך יהיה נקי ממחשבות "האם הלקוח ישאל אותי על הכתבה הזאת"
* בנוסף, פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות, דבר שיעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות
נסקור את האתרים שלך ושל המותג שלך ונקים אתרי תדמית חדשים בהתאם לצורך
נעשה אופטימיזציות לרשתות החברתיות שלך ושל המותג שלך ונפתח רשתות חברותיות נוספות
נבנה עבורך או עבור המותג שלך עמודי WIKI חדשים בעלי סמכותיות גבוהה בגוגל
נקים עבורך ערוץ יוטיוב ונייצר סרטוני תדמית במטרה לתפוס תוצאות נוספות בעמוד הראשון
נכתוב כתבות תדמית על המותג שלך או על עצמך באתרי החדשות המובילים בישראל
מידע נוסף על כתבות תדמית >>
נבנה עשרות ואף מאות קישורים לנכסים הדיגיטליים והכתבות שנייצר עבורך וכך נחזק את מעמדם בגוגל
נפרסם את הנכסים הדגיטליים שלך באינדקסים ופורומים שונים כדי לחזק את מעמדם בגוגל
נכתוב מאמרים איכותיים ונפרסם אותם בנכסים הדיגיטליים שלך וכך נחזק אותם בגוגל
לצערנו לא נוכל להרחיב בעניין הזה, רק בשיחת טלפון…
"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"
וורן באפט
אמנם בעלי עסקים רבים מפרסמים את העסק שלהם דרך האינטרנט, אבל כדאי לדעת כי הפרסום באינטרנט עשוי לעיתים להיות שלילי.
כל מי שרוצה לכתוב דברי לכלוך על העסק יכול פשוט לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה והתוצאה תהיה פגיעה בעסק. על מנת למזער את הפגיעה, ניתן לראות תחום חדש של ניהול מוניטין ברשת – על כך תקראו בהמשך.
כאשר אנשים מחפשים מידע אודות עסק מסוים החיפוש עשוי להוביל אותם לתוצאות שונות ומגוונות- לעיתים עשויות להיות תוצאות ישנות אשר המידע הכתוב יכול לגרום נזק לעסק ואף להשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאליים. במסגרת ניהול מוניטין ברשת ORM, Online Reputation Management ניתן לעשות שימוש במספר רב של ערוצי שיווק על מנת לשקם את הדימוי שנוצר ולבנות דימוי חדש.
עיקר העבודה מתקדמת בדחיקה של אזכורים שליליים וקידום מידע חיובי אודות עסק הן במסגרת תוצאות החיפוש בגוגל והן במסגרת תוצאות החיפוש ברשתות החברתיות. בעולם בו אנו חיים בו כל פגישה עם בעלי עסק עוברת דרך בחינת האתר שלהם בגוגל, יש חשיבות רבה לדאוג לאזכור חיובי ולדחוק החוצה את האזכור השלילי.
מחקרים אשר נערכו בתחום מצאו כי מרבית האנשים אשר מחפשים מידע על עסקים שואבים את הידע שלהם מאינטרנט ורבים משנים את הדעה שלהם בעקבות אזכורים שליליים. מכאן, יש חשיבות רבה לתחום ניהול מוניטין ברשת- בניית מוניטין חיובי עשויה לפתוח דלת לעולם חדש עבור עסק.
אם בעבר הכול היה עמום, סודי ובלתי נגיש, הרי שהיום הדברים עובדים בצורה אחרת לחלוטין. אם תחשוב על זה, לפני כניסתה של רשת האינטרנט לחיים שלנו, היינו יכולים לגשת אך ורק למידע שהיה מונגש לנו. כמעט ולא יכולנו לבצע שום פעילות אקטיבית שתוכל לחשוף בפנינו מידע נוסף שמעניין אותנו, אלא אם כן מישהו מסוים היה ממש חדור מטרה ויצא למסע של חיפוש הכולל שיחות טלפון, מחקר בספרים ועוד. מה שבטוח הוא, שזה לא ממש היה דבר נוח לביצוע.
לעומת זאת, היום הדבר הזה עובד בצורה אחרת לגמרי. כדי לקבל מידע מסוים שאנחנו רוצים, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לפתוח את הדפדפן שלנו ופשוט להתחיל לחפש. הדבר הזה יכול להוביל לכדי כל מיני תוצאות, וכחלק מהן בהחלט יכולה לעלות גם תוצאה שמקשרת בין המוניטין האישי שלך ברשת לבין המוניטין העסקי. את הנקודה הזאת בדיוק אתה רוצה להשאיר טהורה ונקייה לחלוטין.
אם אתם בעלי עסק והמוניטין שלכם נפגע, הרי כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים ולא לעסוק בזה לבד. חברה בעלת מוניטין רב בתחום תשמח לסייע לכם תוך התאמת תוכנית עסקית המתאימה לעסק שלכם במטרה לבנות מוניטין חיובי.
ניהול מוניטין ברשת על ידי חברה מקצועית יכלול את כל ערוצי השיווק הן קידום אתרים והן עמודים בגוגל וכמובן הרשתות החברתיות תוך התאמה לקהל היעד ולמטרה. חברה מקצועית תהיה מנוסה באיתור מילות המפתח המתאימות ביותר תוך בניית מיתוג חיובי ודחיקת תוצאות שליליות.
בעלי עסקים מתייחסים לעסק שלהם בתור הבייבי הפרטי שלהם ומכאן הם רוצים ליצור סביבת עבודה נעימה ללא אזכורים שליליים כל בעל עסק אשר התדמית חשובה לו יכול ליצור תדמית נקייה בעיני האנשים הנכנסים לאתר שלו.
אם הכנסתם את שם העסק שלכם לגוגל וקיבלתם תוצאות שליליות- אל דאגה יש לזה פתרון! באמצעות ביצוע אופטימיזציה ניתן לגרום לתכנים חיוביים להופיע קודמים לתכנים השליליים ולדחוק את התכנים השליליים החוצה. למעשה, ככל שיהיו תכנים חיוביים יותר, כך העסק יקבל אזכור חיובי.
לדוגמא השימוש במגוון פלטפורמות תוכן כדי לבנות נוכחות חיובית ברשת. לצד אופטימיזציה של אתר החברה עצמו, כדאי לנצל ערוצים כמו רשתות חברתיות, בלוגים, מדיה חדשותית ופורטלים מקצועיים כדי לשתף תוכן מועיל ומעניין הקשור לתחום העיסוק שלכם.
ככל שתייצרו יותר תוכן איכותי המקושר לשם העסק, כך גוגל יתפוס אתכם כסמכות בתחום ויעדיף את התוצאות החיוביות שלכם על פני אזכורים שליליים של גורמים אחרים. לא מדובר בפתרון קסם מיידי, אלא במאמץ מתמשך לבניית מוניטין דיגיטלי חיובי ואמין. אבל עם העבודה הנכונה והתמדה, בהחלט ניתן להשיג שינוי משמעותי בתוצאות החיפוש ולהבטיח שהתדמית המקוונת של העסק תשקף נאמנה את האיכות והערכים שאתם מביאים ללקוחות שלכם.
זה לא תמיד קל, אבל שמירה על המוניטין של העסק שלכם היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול מותג מצליח בעידן הדיגיטלי.
אחת השיטות ליצירת אזכורים חיובים ברשת היא באמצעות כתיבת תכנים חדשים הנחשבים איכותיים יותר ופרסומם בשלל רשתות חברתיות ובגוגל. בשלב הבא יש לדאוג לקידום של התכנים באתרים איכותיים בעיני גוגל על מנת ליצור תדמית חיובית. פרסום באתרים בעלי סמכות גבוהה מקנים לאתר של העסק דירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל וכך הכתבה תעלה בתוצאות החיפוש.
מה עוד אפשר לעשות? ישנם מקרים בהם ניתן למחוק את האזכורים השליליים ממקורות המידע השונים. עם זאת, כאשר מדובר על אתרים בעלי סמכות גבוה כמו למשל ידיעות אחרונות או גלובס, הדבר עשוי לארוך זמן מה ויש להתאזר בסבלנות.
כיצד מתבצעת דחיקת אזכורים שליליים באינטרנט? כאשר עסק מופיע בפסק דין, מנוע החיפוש של גוגל מבצע אחזור של התוצאה והדבר עשוי לגרום נזק רב לעסק. מחקרים אשר נערכו בתחום הראו כי רוב הגולשים באינטרנט אינם טורחים כלל להגיע לעמודים מתקדמים ונעצרים בעמוד הראשון או בעמוד השלישי ומכאן דחיקת האזכורים השליליים נחשבת לפתרון אופטימלי למדי אשר על מנת לבצעו יש להיעזר בחברה מקצועית בתחום.
לאחר שהבנו כמה משמעותית הדחקת התוצאות השליליות עלינו בגוגל, עלינו כמובן לתת פעמינו לדרכים למגר ולהעלים אותן. למעשה, ישנן כמה דרכים עיקריות בהן ניתן לפעול, כפי שנפרט להלן.
ראשית, פתיחה וניהול של רשתות חברותיות על שם העסק/ האדם הפרטי הרצוי. חשוב לשים לב, כי שם הפרופיל יהיה מזוהה בבירור עם העסק או האדם הפרטי אותו רוצים לקדם, ולהעלים תוצאותיו השליליות בגוגל, וכן שיהיה קל למשתמשים אחרים לחפש ולמצוא אותו בקלות.
העומד מאחורי זה הוא היותן השל הרשתות החברתיות כלי חזק וסמכותי בעיני אחרים ככלל, ובעיני קידום גוגל בפרט. כך, ניתן גם בקלות לשלוט בתכנים המועלים לרשת החברתית, ולהאדיר עוד יותר את האדם/ העסק המבוקש, שזהו פרמטר חשוב ביותר בפני עצמו. וגם למנף את התוצאות החיוביות על העסק/ האדם בגוגל במעלה התוצאות הראשונות. בכך, כמובן, לדחוק ככל הניתן את התוצאות השלילות. באותה הדרך, יש להשתמש גם ברשתות החברתיות לינקדאין וטוויטר.
דרך נוספת היא באמצעות רשת חברתית שהיא מעט UNDERATED, היוטיוב. היוטיוב מזוהה יותר עם מי שמעוניין להאזין למוזיקה האהובה עליו, אך למעשה, רבים אינם יודעים כמה השפעה יכולה להיות ליוטיוב גם במישור השיווקי. עמודי יוטיוב מקודמים יפה מאד על ידי גוגל, הם חשובים לגוגל והם מהווים עבור גוגל מקור סמכותי ומהימן. כך שלמעשה גוגל יקדם אותם במעלה תוצאותיו, וכמובן, ידחוק אחורנית תוצאות לא רצויות. כאמור בפסקה הקודמת, גם כאן חשוב שעמוד היוטיוב שלכם יכלול את שם העסק/ המותג בבירור, כך שיהיה קל למשתמשים אחרים ו/או לגוגל למצוא אותו ולקשר אותו לתוצאות הרצויות על ידינו. לאחר מכן, אתם מוזמנים לפרסם בעמודי היוטיוב שלכם סרטוני תדמית, סרטונים אינפורמטיביים ולהעלות תוכן חיובי ככל שניתן.
שנית, ישנה דרך חשובה ומשמעותית נוספת והיא בניית אתרים, ברבים, עבור העסק/ האדם הפרטי שברצונננו להאדירו ולדחוק את תוצאותיו השליליות היטב במעלה דפי גוגל. באמצעות בניית עמודי אינטרנט, אתרי אנטרנט ואף עמודי נחיתה איכותיים ובעלי תוכן מהותי, אנו יכולים לעשות זאת בקלות וביעילות. אם אין באפשרותכם לפתוח אתרים משלכם, אתם בהחלט יכולים לעשות שימוש באתרים איכותיים וגדולים אחרים, ולפרסם שם מאמרים עם שם העסק/ האדם הפרטי שברצונכם לקדם. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, ואף האתר בו המידע מפורסם יהיה איכותי יותר, כך תצליחו יותר להאדיר את אובייקט החיפוש ולמגר אט אט את התוצאות השליליות בגוגל. כך למשל אתרים גדולים כמו נענע, וואלה, YNET, אתרי בלוגים למיניהם ועוד רבים וטובים.
שלישית, רבים אינם יודעים אך ויקיפדיה היא דרך מצוינת למנף את אוביקט המטרה שלכם. גוגל אוהב מאד לקדם את ויקיפדיה, וככלל, הוא תמיד מציג אותה בעמוד הראשון לחיפוש. אם אין בנמצא ערך על אובייקט השיווק בויקיפדיה, אתם מוזמנים לפתוח אחד. זה פתוח לכולם, ובחינם! פתיחת הערך בויקיפדיה עדיף שיכתב בצורה איכותית ואינפורמיטיבית ועם כמה שיותר תוכן ראוי, טוב ומטיב. בנוסף לקידום, ככל שהערך אכן יהיה איכותי יותר, כך גם משתמשים אחרים שייחשפו אליו יראו אתכם כאיכותיים וטובים יותר. שכן, ויקיפדיה נתפסת בעיני הציבור הרחב כמקור מהימן ומשמעותי. ראו ערך ניהול מוניטין ברשת.
ולקינוח, מעבר לקידומכם החיובי במגוון הפלטפורמות המוצגות לעיל חשוב גם כן לעשות שיעורי בית בדבר האזכורים השליליים, דווקא, בגוגל. הדבר חשוב על מנת להבין מהיכן הגיעו התוצאות השליליות, לבדוק האם ניתן למחוק אותן, ואם לא- כיצד נוכל למנוע הופעתן בגוגל בעתיד. כך כמובן ע"י למידה נכונה.
שנת 2024 כבר כאן, ואיתה אין ספור שינויים שאנחנו מייחלים להם. במקביל לשינויים, יש דברים שנשארים אותו הדבר, אבל עלולים למצוא את עצמם מתדרדרים והופכים למשהו אחר לגמרי ממה שהכרנו. המוניטין האישי שלך ברשת, לדוגמה, הוא אחד מהדברים האלו, ולכן כדאי להבין למה בשנת 2024 המוניטין האישי שלך ברשת כה חשוב. אז מוכנים? קדימה, בוא נצא ביחד לבדיקה שתוכל לסייע לכם לשמור על הסטטוס שלך בדיוק כמו שהוא – חיובי וטוב.
במקרים מסוימים, יהיה ניתן למחוק את התוצאות, אך לצערנו המקרים הללו אינם רבים. מדובר בעיקר במקרים של לשון הרע ופגיעה בפרטיות, ועל מנת להגיע לכך יהיה לרוב צורך בעירובו של בית משפט. במקרים אחרים, ניתן לבקש מהאתר המפרסם להוריד את האזכורים השליליים, ולקוות שאכן כך יעשה. חשוב להבין, שברוב המקרים כמובן שהתשובה איננה חיובית, ולכן כדאי להגביר פעילות בכלל השיטות המופיעות במאמר זה.
בסופו של דבר, אל תשכחו, כי טוב שם משמן טוב. ולכן, בכל מקרה תמיד עדיף להקדים תרופה למכה ולדאוג למוניטין טוב וחיובי ככל האפשר. בייחוד כאשר הדבר נוגע אליכם או לעסק פרי עטכם, באופן אישי.
המוניטין האישי שלך ברשת יכול להוביל לכל מיני תוצאות: סיפורים מהעבר, תחביבים שלקחת בהם חלק, לפסקי דין שקשורים אליך ועוד. כן, גם אם זה נשמע לך הזוי כרגע, חשוב שתדע שהרבה מהמידע שחשבת שנשאר רק אצלך, מסתובב היום ברשת. דרך אגב, כדי שלא תיבהל – פסקי דין שקשורים אליך לא תמיד באמת קשורים אליך, אבל לפעמים השם שלך זהה לשם של מישהו אחר שכן מקושר לפסקי הדין האלו. אז מה אפשר לעשות?
כדי לשמור על המוניטין האישי שלך ברשת חיובי וטוב, כדאי לבדוק לאילו תוצאות מוליכים החיפושים של השם שלך ושל השם של העסק שלך. ככל שהתוצאות יהיו מונחות לפניך, ככה תוכל לדעת מה בדיוק תצטרך לעשות כדי לשמר, לשפר או לשנות אותן.
אם פעם העולם התנהל בחוץ – בשלטי החוצות, בטלוויזיות, ברדיו ובעיתונים, הרי שהיום, גבירותיי ורבותיי, העולם לגמרי מתנהל באינטרנט. האינטרנט היום הוא הגורם מספר 1 שבו הגולשים נמצאים, בין אם על מנת לצרוך את המידע שלהם, לשתף את החוויות שלהם, לחפש המלצות ואפילו לקנות כל מיני דברים. כל הדברים האלו, ועוד רבים, הופכים את האינטרנט למקום שאי אפשר להתעלם ממנו היום, והאמת – גם לא ממש כדאי להתעלם ממנו. כחלק מהעניין הזה, גם עסקים רבים מוצאים את עצמם פעילים מאוד באינטרנט, ובמאמר הקרוב ננסה להבין יחד למה מוניטין של חברה מסחרית באינטרנט הוא כה חשוב.
בעבר עסקים רבים ביססו את עצמם על פי שיטת "פה לאוזן", וחיזקו אותה באמצעות פרסומים שונים בפלטפורמות השונות שבהן אפשר היה לפרסם. הדבר הזה הוביל הרבה פעמים לגדילה של עסקים, לעומת עמידה במקום או אפילו היחלשות של עסקים שלא נקטו בדרכי הפעולה האלו. הדבר הזה עובד בדיוק ככה גם היום, אבל הפלטפורמה העיקרית והשולטת בנושא הזה היא רשת האינטרנט.
כחלק מהפעילות ברשת האינטרנט, עסקים רבים היום לוקחים חלק בדפים עסקיים ברשתות החברתיות, ביצירת תוכן מעניין באתר האינטרנט שלהם ועוד. כל הדברים האלו יוצרים מוניטין של חברה מסחרית באינטרנט, אבל תנו לנו לספר לכם סוד קטן: הם ממש לא היחידים שקובעים את המוניטין הזה.
בין אם הסוד שגילינו לכם הוא תגלית מרעישת אזניים ובין אם כבר ידעתם את הנתון הזה, אנחנו מניחים שעכשיו ברור לכם יותר למה מוניטין ברשת לחברה מסחרית לא תלוי רק בכם. הגולשים, שיכולים להיות הלקוחות שלכם וגם אנשים זרים לחלוטין, יכולים גם הם להשפיע על המוניטין שלכם, ולשתף כל מיני חוויות לא ממש חיוביות שהיו להם איתכם. הייתם רוצים לחשוב שאתם מושלמים, אבל לפעמים לקוחות ישתפו אפילו על שיחת טלפון לא נעימה עם שירות הלקוחות שלכם, לקוחות שבמקרה נפלו על עובד שעבר עליו יום ממש לא טוב, והנה – המוניטין שלכם בדרך להתרסק.
בגלל שהיום הכל כל כך פתוח וחשוף לעיני כל, יש לכם אינטרס חזק לשמור על המוניטין שלכם גבוה וחיובי, ולא לתת לפוסט או תגובה להפוך את הקערה על פיה. לכן, כדי לשמור על מוניטין ברשת לחברה מסחרית, חשוב לשמור על תוצאות החיפוש שמובילות אליכם בתור תוצאות חיפוש אך ורק חיוביות. אותם פוסטים של גולשים עלולים בהחלט לצוץ בין תוצאות החיפוש הראשונות, ולכן אתם צריכים לדאוג להעלאת תכנים חיוביים שמקשרים לעסק שלכם, כך שתוצאת החיפוש השלילית תידחק לתחתית רשימת התוצאות, ולדפי התוצאות הבאים – אליהם אף גולש כמעט, גם ככה, לא מגיע. כדי לעשות זאת, כדאי להשתמש בשירותים של BETTER, לשימור המוניטין האישי שלך ברשת. בהצלחה!
הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.
באחריות אישית, צוות בטר
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!
כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.
בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".
🔒 טופס דיסקרטי ומוצפן 🔒
כל הזכויות שמורות ל-better © אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מאיתנו! ~ מפת אתר | מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים