מינוף תוצאות חיוביות מגוגל והסרת תוצאות שתוכנן שלילי

google-pictures-454541_640

השם של העסק שלנו הוא זה אשר יקבע את מידת ההצלחה שלנו. ככל שנצליח להרים את שיווק העסק שלנו במישור החיובי, כך גם נצליח להניע את העסק להצלחה, ולהשאת רווחים. כשם שחשובה לכם ההשקעה בשירות הלקוחות ובמוצר, שהם כמובן חשובים במיוחד, כך גם צריכה להיות חשובה באותה המידה ההשקעה בשיווק העסק. ככל שאנו מדברים על שיווק העסק אנו גם מדברים על הסרת תוצאות מגוגל שתוכנן שלילי, מינוף תוצאות וביקורות חיוביות והנעה נכונה לפעולה.

כל זאת יכול ואכן יתבצע כראוי באמצעות שיטה המכונה SEO. אשר משמעותה קידום אורגני בגוגל. שיטה זו מושתת על הזנת תוכן איכותי, בעל משמעות וערך מוסף ודגש מירבי על אלו האחרונים. זאת מאחר שהאלגוריתם של גוגל מזוהה כיום לא רק עם מילות מפתח אלא גם עם איכות התוכן, ועל כן יש לתת דגש רחב על כך. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, כך יעלה אותו האלגורתים של גוגל מעלה מעלה בתוצאות החיפוש ויגרום להסרת תוצאות מגוגל שתוכנן שלילי.

על כן, יש לפעול במישור של הזנת תוכן איכותי, כגון מאמרים, כתבות תדמית, פוסטים ברשתות חברתיות וכדומה. בנוסף לכך, חשוב גם ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, ואף באתר שיתוף המוזיקה יו-טיוב באמצעות תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים.

הסרת תוצאות מגוגל שתוכנן שלילי עדיף שיתבצע על ידי איש מקצוע, על מנת שיספק בעבורכם תוצאות מהירות ובטוחות יותר. וכמובן, על מנת לחסוך בזמן ומשאבים, אשר בסופו של יום שווים לכסף.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר