מחיקת תוצאות
חיפוש בגוגל

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל – במה מדובר?

הרשת היום היא לא פחות מזירה שבה הכול קורה. כן, כשאנחנו מדברים היום על הרשת אנחנו מדברים על מנועי חיפוש, על רשתות חברתיות, על באנרים, על פרסומים, ובקיצור – אין דבר שלא קורה באינטרנט, הוא קורה שם בענק. כחלק מהעניין הענק הזה, מרבית העסקים היום לוקחים חלק בזירה הזו ומנסים לקדם את העסק שלהם בדרכים שונות, הבעיה היא, שברשת הם לא נמצאים לבד. ברשת נמצאים גם המתחרים של העסק, כמו גם הלקוחות שלו, ולכן התחרות פה הופכת קשה מאוד. במאמר הקרוב נבין למה כדאי למחוק תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, ואיך אפשר להפוך את הזירה הקשוחה הזאת לקצת יותר נחמדה וחביבה עבורכם.

אין דבר חשוב יותר לעסק מאשר שמו הטוב. וזאת על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, להצלחה וצבירת לקוחות ומוניטין. רבים וטובים לפנינו אומרים תמד כי "טוב שם ומשמן טוב", ואין כלל ספק כי כיום, בעולם בו כה נפוצה הפצה של מידע שלילי ותגובות שליליות, ובקלות בלתי נסבלת של לחיצה על כפתור, חשוב עוד יותר לשים על כך דגש. ואילו החדשות הטובות הן, שדווקא באמצעות האינטרנט, הוא מקור מיקום התוצאות שליליות, ניתן, ואף בצורה קלה ומיטבית לקבל תוצאות עוד יותר נהדרות מיישום הפעולה ההפוכה- יצירת שם טוב עבור העסק, הפצה של תגובות חיוביות ושיווק נהדר. זאת באמצעות מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי, כתיבת תוכן טוב ואיכותי ותגובות טובות ומפרגנות, תוך כדי מיקוד אל קהל היעד הספציפי שלנו.

ההשפעה השלילית של אותם אזכורים שליליים באינטרנט יכולה להשפיע על כל סוגי העסקים, קטנים גדולים כאחד, ואינה חסה על אף אחד מאיתנו. ולמעשה, לאותה השפעה שלילית ישנו קשר ישיר לרמת ההצלחה של העסק שלנו. בצורה הזו בדיוק, מנוע החיפוש של גוגל מציף לעיתים רבות את התוצאות השליליות כלפי מעלה. כתוצאה מכך, נגרם נזק משמעותי במיוחד, אשר לאחר היווצרותו- קשה מאד להשיב את הקערה על פיה. ולמעשה, לתגובה אחת שלילית כוח השפעה משמעות במיוחד על מוניטין של עסק, ואף אותה טיפה בים, שונה ושלילית, יכולה לבלוט ביתר שאת מעל כל התגובות החיוביות. זו הסיבה כי מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי חשוב ומהותי במיוחד עבור כל בעל עסק באשר הוא.

תוכן עניינים

מהן הדרכים המיטביות למחיקת תוצאות חיפוש בגוגל?

כדי לבצע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי עלינו לבצע שני דברים עיקריים. האחד, והוא הנפוץ יותר, דחיקת התוצאות השליליות המופיעות בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל. זאת היישר אל עמודי החיפוש האחרונים, שאף אדם איננו מגיע אליהם. הדבר מתבצע באמצעות שיטת SEO, אשר משמעותה קידום אורגני בגוגל. על מנת לבצע קידום אורגני מצוין יש להזין תוכן ראוי ואיכותי. בצורה הזו, גוגל מזהה את אותו תוכן כ-HIGH PRIORITY, ובוחר להעלותו מעלה מעלה, תוך כדי דחיקת התוצאות השליליות אחורנית.

הדבר השני החשוב איננו נפוץ במיוחד אך חשוב גם הוא על מנת לבצע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי. זאת באמצעות הוצאה של צו מניעה הניתן מבית המשפט, בעקבות תביעת לשון הרע או פגיעה בפרטיות. הדבר יכול שיתבצע אך ורק אם כאשר ישנן עילות טובות לפי דין אשר מתקבלות על ידי בתי המשפט, ולכן נדירים המקרים בהם תוכן שכזה מוסר לחלוטין מגוגל.

שיטת ההצלחה המיטבית- SEO

הבנה כי שיטת SEO היא השיטה הטובה והנפוצה ביותר על מנת לבצע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי, מאפשרת לנו לבצע זאת בצורה רצינית וראויה שתעניק לנו תוצאות מהירות וטובות. בצורה זו, הרחבה של הנושא תניב יישומה בצורה הטובה ביותר.

בהגיענו לכתיבת תוכן SEO לא פחות מנהדר, נתחיל בפרוצדרות טכניות תחילה. כך, יש ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. ניתן גם ליצור פרופיל באתר שיתוף המוזיקה יו-טיוב ולהעביר תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים. אופציה נוספת שנוצרה לאחרונה היא יצירת פודקסטים בעלי תוכן איכותי והעלתם לרשת. הנרטיב צריך להיות אחד והוא: הזנת תוכן איכותי, טוב ומעניין שמעניק ערך מוסף עבור הקורא או הצופה. בצורה זו ויישומה, אנו מבטיחים לעצמנו קהל אוהד ונאמן.

יש לציין, אל לנו לא לתת לביצוע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי את הטון המגיע לה. מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי היא אחת הפעולות החשובות והמשמעותיות ביותר שיעשה בעל עסק בעבור העסק הפרטי שלו. ולמעשה, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות כאשר אתם פותחים עסק חדש או נחשפים לעולם זה.

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך.

> פעולות אלה ידחיקו כתבות, אזכורים ושיימינג שכתוב עלייך ברשת.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל

“כישלון הוא בסך הכול הזדמנות להתחיל שוב, הפעם בצורה חכמה יותר”

הנרי פורד

שיטה מדהימה למחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי

כפי האמור לעיל, יצירה של תוכן חדש ואיכותי עבור העסק שלכם היא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור סיוע מיטבי וחיובי לקידום העסק במנוע החיפוש של גוגל. והיא זו שכמובן תביא בסופו של דבר לדחיקת האזכורים השליליים אחורה אחורה. השלב הבא הוא להבין כיצד, הלכה למעשה, ניתן לעשות זאת. הווה אומר, מהן השיטות בהן צריך להשתמש, האם ישנה משנה סדורה שתמיד עובדת ומהן השיטות המוצלחות יותר והמוצלחות פחות. אנו נעמוד על כך בחלק זה של המאמר.

תחילה נציין, כי מטרת הארי היא כמובן העסק שלנו. אנו רוצים לקדם ולמנף אותו, ולהביא את שמו לכדי רושם חיובי שיתפרש בצורה הטובה והנעימה ביותר בפני אחרים שאנו נקרים בדרכם. בין אם מדובר בקהל היעד הספציפי שלנו, קהל העוקבים ברשתות חברתיות  או ציבור הלקוחות הפוטנציאלי או הקיים שלנו. מאחר שאנו בעלי עסק, ולמעשה גם צרכנים בעצמנו, אנו בוודאי יודעים כי הדבר הראשון אותו אנו עושים כאשר אנו מעוניינים במשהו או במישהו, הוא לחפשו ברשת ובפרט במנוע החיפוש של גוגל.  

כאמור, זה מתחיל בגוגל, אך לגמרי גם ממשיך לרשתות החברתיות הגדולות הלוא הן פייסבוק ואינסטגרם, ולעיתים אף מתמקד ברשתות חברתיות קטנות יותר כמו לינקדאין. מדוע אלו האחרונות רלוונטיות ל מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי? מאחר שמנוע החיפוש של גוגל לחלוטין מזהה את שמנו או את שם העסק שלנו גם ברשתות חברתיות אלו, ומעלה במישרין תוצאות אלו, באף בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, בעבור המחפש.

לכן, עלינו לתת את הטון ואת הדעת למנועי חיפוש אלו, על גווניהם. עלינו לייצר תוכן, מדיה, מידע- איכותיים, ראויים וחיוביים, שיציגו אותנו באור חיובי ראוי, ואף מדויק לקהל היעד. ומהמתרס השני, עלינו כמובן להעלים את התוכן הפוגעני, השלילי, האזכורים הבעייתיים וכדומה אשר מופיעים גם כן בפלטפורמות אלו ממש.

אם כך, מה אפשר לעשות בנידון?

תחילה, חשוב להבין שיש מה לעשות, והרבה! עלינו להיות במודעות, ממש כמו כלפי התנהלות כלכלית, כך גם כלפי העסק שלנו. אשר דורש מאיתנו יום יום שעה שעה, להבין את הנדרש מאיתנו, להבין את הקהל שלנו ולחבר זאת למטרות ההתפתחות שלנו. בעודנו במודעות, יהיה לנו קל הרבה יותר לפעול בנידון, ולחלוטין "יבוא לנו בקלות". מהבסיס הזה ניתן בקלות להגיע רחוק מאד בכל הקשור לקידום העסק שלנו, אם עושים זאת נכון.

נתחיל במיפוי וניהול הרשתות החברתיות. חשוב לציין שמבחינת רשתות חברתיות המקודמות בגוגל, לרוב יהיו אלו פייסבוק, טוויטר וגם לינקאין. גוגל איננו מקדם את אינסטגרם ברוב המקרים. אך אין זה משנה, עלינו להשקיע כל שאפשר גם בפלטפורמה הזו כי אין כלל ספק שיחפשו בה את שם העסק שלנו.

וכך, אנו מתחילים בתהליך ההבנה שבניהול המדיה והרשתות החברתיות שלנו. מתחילים בבסיס ומוודאים כי שם העסק שלנו כתוב בלשון ברורה, בדיוק בצורה בה אחרים מחפשים אותו. לצורך העניין אם שמנו הפרטי הוא גם שם העסק, יש לוודא כי הוא נהגה באופן זהה בפני רוב, כך שיהיה קל בעבור הקהל שלנו- למצוא אותנו. לשם בדיקה, נעשה חיפוש בעצמנו של שם העסק או של שמנו, ונבדוק את התוצאות. האם אנו יכולים להגיע לעמוד שלנו בקלות? האם עלינו לחפש מספר דקות על מנת להגיע אליו, או שהוא קופץ בראש הרשימה?כמובן, שאם אין בנמצא פרופילים או דפים כאלו ברשתות החברתיות, עלינו ליצור אותם.

יש לוודא כי אותם דפים שאנו יוצרים, בין אם קיימים ובין אם חדשים, יהיו דפים ופרופילים אשר יציגו אותנו בצורה ראויה וחיובית ככל האפשר. מעבר לבדיקה הבסיסית כאמור, יש לתת את הטון גם בנרטיב שהדף או הפרופיל שלנו מעביר למבקר. חשוב שיהיה זה ניחוח מיוחד וחוויה נעימה בעבור הצופה, שירצה להישאר ולצרוך את התוכן עוד ועוד. כמו כן, דאגו כי ייחוד זה יהיה משמעותי כלפי הצופה, וייצרב בזכרונו בצורה מיוחדת ואותנטית. זאת על מנת שחלילה לא יקרה מצב בו משתמשים שמחפשים אותו, יבלבלו אותו עם שם עמוד/ עסק דומה אחר.

דבר חשוב נוסף הוא ציון שם העמוד גם בתיאור העמוד/ הפרופיל, ולא רק בשם העמוד/ הפרופיל עצמו. זאת על מנת להגביר את יכולת המציאה במנוע החיפוש של האלגוריתם של פייסבוק. זאת מהסיבה שאותו אלגוריתם מקדם תחילה דפים או פרופילים עם שם מדויק אשר מופיעים כראוי בתיאור העמוד, וכן מלווים במידע ותוכן ראוי שמציין בתוכו מספר פעמים כאמור- את שם העסק.

ככל שתעשו כן, תסגלו לעצמכם נכס אינטרנט בל יתואר. חשוב שלא לזלזל בכך, שכן נכנס אינטרנטי זה יכול ואף מביא עמו קידום והצלחה שיכולים למנף את העסק כמה וכמה רמות קדימה.

רשת חברתית נוספת שגוגל אוהב מאד לקדם היא לינקדאין. לינקדאין בהיותה רשת חברתית עם מטריה ספציפית במיוחד, אהודה מאד על ידי מנוע החיפוש של גוגל. מסיבה זו, וגם מהסיבה הברורה כי לינקדאין מקושרת באופן ישיר לעולם התעסוקה, רצוי ואף הכרחי להשקיע בפרופיל הפרטי שלכם ברשת חברתית זו. זאת בדגש על פרופיל מדויק, עם שם העסק כראוי, תוכן רציני, פורמלי ומקצועי והצגה של העסק בצורה מדויקת וראויה.

רשת חברתית נוספת שגוגל מאד אוהב לקדמה היא טוויטר. באמצעות השקעה ברשת חברתית זו ניתן בקלות רבה לבצע מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל שתוכנן שלילי ודחיקתן אל עבר דפי החיפוש האחרונים גוגל. גם כאן, כדאי ואף חשוב לעשות בדיוק את אותו הדבר. מאחר שגוגל מציג גם תוצאות של "ציוצים" של משתמשים בחיפוש, דבר נוסף שכדאי לעשות הוא לכתוב תוכן נהדר בדמות של ציוצים חיוביים לעסק, שכאמור כוללים את שם העסק במדויק. בנוסף, ניתן ואף רצוי לבקש גם מחברים, לקוחות ומשתמשים אחרים שהיו מרוצים מהשירות, לפרגן בביקורת חיובית ולכתוב גם הם ציוצים חיוביים שכוללים את שם העסק במדויק.

נגדיל ונאמר ששיטה זו יכולה ללא כל צל של ספק להיות רלוונטית בעבור כלל הרשתות החברתיות. ולמעשה, ככל שתדייקו את התוכן שלכם, בכל דריסת רגל שלכם בעולם המדיה והאינטרנט, כך תצליחו יותר, תדייקו יותר את קהל היעד ותביאו הרבה יותר "לחם הביתה". מעבר לכך, תוכלו כמובן להגשים את חלום העסק המצליח, ואף אם תחליטו יום אחד לבצע הסבת מקצוע כלשהי, תדעו כי אתם- את נכסי האינטרנט שלכם כבר השגתם. וכך, תהיו בטוחים שתוכלו להצליח בכל תחום בו רק תחפצו. לסיום נציין, כי הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את כל הנ"ל בצורה המקצועיות ביותר, על כן, לעיתים נכון ואף ראוי לתת את השרביט לחברה מקצוענית שתעשה בעבורכם את ה"עבודה השחורה", ועוד בצורה הטובה ביותר.

הרשת מכילה לא רק את הדברים שתרצו להראות, אלא גם את אלו שממש תעדיפו להסתיר

כשמדברים היום על האפשרות של למחוק תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, מדברים על אפשרות שמרבית העסקים בודקים אותה ומשתמשים בה, ולמה? פשוט מאוד – כשלקוח מסוים מבצע חיפוש בגוגל, במיוחד אם הוא חיפוש ממוקד כלפי העסק שלכם באופן ספציפי, הוא בדרך כלל יגלול לאורך העמוד הראשון, ולפעמים גם יגיע להצצה קטנה בעמוד השני. אתם רוצים שהעמודים האלו יהיו מלאים בתוכן חיובי עליכם – אתר האינטרנט שלכם, העמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות השונות ועוד.

לצד הרצון הזה, לא מעט עסקים סובלים מהעלאת תוצאות שליליות לגבי העסק שלהם: תגובות לא מרוצות של גולשים, פוסטים לא חיוביים שנכתבו על העסק שלהם, עמודים שלא מפרגנים לפעילות של העסק ועוד. ברגעים האלו, האסטרטגיה של מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל עולה על השולחן.

מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל – איך זה קורה?

הרעיון במחיקת תוצאות חיפוש בגוגל הוא רעיון פשוט מאוד, שבמסגרתו נעשה ניסיון "להדיח" ממעלה רשימת התוצאות בגוגל את התוצאות השליליות הללו. מחיקת תוכן לחלוטין מהאינטרנט זו פעולה כמעט בלתי אפשרית, בוודאי כאשר השולטת בכל קלפי המשחק היום היא גוגל, והדבר לא ממש נמצא בידיים שלנו, אבל הצפה בתוכן חיובי ומזמין כלפי העסק שלכם? את זה אף אחד לא אומר לכם לא לעשות.

אז זה בעצם הרעיון המרכזי כאן – ליצור תוכן חדש וחיובי, שיאיר באור מהמם את העסק שלכם ויגרום לדפים הראשונים של תוצאות החיפוש להעלות תוצאות אך ורק חיוביות עליכם. זה יכול להיות מאמרי תוכן חדשים שכתבתם והעליתם לאתר האינטרנט שלכם, זה יכול להיעשות על ידי קידום ממומן, זה יכול להיות על ידי פתיחת קהילה או בלוג שקשורים לעסק שלכם – מה שנראה לכם, מבורך כאן.

המטרה: עסק שעטוף בהילה חיובית

למחוק תוצאות חיפוש שליליות בגוגל הוא השלב הראשון בדרך להפוך את העסק שלכם למה שאתם רוצים שהוא יהיה. ככל שיותר חיצים חיוביים יצביעו על העסק שלכם, כך הסיכוי שלכם לגדול ולפרוח הולך ועולה בהתאם. בהצלחה!

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר.