פרסום ממומן בגוגל
שיפור מוניטין ברשת
קידום אורגני בגוגל
עבדתם קשה על המוניטין של העסק שלכם וכתבה אשר התפרסמה באינטרנט הציגה את העסק שלכם באור שלילי ? בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל בתחום ולראייה ניתן למחוק את התוצאות השליליות באינטרנט.
פגיעה במוניטין עשויה להופיע במגוון דרכים כמו למשל פסקי דין או פוסטים בבלוג או באמצעות כתבות מגזין וגם ביקורות של לקוחות .כתבות אשר עוסקות בנושאים אקטואליים עשויים להיות פגיעה קשה במיוחד בשל החשיפה הרבה אשר הכתבה עשויה לזכות.
כאשר יש ביקורת בכתבה מדובר בפגיעה קשה העשויה להיראות מהצד כמו מתקפה ציבורית, זאת לאור העובדה כי ניתן למצוא את הכתבה בתוצאות החיפוש בגוגל. נושאים אקטואליים כמו בחירות מוכיחים בכל פעם מחדש כי מה שמפורסם ברשתות החברתיות סוחף קהל רב.
למרבה הצער, פגיעה במוניטין יכולה לקרות לכל עסק, גדול כקטן. אפילו חברות מובילות ומותגים ידועים אינם חסינים מפני תוצאות שליליות בחיפושי גוגל. לעיתים, די בלקוח אחד מרוגז או בעובד לשעבר שמפרסם דברי ביקורת, כדי להתניע תגובת שרשרת שעלולה להכתים את שמו הטוב של העסק.
לכן, חשוב לזכור שהניטור והטיפול בתוצאות שליליות הם חלק בלתי נפרד מניהול המוניטין בעידן הדיגיטלי.
עם הגישה הנכונה והכלים המתאימים, ניתן לא רק להסיר או לדחוק תוצאות בעייתיות, אלא גם לבנות חומת מגן של תוכן חיובי סביב המותג. זוהי משימה מאתגרת אך חיונית, שדורשת מודעות, מחויבות והשקעת משאבים מתמשכת.
> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.
> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.
> המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.
"שלמות לא ניתנת להשגה, אבל אם אנחנו נרדוף את השלמות, אנחנו נשיג מצוינות"
רגע לפני שאתם מחליטים לפנות לאופציה של הסרת תוצאות שליליות בגוגל אפשר לנסות להסיר את הכתבה. יש לא מעט מקרים אשר גופים בעלי אינטרסים מסוימים הצליחו להסיר כתבות שליליות. במקרה בו יש רצון להסיר את הכתבה לחלוטין, ניתן לשקול מעורבות של עורך דין אשר ייכנס לתמונה ויתחיל לנקוט באמצעים משפטיים.
במסגרת עבודתו של עורך הדין הוא יבחן מי עומד מאחורי האתר והאם המהלך אפשרי. ההמלצה היא להתייעץ עם עורך דין בתחום דיני אינטרנט. עבור אנשים הנמצאים באיחוד האירופאי יכולים לבקש להסיר כתבות מגוגל תוך התבססות על מה שמכונה " הזכות להישכח". עם זאת, יש להביא בחשבון כי ייתכן וגוגל לא תסיר את הכתבה הבעייתית מחוץ למדינות שאינן שייכות לאיחוד האירופאי.
שימו לב, הסרת תוצאות שליליות בגוגל אינה משימה פשוטה אלא משימה המיועדת למומחים בתחום. לשאלה מדוע, התשובה היא כי גוגל מתייגת את כל התכנים אשר עולים לרשת ומכניסה את התכנים לאינדקס. במקרה בו התוכן נסרק פעם אחת ומופיע באינדקס של גוגל, המשמעות היא כי התוכן יופיע בתוצאות החיפוש.
תוכן שלילי מוגדר ככזה כאשר מילת החיפוש מוצגת בצורה שלילית. מה הכוונה? מוצר של עסק מסוים אשר קיבל ביקורת שליליות מטעם לקוחות או ידיעה על מנכ"ל של חברה אשר נכתבה עליו ביקורת לא טובה. במקרה בו מתרחשת פגיעה במוצר או באדם התוצאה מופיעה בעמודים הראשונים בגוגל.
תוכן שלילי נחשב לגיטימי כאשר מדובר על כתבות אשר מבוססות על דברי אמת. הכתבות מתפרסמות באתרי התקשורת הגדולים וזוכות לחשיפה גדולה. שימו לב, כאשר מדובר בתוכן פוגעני הנחשב לגיטימי יהיה קשה מאד לפנות אל גוגל ולבקש לנסות להסיר את הכתבה. במקרה כזה, יהיה צורך להוכיח כי התוכן אינו מדויק.
נדגיש כי כאשר התוכן נחשב פוגעני אך יש בו מן האמת, גוגל לא יסירו את התוצאות. אז כיצד ניתן להעלים את התוכן? במקרה הזה, ניתן לבצע פעולה בשם דחיקת התוצאות השליליות לעמודים הבאים.
אם אתם מעוניינים לבצע הסרת תוצאות שליליות בגוגל, בהחלט ניתן לעשות זאת- מדובר במשימה שאינה פשוטה לביצוע ודורשת מעורבות של מומחים בתחום במטרה להגיע אל התוצאה הדרושה. גורמים מקצועיים אשר יש ביכולתם לפעול מול מנוע החיפוש של גוגל בדרכים שונות במטרה להסיר את הכתבות השליליות. כיצד זה מתבצע בפועל? ניתן להגיש בקשה לגורמים הרלוונטים ולבקש מהם להסיר את תוצאת החיפוש השליליות- ניתן לבצע זאת מול אתרים קטנים.
במקרה בו אין אפשרות להסיר את התוצאות בהחלט ניתן לדחוק את התוצאות השליליות לעמודים הבאים. מדובר בפעולה עקיפה יותר אשר מאפשרת להסתיר את תוצאות החיפוש השליליות כאשר מחפשים מידע. במקרה בו אדם מחפש מידע הוא מתחיל את הפעולה באמצעות שאילתת חיפוש הכוללת את שם העסק שלכם או השם הפרטי שלכם.
לאחר מכן, גוגל מבצע חיפוש מהיר ומציג את התוצאות. כאשר מדובר על כתבות אשר פורסמו בכלי תקשורת מרכזיים, ניתן להיות בטוחים כי מדובר בכתבות אשר פורסמו וזכו לחשיפה רבה. במקרה הזה, ניתן לעשות שימוש בתכנים הכוללים סופרלטיביים חיוביים וכך להעלים מהעין את התכנים השליליים.
במקרה בו יש רצון להעלים מהעין תכנים שליליים ניתן לעשות זאת באמצעות פרסום כתבות חדשות הכוללות מילים טובות עליכם או על העסק שלכם במקרה הזה יש להיעזר בשירות של קופירייטרים מקצועיים לטובת פרסום כתבה חיובית.
במקרה הזה, חשוב ביותר להסתייע בשירות של מומחים בתחום אשר להם שנות ניסיון רבות בכתיבה ויש ביכולתם לבחור את המילים הנכונות והמתאימות ביותר על מנת לייצר עניין רב. במידה וקיימת התלבטות בבחירה, הרי כדאי לראות עבודות קודמות שלהם על מנת לקבל את ההחלטה. יתרה מזאת, ניתן לקבוע איתם פגישה אישית במטרה להתרשם מהאדם אשר עומד לכתוב את הכתבה. כאשר אתם מרגישים כי אלו הם האנשים אשר אתם רוצים לשכור את השירות שלהם, השלב הבא הוא להתחיל לעבוד איתם. חשוב מאד להדגיש בפניהם את הנקודות החיוביות אשר ברצונם להעלות על הכתב במטרה לייצור תדמית חיובית ולקבל האהדה רבה מצד הקוראים.
הסרת תוצאות שליליות בגוגל כוללת מספר שלבים, כאשר השלב הראשון מתחיל במחיקת התכנים הקיימים וכוללים תכנים שליליים והשלב הבא כולל יצירת תכנים חדשים הכוללים תכנים חיוביים והפצה של התכנים באינטרנט, בבלוגים וגם באתרי חדשות שונים. כאשר התכנים מופצים באתרים שונים, גוגל יציג את המידע לצד התוצאות השליליות. שימו לב, כאן נכנסת לתמונה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. ככל שהחברה תבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר, כך התוצאות השליליות יידחקו הצידה ואנשים אשר יחפשו אתכם יראו את התוצאות החיוביות הכוללות כתבות עם מידע חיובי.
על מנת לשפר את המוניטין שלכם באמצעות תכנים חיוביים ודחיקת התכנים השליליים, לצורך כך, חשוב מאד להיעזר במשרד המתמחה בהסרת תוצאות שליליות בגוגל אשר ביכולתם של הצוות המקצועי לבצע מחיקה של המידע ודחיקה של התוצאות. כך האנשים אשר ינסו לחפש עליכם מידע שלילי, יצטרכו לחפש בדפים האחוריים של גוגל. כאשר הפעולה מתבצעת על ידי חברה מקצועית, ניתן ליהנות מהתוצאה תוך זמן קצר.
הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.
באחריות אישית, צוות בטר
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!
כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.
בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן
תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.
פרסום כתבת תדמית זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר.
🔒 טופס דיסקרטי ומוצפן 🔒
כל הזכויות שמורות ל-better © אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מאיתנו! ~ מפת אתר | מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים