הדרך האיכותית לפרסם כתבת תדמית

Hero-Home-page-new.png

אין דרך איכותית יותר לפרסום העסק בצורה אובייקטיבית מאשר באמצעות הצגת איכויות החברה על ידי צופה מהצד. באמצעות פרסום כתבת תדמית אנו למעשה מביאים את כל הטוב שבעסק שלנו על הנייר, ומביאים אותו לחשיפת הקהל הרחב. הכתבה כמובן שנכתבת בצורה איכותית ובעלת ערך מוסף לציבור הקוראים, באמצעים אשר גוגל מעריך ומקדם.

כיצד לעשות זאת נכון? זאת תשאירו למשווק שלכם, איש המקצוע שלכם. אשר ידע לחבר את כל החוטים ובאמצעות שיווק דיגיטלי נכון ידייק את נרטיב כתבת התדמית וחשיפתה אל קהל היעד הרלוונטי ביותר אליכם, ולפרסם את הכתבה בפלטפורמה הנכונה ביותר לכם. כמובן, שחלק בלתי נפרד מהמהות הוא באמצעות חשיפת כתבת התדמית לקהל קוראים רחב באמצעות מנועי חיפוש כגון גוגל כמובן, וגם ברשתות החברתיות. זאת בעת חיפוש קורא אקראי את שם העסק הספציפי או את התחום בו אתם עוסקים.

בנוסף לפרסום כתבת תדמית בצורה אובייקטיבית מעיניו של הכותב, פרסום כתבת תדמית מהווה מנוף נהדר לפרסום העסק וקידומו. שכן, פרסום כתבת התדמית מתבצע לרוב באתרי חדשות מוכרים וגדולים, באמצעות פלטפורמות בתפוצה רחבה אשר מגיעה לקהל קוראים גדול במיוחד. בצורה זו, באמצעות פרסום כתבת תדמית קידום העסק שלכם מתבצע בצורה המדהימה ביותר. שכן, הוא מגיע לקהל רב ממש בלחיצה אחת, מגדיל את סיכויי ההקלקות וכמובן כך גם את הגדלת תפוצת הלקוחות הפוטנציאלים וההכנסות.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר