האם קידום אתרים אורגני עדיין עובד?

btr.org.il masamedia

עולם קידום האתרים עובר שינויים תמיד, ללא הרף, ובקצב שהולך ומאיץ. הכניסה של כלים של אינטיליגנציה מלאכותית (AI) יצרה גלים בשוק, אבל הגלים הללו עדיין אינם הצונאמי עליו כולם מדברים. ייקח עוד זמן רב עד שכלי ה-AI ישנו לחלוטין את כללי המשחק, וגם אז השינוי עדיין ידרוש קידום אתרים ותמיכה של מומחים כמו https://www.masamedia.co.il/.

הסיבה פשוטה מאוד: בסופו של דבר מנועי החיפוש צריכים להמשיך לספק את הסחורה עבור המשתמשים, והסחורה היא מענה ראוי, מדויק ואיכותי לחיפושים שלהם. הקידום האורגני אם כך ימשיך להיות חלק מהמשחק, ככל הנראה לתמיד, שכן השמירה על האותנטיות והאיכות של תוצאות החיפוש היא הלחם והחמאה של חברות כמו גוגל, והקידום האורגני מסתמך על תוכן אותנטי ואיכותי.

אז איך ניגשים לקידום אורגני נבון – שלב א': המחקר!

  1. מחקר מילות מפתח – מחקר נכון של מילות המפתח הוא הרבה מעבר ליצירת רשימה המשערת מה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים, ושימוש במילים ובמשפטים הללו בתוכן שלכם. מחקר עומק חייב לכלול גם מילים מקבילות ונרדפות, משפטים וחלקי משפטים, ואפילו שגיאות כתיב שאנשים עלולים לעשות. בנוסף חשוב מאוד להבין ולקבל רעיונות על מילות ומשפטי מפתח שבכלל לא חשבתם עליהם, כולל לתחומים משיקים לתחום שלכם, כי מי שמחפש שמן זית, אולי יחפש גם ירקות, ומי שמחפש זר פרחים, אולי יחפש גם תכשיטים יפים.
  2. מחקר מתחרים – מילות המפתח שלכם הן מילות המפתח של המתחרים שלכם. כאשר עושים מחקר מקיף, חשוב להבין לא רק מה המילים המבוקשות ביותר, אלא מה רמת התחרות עליהן, ומה בדיוק עושים המתחרים המובילים בתוצאות. בסופו של דבר, כדי לעקוף את המתחרים שלכם, אתם צריכים לעשות משהו יותר טוב מהם, ואת זה אפשר לעשות רק כשמבינים בדיוק מה הם עשו.
  3. בחירת המילים הנכונות לקידום – לא כל המילים הרלוונטיות לתחום שלכם הן מילים שכדאי להתחרות עליהן, בטח שלא בהתחלה. יש מילים שהמתחרים שלכם פשוט לוקחים בהליכה, והתחרות עליהן, לפחות בקידום אורגני, היא איטית ולטווח ארוך. בתחילת הדרך הדבר האידיאלי הוא למצוא מילים ב"חתך הזהב", מילים שמצד אחד יש עליהן מספיק תנועה של חיפושים, ומן הצד השני התחרות עליהן לא גדולה במיוחד. קל יותר להתבסס בשוק על מילים אלו, ומשם לגדול.

שלב ב': הביצוע

קידום אתרים אורגני נכון הוא דבר מורכב, אז אנחנו נתעכב כרגע רק על רכיב התוכן. התוכן שלכם חייב להיות:

  • עדכני – אתם חייבים להראות למנועי החיפוש שאתם לא רק בעלי מקצוע, אלא גם מתעדכנים על מה חדש
  • בעל ערך אמיתי לקורא – לא מספיק לכתוב מלא תוכן על המילים הרלוונטיות של התחום שלכם. גוגל יודע לזהות תוכן איכותי אשר מעניק ערך אמיתי לקוראים, והוא יקדם אותו יותר מתוכן אחר.

הרבה תוכן – כשמפרסמים הרבה תוכן, גוגל רואה את זה, ונותן לכם עדיפות, וכך אט אט אתם בונים לכם שם טוב, שמביא לכם לקוחות חדשים.

תוכן עניינים

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר