פרסום כתבת תדמית

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

פרסום כתבת תדמית – במה מדובר?

הפעילות של העסק שלכם היא ממש לא פעילות שאתם יכולים לקחת איתה סיכונים מיותרים. כן, המטרה שלכם היא לצעוד קדימה במהירות האפשרית ולהגיע לתוצאות, ולכן אתם צריכים לקחת בחשבון כל מיני אסטרטגיות שיוכלו לאפשר לכם לעשות בדיוק את זה. המטרה של ההתקדמות הזו קדימה היא להגיע לכדי תוצאות שיתורגמו בהכנסות גבוהות יותר, היכרות גדולה יותר של המותג שלכם, חשיפה ללקוחות חדשים ולקוחות קיימים, ובסופו של דבר – הגדלת מעגל הלקוחות שלכם לכדי מעגל אדיר שאפשר להתבסס עליו באופן קבוע. כחלק מהפעילויות שתצטרכו להקפיד עליהן, נמצאת גם פעילות חשובה וקריטית, שצריכה להיות חלק אינטגרלי מהעסק שלכם, והיא פרסום כתבת תדמית. כתבת תדמית היא המקום שלכם לפאר את עצמכם ולחשוף את השירותים שלכם בפני אנשים רבים, אז בואו נבדוק בדיוק איך אפשר להשתמש בה בתבונה.

תוכן עניינים

פרסום כתבת תדמית – זה לא סתם עוד תוכן שנמצא באינטרנט

המילה "תדמית" היא מילה שמנקזת לתוכה את כל מה שחשוב לכם בעסק שלכם. התדמית של העסק שלכם היא מי שאתם בתור בני אדם, מי שאתם בתור עסקים, מהם המוצרים שלכם, מה האופי שלכם, מה השפה שלכם, ובקיצור – כל מי שאתם ומה שאתם במקום אחד. מהסיבה הזו בדיוק, פרסום כתבת תדמית היא קריטית כל כך.

על ידי פרסום כתבת תדמית אתם יכולים ליצור בדיוק את החזות שאותה אתם שואפים להציג. על ידי שימוש בשפה, אתם יכולים להשאיר את הקוראים את הרושם הראשוני שאותו אתם רוצים להשיג, ולהשאיר אצלם חותם שיגרום להם להצטרף למעגל הלקוחות הקבועים שלכם. ככל שתעשו את זה בצורה יותר מדויקת וממוקדת, ככה גם תוכלו להבטיח שהלקוחות שלכם נשארים עם הרושם שניסיתם להעביר – ואין דבר טוב יותר מזה.

יחסי ציבור באינטרנט

"פרסום אינו תנועה פתאומית, או שורה של תנועות פתאומיות, אלא מאמץ ממושך"

 ג'ון וונאמייקר

למילים יש משמעות – ופרסום כתבת תדמית הוא המקום להביא את זה לידי ביטוי

אנחנו בטוחים שיוצא לכם להיתקל לא פעם בכל מיני סוגים של תכנים. קיימים תכנים מוקפדים ומהודקים, לעומת תכנים שנראה שלא הושקעה בהם מחשבה גדולה מדי. ההבדלים הם תהומיים בין שני סוגי התכנים, ולכן כל אחד מהם יביא איתו אפקט אחר – חזק יותר ומשמעותי יותר לעסק, או חסר משמעות אמיתית לעסק. פרסום כתבת תדמית הוא המקום להשקיע את מיטב הכישורים ויכולות הכתיבה, משום שיש לה ערך אמיתי עבור הקוראים, והיא יכולה להוביל אתכם לגדילה שאפילו לא דמיינתם שיכולה לקרות לכם בעסק שלכם. צריכים הסבר? אל דאגה, אנחנו ממשיכים.

פרסום כתבת תדמית הוא פרסום שצריך להוציא אתכם על הצד הטוב ביותר שלכם. הוא צריך להיות בנוי במבנה מתאים, שמפרט עליכם בצורה נבונה וחכמה, ובונה בהדרגתיות את כל מה שהלקוחות צריכים לדעת עליכם. ככל שכתבת תדמית תהיה ממוקדת יותר מצד אחד אך מפורטת במקומות הנכונים מצד שני – ככה היא תוכל להביא את האפקט שאליו אתם שואפים להגיע.

פרסום כתבת תדמית: מצד אחד מפורטת, מצד שני זה לא המקום לספר את סיפור החיים שלכם

לא מעט אנשים משתמשים בפרסום כתבת תדמית בתור קרקע פוריה לספר את כל סיפור ההקמה שלהם, עם נתונים כמו תחילת הדרך, היסטוריה, המכשולים, ההתפתחות ועוד. עם כל הכבוד לעסק שלכם, וכמובן שיש הרבה מאוד כבוד, זהו ממש לא המקום לפתוח על עצמכם ערך בויקיפדיה ולפרסם אותו לעיני כל דרך פרסום כתבת תדמית. הדבר הזה מוביל אותנו בדיוק לעניין הבא – מה צריך לכלול פרסום כתבת תדמית?

פרסום כתבת תדמית – היכרות מעמיקה עם המותג, המוצרים והשירות

בזמן שאתם ניגשים לפרסום כתבת תדמית, אתם צריכים לדעת במה לגעת, ואת מה להשאיר מחוץ לתמונה. פרסום כתבת תדמית הוא בעל משקל גדול באיך העולם יראה אתכם בהמשך, ולכן חשוב לשים בו דגשים שימנפו אתכם, ולא ילאו את הקוראים במידה שבלשון המעטה, לא ממש מעניין אותם.

פרסום כתבת תדמית הוא המקום שלכם לפרסם את הפעילות שלכם, את המוצרים שלכם, את המקומות שבהם ניתן למצוא אתכם, אירועים שווים שעשיתם בעבר ושאתם עומדים לעשות בעתיד ועוד. למעשה, באופן הזה אתם מציגים את היקף הפעילות שלכם, דבר שאם הוא מוצלח – אנשים רבים ירצו לקחת בו חלק ולהצטרף אליו.

כמה להעמיק בפירוט על כל אחד מהם? בצורה עשירה מצד אחד, אבל לא יותר מדי מצד שני

אז כן, אתם יכולים לפרט בשורה או שתיים על כל מוצר או פעילות שעשיתם, כדי לפתוח את בלוטות הסקרנות של הקוראים שלכם אפילו יותר, ולמשוך אותם לבקר גם בנכסים הדיגיטליים ששייכים לכם. בהחלט שווה לתמצת כל דבר כזה לפרטים החשובים והבולטים ביותר שלכם, ולפרסם אותם במסגרת פרסום כתבת תדמית. אז איפה זה מתחיל לאבד את זה? כשאתם שמים לב שאתם גולשים לאלף סיפורי לילה ולילה – תעצרו, זה ממש לא המקום לעשות את זה.

פרסום כתבת תדמית היא חלק חשוב בפיתוח וההתפתחות שלכם – אל תוותרו עליו

בסופו של דבר על מנת למנף את העסק שלכם לגבהים חדשים, אתם צריכים לקחת בחשבון את כל 360 המעלות של המעטפת השיווקית והפרסומית הרלוונטית לכם. בין קמפיינים ממומנים בגוגל, קמפיינים אורגנים בפייסבוק, פוסטים באינסטגרם, פעילויות יחסי ציבור שונות ועוד – גם פרסום כתבת תדמית היא חלק חשוב שכדאי לקחת אותו בחשבון.

לא מעט עסקים מוותרים היום על פרסום כתבת תדמית, מהסיבה הפשוטה שהם לא בטוחים ב-100% לגבי התוצאות שהעניין הזה יניב להם. זה המקום לומר, שגם אם אתם לא יודעים מה תהיה ההשפעה של אקט שיווקי או פרסומי מסוים, שווה לצלול למים העמוקים לפחות פעם אחת, בשביל הסיכוי שמשהו טוב יצא מהם, ובינינו, בעולם כמו היום שמתנהל כל כולו בדיגיטל – הסיכוי שלא יצא לכם משהו טוב מהם הוא ממש אפסי.

Skice 05

פרסום כתבת תדמית – איך מגיעים לזה בכלל?

פרסום כתבת תדמית, כאמור, הוא חלק בלתי נפרד ממעטפת שיווקית שלקוחות רבים מעניקים לעצמם היום, בעזרת חברות שמתמחות בדיוק בדברים האלו. בשביל להצליח לעשות פרסום כתבת תדמית גם במקומות שראויים לפרסם בהם, גם בצורה מיטבית מבחינת תוכן, וגם מבחינת תוצאות שיוכיחו את עצמן – כדאי לבצע פרסום כתבת תדמית בעזרת חברת מקצועית שיודעת במה כל הנושא הזה כרוך.

לא מעט עסקים מתפשרים על חברות בינוניות, שלא יכולות להציג שום תיק עבודות, שום המלצות, שום הוכחות ושום ניסיון עבר, רק בשם הצעת המחיר הזולה שהם מקבלים, ותנו לנו לספר לכם חברים – מדובר כאן על אסטרטגיה שממש לא כדאי לנקוט בה.

"אני רוצה לחסוך בכסף, ואני אעשה בשביל זה מה שצריך"

כל בעל עסקים טוב יודע שכל הכנסה מתחילה קודם כל בהוצאה. חשבו לרגע על פתיחת העסק שלכם – הייתם צריכים למצוא משרד להתמקם בו, לרכוש ציוד הכרחי כמו שולחנות, כסאות, מחשבים, ספות לפינת ההמתנה, עמדות עבודה ועוד, הייתם צריכים למצוא עובדים, לתלות שלט גדול בכניסה ובקיצור – להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים, עוד לפני שהתחלתם להכניס ולו שקל אחד לכיס. אותו הדבר עובד גם בכל עולם השיווק והפרסום – בשביל להגדיל את ההכנסות שלכם, אתם צריכים בשלב הראשון להשקיע גם בהוצאות, אבל אל דאגה – זה עומד להשתלם לכם ובגדול.

מדברים היום על פרסום כתבת תדמית בכמה מאות או אלפי שקלים, וכמות החשיפה אליה יכולה לעמוד גם על עשרות אלפי אנשים בכמה ימים בודדים. אם אפילו חמישית מכמות האנשים הזו תהפוך ללקוחות שלכם – תוכלו להגיע לא רק למצב שבו החזרתם את ההוצאות, אלא שילשתם אותם, ולפעמים אפילו יותר.

פרסום כתבת תדמית – מאיפה בכלל מתחילים?

אז בשביל להתחיל להניע מהלכים שיווקיים כאלו, אתם יכולים לבחור באחת משתי אסטרטגיות:

  1. להקים בעסק שלכם מערך שיווקי Inhouse, שבו כל התהליכים נעשים מבפנים.
  2. להיעזר בחברה חיצונית שתטפל לכם בכל הנושא השיווקי, ותדאג לכם למעטפת שלמה של פעילויות שיוכלו למנף אתכם קדימה.

לכל אחת מהאסטרטגיות האלו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, כמובן, וכל עסק באופן ספציפי צריך לחשוב איזו מהן תשרת אותו בצורה טובה יותר, לשם הגעה לתוצאות הטובות ביותר עבורו.

פרסום כתבת תדמית – צריך לדעת גם איפה לעשות את זה

אחד הדברים שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא איפה לבצע פרסום כתבת תדמית. פרסום כתבת תדמית יכול להשתלב בעיתון דיגיטלי, עיתון מודפס, באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, באתרי אינטרנט שונים שיכולים לפרסם אתכם ואפילו במקומונים מקומיים שפונים לקהל יעד ספציפי יותר. הכל תלוי בצורך שלכם, וכאן בדיוק נכנסת חשיבה קצת יותר מקצועית שצריכה להיות מושקעת בעניין.

ראש שיווקי הוא ראש הכרחי לפרסום כתבת תדמית

מי שידאג לכם לפרסום כתבת תדמית, צריך להיות מישהו שיש לו ראייה מקצועית טובה לכל נושא השיווק והפרסום. הוא צריך להחזיק בכלים שיכולים להעניק לכם כתבת תדמית טובה וראויה מבחינת איכות התוכן, והוא צריך גם להחזיק בכלים שעוזרים לו להחליט איפה יהיה הכי חכם לשלב פרסום כתבת תדמית שעוסקת בעסק שלכם.

ככל שהוא יחזיק ביותר כלים ואמצעים שיווקיים חזקים ומוכחים – ככה תוכלו לדעת שאתם עושים כאן בחירה נכונה שתקדם אתכם.

על מה תצטרכו להקפיד רגע לפני שאתם בוחרים את מי שינהל לכם את הנושא הזה?

הכי קל לבחור אנשי שיווק בהתאם להצעת המחיר שלהם. לא מעט אנשים נוקטים בגישה של: כמה שיותר זול – ככה יותר טוב, אבל חשוב לנו להגיד לכם שהגישה הזו לא פעם חוזרת אליכם כמו בומרנג, ועלולה לפגוע בכם בצורה אנושה. אז למה זה קורה?

ממש כמו מוצרים שאנחנו קונים לבית שלנו, לא פעם המחיר הזול עלול להוביל לאיכות לא ממש טובה. אנחנו לא מדברים כאן על התנהלות צרכנית רשלנית שצריכה לבזבז אלפי שקלים כדי לקבל מוצר איכותי, אבל בהחלט כדאי לקחת בחשבון פרמטרים נוספים, מעבר לפרמטר של המחיר.

פרמטרים שאסור לוותר עליהם בשום אופן

מעבר להצעת המחיר, חשוב לבחון את המקצועיות של החברה, ואת ניסיון העבר שלה. ככל שהיא תוכל להציג יותר הצלחות, ככה תוכלו לדעת שאתם עולים איתה על הדרך הנכונה בדרך גם להצלחה שלכם. מעבר לזה, החברה צריכה להיות שירותית בצורה לא פחות ממופלאה, ולהעניק לכם יחס VIP בכל רגע ורגע.

חברת BETTER – כל הפרמטרים במקום אחד

כדי לא למצוא את עצמכם מסתבכים עם השוואות בין חברות שונות, כדאי ללכת על בטוח מהרגע הראשון עם חברת BETTER. אנחנו בחברה BETTER מעניקים מגוון שירותים שיווקיים שונים, וביניהם כמובן גם פרסום כתבת תדמית. רוצים לנסות אותנו ולהתחיל לגדול ולצמוח? אין שום בעיה – השאירו את הפרטים האישיים שלכם וניצור איתכם קשר בהקדם.

עידן מור, מייסד
עידן מור, מייסד

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג כבר 13 שנה.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות
שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, עידן מור