כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
7150 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
3050 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
2950 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
2150 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
2050 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
2050 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1630 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1600 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1420 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1400 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1400 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1400 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1350 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1350 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1100 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1070 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1050 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1040 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1040 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1000 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1000 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
1000 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
950 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
900 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
900 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
870 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
850 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
850 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
850 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
840 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
840 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
830 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
770 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
890 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
850 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
820 ₪ + מע"מ
כתבה באחד האתרים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
840 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
800 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
780 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
780 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
760 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
750 ₪ + מע"מ
כתבה באחד העיתונים המקומיים החזקים בישראל!
כולל כתיבה ועריכה לשונית
750 ₪ + מע"מ
המילה "תדמית" היא מילה שמנקזת לתוכה את כל מה שחשוב לכם בעסק שלכם. התדמית של העסק שלכם היא מי שאתם בתור בני אדם, מי שאתם בתור עסקים, מהם המוצרים שלכם, מה האופי שלכם, מה השפה שלכם, ובקיצור – כל מי שאתם ומה שאתם במקום אחד. מהסיבה הזו בדיוק, פרסום כתבת תדמית היא קריטית כל כך.
על ידי פרסום כתבת תדמית אתם יכולים ליצור בדיוק את החזות שאותה אתם שואפים להציג. על ידי שימוש בשפה, אתם יכולים להשאיר את הקוראים את הרושם הראשוני שאותו אתם רוצים להשיג, ולהשאיר אצלם חותם שיגרום להם להצטרף למעגל הלקוחות הקבועים שלכם. ככל שתעשו את זה בצורה יותר מדויקת וממוקדת, ככה גם תוכלו להבטיח שהלקוחות שלכם נשארים עם הרושם שניסיתם להעביר – ואין דבר טוב יותר מזה.
"פרסום אינו תנועה פתאומית, או שורה של תנועות פתאומיות, אלא מאמץ ממושך"
בזמן שאתם ניגשים לפרסום כתבת תדמית, אתם צריכים לדעת במה לגעת, ואת מה להשאיר מחוץ לתמונה. פרסום כתבת תדמית הוא בעל משקל גדול באיך העולם יראה אתכם בהמשך, ולכן חשוב לשים בו דגשים שימנפו אתכם, ולא ילאו את הקוראים במידה שבלשון המעטה, לא ממש מעניין אותם.
פרסום כתבת תדמית הוא המקום שלכם לפרסם את הפעילות שלכם, את המוצרים שלכם, את המקומות שבהם ניתן למצוא אתכם, אירועים שווים שעשיתם בעבר ושאתם עומדים לעשות בעתיד ועוד. למעשה, באופן הזה אתם מציגים את היקף הפעילות שלכם, דבר שאם הוא מוצלח – אנשים רבים ירצו לקחת בו חלק ולהצטרף אליו.
אז כן, אתם יכולים לפרט בשורה או שתיים על כל מוצר או פעילות שעשיתם, כדי לפתוח את בלוטות הסקרנות של הקוראים שלכם אפילו יותר, ולמשוך אותם לבקר גם בנכסים הדיגיטליים ששייכים לכם. בהחלט שווה לתמצת כל דבר כזה לפרטים החשובים והבולטים ביותר שלכם, ולפרסם אותם במסגרת פרסום כתבת תדמית. אז איפה זה מתחיל לאבד את זה? כשאתם שמים לב שאתם גולשים לאלף סיפורי לילה ולילה – תעצרו, זה ממש לא המקום לעשות את זה.
רבים חושבים כי כאשר אנו מדברים על פרסום כתבת תדמית, אנו מדברים בהכרח על אותם אלמנטים בדיוק של תוכן שיווקי כמו תוכן שיווקי טהור. אם אנו מביטים ברמת המקרו, נכון כי פרסום כתבת תדמית היא פרסום תוכן שיווקי רק בדרך מקורית יותר. אך למעשה, הדרך המקורית והמעניינת הזו היא המפתח להגיע להרבה מאד אנשים, שישמחו לצרוך את התוכן השיווקי הזה ואף להצטרף לקהיל הלקוחות שלכם.
חשוב להבין שפרסום כתבת תדמית אמנם מוכר וידוע בפני כל כתובן שיווקי, אך הוא בעיקר גם ידוע כתוכן שיווקי בעל עניין, כזה שמספק ערך גבוה ביותר עבור קהל הלקוחות שקורא אותו, ולמעשה מעניק לקוראים אותו לא פחות ממה שהוא נותן עבור המשווק.
כאשר כתבת התדמית נכתבת ומתפרסמת בצורה טובה, מדויקת, הכתיבה בה טובה ומביעה בדיוק את הרעיון לשמו נתכנסנו. כאשר הלקוח מרגיש הוא קורא בדיוק את מה שהוא חיפש כל הזמן הזה,בדיוק את השירות שהוא רצה לצרוך ואף חיפש, הוא לא ילחץ על הקישור, הוא גם ישאר, יקרא הכל, ואפילו- יקנה.
איננו מדברים אך ורק ממעוף הציפור אלא גם ואף בעיקר מהתוצאות בשטח. מחקרי תוכן בדקו וראו כמה השפעה יש לפרסום כתבות תדמית על לקוחות ועל לקוחות פוטנציאלים. גם ככלל, וגם בפרט עבור מי שחיפש שירות ספציפי, או אפילו אתכם באופן ספציפי. כמו כן, מחקרים אף מראים כי פרסום כתבת תדמית, על אף שהיא ממומנת, היא עדיין זוכה לתפוצה רחבה, לאהדה מהקהל ואף להמון כניסות, התעמקות בפרטים ובתוכן ואף רכישה של המוצר או השירות המפורסם בכתבה.
כאשר אנו מבקשים לערוך כתבת תדמית, עלינו לזכור כי דבר ראשון אנו מחפשים ומבקשים להאדיר את העסק שלנו, את השירות או המוצר שלנו. זאת אומרת שטרם נתעסק במה יכלול התוכן עלינו להתייחס לנרטיב ולמסר שכתבת התדמית תעביר. על מנת לגשת לכתיבת הכתבה בצורה הנכונה ביותר עלינו קודם להבין מהו המסר של העסק, המוצר או השירות המבוקש, מה הוא עושה ויותר מכך- מדוע הוא עושה את זה ואז נכתוב אותה ממש מולנו. ברגע שאלו יהיו כתובים ממש מול העיניים שלנו, נתפנה לכתיבת הכתבה עצמה.
לאחר שגיבשנו את המסר, ואת תכלית העסק שלנו לכדי משפט, אנו ממשיכים בדרכנו לביצוע פרסום כתבת תדמית הלכה למעשה. בשלב הזה, יש לנו שתי ברירות שאנו יכולים לבחור מתוכן. האחת, לפנות לאתר גדול שמתעסק בפרסום כתבות תדמית על מנת שיסקר זאת בעבורנו ויכתוב את הכתבה בעבורנו. ואופציה נוספת היא לכתוב אותה בעצמנו ואז להתפנות ולבקש מאתר כלשהו, קטן, גדול, אפילו גם וגם כי ככל המרבה הרי זה משובח, לפרסם אותה. כאמור, כנגד תשלום.
אם בחרנו באופציה הראשונה, עדיף שנבדוק קודם לכן, האם כתבות התדמית הנכתבות ע"י כותבי האתר ומתפרסמות בו מתאימות לסגנון הכתיבה בו אנו מבקשים להציג בפני כל גם את עצמנו ואת העסק שלנו. אם הנרטיב אכן מתאים, מצוין. ואם לא, אולי עדיף לברור את האופציה השניה או לחפש אתרים אחרים שמבצעים את השירות הזה. שימו לב, שגם אם מצאנו שאתר מסוים אכן תואם לנרטיב אותו אנו מחפשים ומבקשים, עדיין נכון להמשיך ולפרסם בעוד אחד, שניים, שלושה (כמה שמתאפשר לכם) אתרים נוספים וזאת על מנת למנף את שם העסק ככל האפשר. וכך, גם על הדרך, להגדיל תוצאות ואזכורים חיוביים בחיפוש מהיר בגוגל ע"י משתמשים.
אם בחרנו באופציה השניה של כתיבת הכתבה בעצמנו ותשלום עבור פרסומה גרידא לאתרים חיצוניים, נצטרך לפעול בשני מישורים. האחד, חיפוש אחר אתרים שאכן מפרסמים כתבות תדמית כתוכן ממומן. והאחר, כתיבת הכתבה כמובן. כאשר אנו מבקשים לבצע את החיפוש, אנו צריכים לקחת בחשבון מס' פרמטרים: מחיר הפרסום הממומן, גודל האתר המפרסם וגודל התפוצה שהוא מגיעה אליה, וגם האם האתר המפרסם מתאים למסר שאנו מבקשים לשדר. כך לדוגמה, אתר גדול דתי איננו מתאים לפרסם עסק של מזון שאיננו בעל תעודת כשרות.
לאחר שמצאנו אתר, או אתרים, בהם ברצוננו לפרסם נתפנה לכתיבת הכתבה. ראוי לציין, שעדיף ככל האפשר לכתוב כמה כתבות שונות עבור אתרים שונים. כך מתפרסים האזכורים החיוביים בקשת רחבה יותר, אמינה, מהימנה ומקצועית הרבה יותר. כמובן, שאם אין ביכולתנו לעשות זאת, גם פרסום באתר אחד, וגם פרסום במספר אתרים (עם אותו שם כותב כמובן, למען האמינות) יהיה טוב.
בכל מקרה, אם בחרנו לכתוב את הכתבה על עצמנו בעצמנו, חייב להיות הכותב אדם אובייקטיבי. כלומר, חבר, מכר, אדם שאנו סומכים עליו. בהנחה שהכתבה הממומנת לא דורשת את שם הכותב, בעיה זו איננה מתעוררת וניתן להמשיך הלאה.
בסופו של דבר על מנת למנף את העסק שלכם לגבהים חדשים, אתם צריכים לקחת בחשבון את כל 360 המעלות של המעטפת השיווקית והפרסומית הרלוונטית לכם. בין קמפיינים ממומנים בגוגל, קמפיינים אורגנים בפייסבוק, פוסטים באינסטגרם, פעילויות יחסי ציבור שונות ועוד – גם פרסום כתבת תדמית היא חלק חשוב שכדאי לקחת אותו בחשבון.
לא מעט עסקים מוותרים היום על כתבת תדמית, מהסיבה הפשוטה שהם לא בטוחים ב-100% לגבי התוצאות שהעניין הזה יניב להם. זה המקום לומר, שגם אם אתם לא יודעים מה תהיה ההשפעה של אקט שיווקי או פרסומי מסוים, שווה לצלול למים העמוקים לפחות פעם אחת, בשביל הסיכוי שמשהו טוב יצא מהם, ובינינו, בעולם כמו היום שמתנהל כל כולו בדיגיטל – הסיכוי שלא יצא לכם משהו טוב מהם הוא ממש אפסי.
כאשר אנו בוחרים לפרסם כתבת תדמית ממומנת, אנו ממהרים לחשוב כי כל מה שאנו צריכים לעשות הוא בהכרח להאדיר את עצמנו ללא הרף. למעשה, ההפך הוא הנכון. אנו מוכרחים להיות אובייקטיביים ככל האפשר, בנימה חיובית ומפרגנת, כמובן.
קהל הלקוחות שלנו, וליתר דיוק קהל הלקוחות הישראלי, איננו טיפש. הוא מריח מקילומטרים תוכן שיווקי ממומן. היתרון של כתבת תדמית כאמור הוא בעניין ובערך שהיא מעניקה לקורא, שהם כמובן מאפשרים לו את המקום המכיל את הפרסום הממומן בצורה שאף תמצא חן בעיניו. מה קורה פעמים רבות הוא, שאם הכתבה נכתבת בצורה מפרגנת מדי, לא אובייקטיבית, עם ניחוח חזק של שיווק ברמה גבוהה, הקהל לא ימשיך לקרוא עד הסוף. הוא יעצור עוד לפני שהוא יגיע לאמצע, והמטרה לשמה נתכנסנו לא תתקבל ולו במקצת. ולעיתים, אף יקרה בדיוק ההפך, כי הקהל הישראלי מהמקום שאיננו אוהב להרגיש "פראייר" אף עלול לחוש סלידה מפרסום תוכן שיווקי בצורה מובהקת.
זה המקום להגיד, אל פחד. ברגע שנכיר את החסרונות והיתרונות מפרסום תוכן שיווקי ככלל ובפרט מפרסום כתבת תדמית, נדע לנהל את פרסום וכתיבת התוכן בצורה הנכונה ביותר ולא ליפול במלכודות הקטנות שאולי רובצות בדרך. לכן, הדבר הנכון הוא לא לחשוש שמא הקהל לא יתחבר ויפתח סלידה כלפי העסק, אלא לדעת לעשות זאת נכון על מנת למנף את הכלי הנהדר הזה לטובתנו. והאמינו לנו, שאם עושים זאת נכון, הוא יכול להיות מאד מאד לטובתכם, למנף את העסק ולהשיא את רווחי העסק וההכנסות מעלה מעלה.
לכן, כאשר אנו בוחרים לבצע פרסום כתבת תדמית, עלינו להתמיד בדיוק בכך: דיוק בהעברת המסר, אובייקטיבית לגביו, נרטיב חיובי ומפרגן. עלינו להקפיד, שגם אם בחרנו שהכותב יהיה אדם רנדומלי וגם אם יהיה אחד משלנו, השאלות יהיו אוביקטיביות באותה המידה. שאלות שיציגו אותנו מכל צידיי המתרס, מה אנו עושים ולמה בחרנו לעשות זאת, סיפורי לקוחות, שאלות מאתגרות. בנוסף לכך, חשוב להקפיד שהכתבה תיכתב בצורה סופר מעניינת, מושכת את הקהל להמשיך לקרוא את הכתבה עד לסופה. וכמובן חשוב, כמו בכל טקסט שמושך את הקהל לקרוא ממנו ככל האפשר, להנגיש תוכן מעניין במיוחד, ואם אפשר גם תוכן שיוכל לספק עבור הקהל הקורא אותו ערך.
כל אלו חייבים כמובן להיכתב בנרטיב המפרגן ביותר, חיובי, זאת לצד פרסום אובייקטיבי ואותנטי. אותנטיות היא חלק בלתי נפרד משם המשחק שבניהול עסק, שיווקו ומכירה של המוצרים/ השירותים שאנו מספקים. על כן, בנוסף לפרסום הכתבה בצורה אותנטית, חשוב שגם המשך התנהלותכם מול הלקוחות, השיווק ההמשכי בפלטפורמות השונות כמו ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, תהיה אותנטית ככל האפשר.
ואל לנו לשכוח, שפרסום כתבת תדמית מעניק לנו כלים שיכולים לשרת אותנו נאמנה מבחינת פרסום אותנטי. שכן, הכותב עומד מולנו, הוא איננו אנחנו, והכתבה כמובן נכתבת בצורה עיתונאית, כראיון של ממש. מה שמשרת אותנו נאמנה מבחינת מהימנות התוכן, והרצון של הקהל להמשיך ולקרוא עד הסוף. בייחוד כאשר מדובר בשירות שהקהל מחפש, מבקש למצוא עליו מידע, מאחר שהוא מחפש בדיוק את השירות הספציפי הזה.
מנינו בפניכם במאמר זה מספר גדול במיוחד של יתרונות בפרסום כתבת תדמית. ביניהם, האובייקטיביות המוכרת שבפרסומה. כעת נדון על יתרונות נוספים ובהם שניים ספציפיים חשובים למדי.
האחד, הגדלת התפוצה שלכם באופן משמעותי. כאשר אנו בוחרים לפרסום כתבת תדמית, אנו אמנם מגיעים למי שאנו מכירים ומפרסמים את עצמנו באופן חיובי ואובייקטיבי. אך חשוב מכך, אנו גם מגיעים למי שלא חשבנו שנגיע אליו, ודווקא כאן מדובר ביתרון מהותי. בעצם, על ידי כל אלו יש לנו הפוטנציאל להגיע לתפוצה רחבה ביותר עבור העסק שלנו. גם כלפי מי שמעניין בשירות אך גבוה מכך, גם עבור מי שכעת לא מתעניין בשירות, אך אולי משפחתו, מכריו, חבריו מחפש ומתעניינים. ואולי, אם הוא ימצא אותנו מעניינים או מקצועיים מספיק, הוא גם יתחיל להתעניין, או ישמור את העמוד שלנו למועד מאוחר יותר.
בדיוק אלו הן הסיבה מדוע עלינו אמנם לכוון כמובן לקהל יעד מסוים, אך לא לסגור את הדלת לגמרי. וכן, מדוע עלינו למנף ככל יכולתנו את מכלול שיטות השיווק השונות שיכולות להביא את העסק שלנו לתפוצה אדירה שתגיע להמוני אנשים. הדבר מתבטא בייחוד בשיטות נפיצות כמו פרסום כתבת תדמית. כאשר אנו בוחרים לבצע פרסום כתבת תדמית אנו פותחים דלת, מבלי לדעת אפילו, לקהל רחב מאד של אנשים, מתעניינים, שאינם עוד מתעניינים ועוד, להכיר אותנו. בייחוד עקב היתרונות הכה משמעותיים שחבויים בפרסום כתבת תדמית ממומנת לעומת פרסום ממומן יזום, התפוצה רחבה אף יותר, אותנטית יותר ואמינה יותר בעיני הקהל.
מאחר שהקהל אוהב לרכוש בצורה אותנטית, כזו שאדם אחר מעיד על אמינותה ומהימנותה, פרסום הכתבה שלנו יגרום לו לא לדלג, ואף להישאר. קורה המון בפרסום תכנים ממומנים שאנשים מגיעים אליהם ומדלגים ישר לדבר הבא, הם אפילו לא נותנים הזדמנות, גם אם התוכן ממומן. באמצעות פלטפורמה אותנטית יותר, שמוצגת ככתבה אובייקטיבית, אין נמצא המחסום הנ"ל. וכל שנותר לנו, הוא לבצע את פרסום כתבת התדמית בצורה המעניינת ביותר. בצורה נכונה, כתבת התדמית שלכם תיכתב בצורה מקצועית ואמינה, תשדר אמינות וכך באותה צורה תגיע גם אל הלקוח הפוטנציאלי. שאם התוכן יעניין אותו, יבחר גם להעמיק, להיכנס לאתר הפרטי שלכם, לרשתות החברתיות ואף לרכוש.
באמצעות פרסום כתבת תדמית תפוצתכם תהא רחבה במיוחד ואף תגיע לשיאים חדשים מבחינת החשיפה שלה. בצורה ממומנת, כאמור, מפה לאוזן, ואף על ידכם באמצעות שליחת הכתבה באמצעים השונים. אתם גם בהחלט יכולים לבקש מחברים או מכרים להעביר עבורכם הלאה את הכתבה, בנוסף, על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים.
לעניין הגדלת המוניטין, דעו שפרסום כתבת תדמית יכול לבצע זאת בצורה פשוט פנומנלית. כאשר אנו מגיעים לתפוצה רחבה, המטרה שלנו היא ליצור רושם טוב ולא רק להגיע לאנשים רבים ככל האפשר. שהרי כאמור, המסר הוא הכול. וכך, כאשר הכתבה נכתבת בצורה הטובה והמקצועית ביותר שגם מעבירה את המסר בצורה הטובה והמקצועית ביותר, זה בדיוק מה שאותו מתעניין, לקוח או לקוח פוטנציאלי יחשבו בדיוק על העסק שלכם. משמע, ככל שהכתבה תיכתב בצורה אותנטית, אובייקטיבית, מפרגנת ומקצועית יותר, כך ייטב עבור העסק שלכם.
וכפי שציינו לעיל, באמצעות פרסום כתבת תדמית מאד קל להגיע ליישום מטרה זו- הגדלת מוניטין העסק. שכן, צורת ההנגשה- כתבת תדמית, היא מאד אובייקטיבית שכן היא מתבצעת ע"י אדם אחר, ברוח ובנימה של כתבה עיתונאית.. והמתעניין או הלקוח הפוטנציאלי, רואה בדיוק את זה, כתבה שערך גורם כלשהו על העסק שלכם, מה שככל הנראה מעיד גם על רמת המקצועיות והשירות הניתנים בו. שכן, עריכה של כתבת תדמית בצורה עיתונאית משדרת עניין רב בתחום בו אתם עוסקים, אמינות, מקצועיות וסטטוס גבוה במיוחד בתחום.
מעבר לכך, ישנם עוד שלל יתרונות גדולים ומהותיים בפרסום כתבת תדמית, כמו אהדה של קהל הלקוחות העכשווי שלכם. שלבטח ישמח להתוודע למקורות נוספים לכך שהוא בחר נכון, מינוף הפרופילים ברשתות החברתיות שלכם והסטטוס שלכם בהן, ועוד שלל רבים וטובים שכבר תגלו לאחר פרסום הכתבה.
פרסום כתבת תדמית, כאמור, הוא חלק בלתי נפרד ממעטפת שיווקית שלקוחות רבים מעניקים לעצמם היום, בעזרת חברות שמתמחות בדיוק בדברים האלו. בשביל להצליח לפרסם כתבת תדמית גם במקומות שראויים לפרסם בהם, גם בצורה מיטבית מבחינת תוכן, וגם מבחינת תוצאות שיוכיחו את עצמן – כדאי לבצע פרסום כתבת תדמית בעזרת חברת מקצועית שיודעת במה כל הנושא הזה כרוך.
לא מעט עסקים מתפשרים על חברות בינוניות, שלא יכולות להציג שום תיק עבודות, שום המלצות, שום הוכחות ושום ניסיון עבר, רק בשם הצעת המחיר הזולה שהם מקבלים, ותנו לנו לספר לכם חברים – מדובר כאן על אסטרטגיה שממש לא כדאי לנקוט בה.
כל בעל עסקים טוב יודע שכל הכנסה מתחילה קודם כל בהוצאה. חשבו לרגע על פתיחת העסק שלכם – הייתם צריכים למצוא משרד להתמקם בו, לרכוש ציוד הכרחי כמו שולחנות, כסאות, מחשבים, ספות לפינת ההמתנה, עמדות עבודה ועוד, הייתם צריכים למצוא עובדים, לתלות שלט גדול בכניסה ובקיצור – להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים, עוד לפני שהתחלתם להכניס ולו שקל אחד לכיס. אותו הדבר עובד גם בכל עולם השיווק והפרסום – בשביל להגדיל את ההכנסות שלכם, אתם צריכים בשלב הראשון להשקיע גם בהוצאות, אבל אל דאגה – זה עומד להשתלם לכם ובגדול.
מדברים היום על פרסום כתבת תדמית בכמה מאות או אלפי שקלים, וכמות החשיפה אליה יכולה לעמוד גם על עשרות אלפי אנשים בכמה ימים בודדים. אם אפילו חמישית מכמות האנשים הזו תהפוך ללקוחות שלכם – תוכלו להגיע לא רק למצב שבו החזרתם את ההוצאות, אלא שילשתם אותם, ולפעמים אפילו יותר.
אז בשביל להתחיל להניע מהלכים שיווקיים כאלו, אתם יכולים לבחור באחת משתי אסטרטגיות:
לכל אחת מהאסטרטגיות האלו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, כמובן, וכל עסק באופן ספציפי צריך לחשוב איזו מהן תשרת אותו בצורה טובה יותר, לשם הגעה לתוצאות הטובות ביותר עבורו.
אחד הדברים שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא איפה לבצע פרסום כתבת תדמית. פרסום כתבת תדמית יכול להשתלב בעיתון דיגיטלי, עיתון מודפס, באתר האינטרנט שלכם, ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, באתרי אינטרנט שונים שיכולים לפרסם אתכם ואפילו במקומונים מקומיים שפונים לקהל יעד ספציפי יותר. הכול תלוי בצורך שלכם, וכאן בדיוק נכנסת חשיבה קצת יותר מקצועית שצריכה להיות מושקעת בעניין.
חשוב להתאים את אפיק הפרסום לקהל היעד ולמטרות השיווקיות הספציפיות שלכם, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מכתבת התדמית.
לצד בחירת הפלטפורמה הנכונה, גם תזמון הפרסום הוא קריטי. לדוגמה, אם אתם משיקים מוצר או שירות חדש, פרסום כתבת תדמית בסמוך למועד ההשקה יכול למקסם את החשיפה והעניין. לחלופין, אם אתם מנסים לשקם מוניטין פגוע או להתמודד עם משבר תקשורתי, פרסום מידי של כתבה המציגה את נקודת המבט שלכם יכול לסייע בניהול המצב. תזמון אסטרטגי, בשילוב עם בחירה מושכלת של פלטפורמת הפרסום, יכול להפוך את כתבת התדמית שלכם לכלי שיווקי עוצמתי ואפקטיבי. השקעת מחשבה בהיבטים אלה תניב תוצאות בעתיד.
פירטנו במקצת במהלך המאמר על מגוון הפלטפורמות השונות בהן ניתן לפרסם את כתבת התדמית וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. עם זאת, חשוב לנו לפרט על נושא מקום פרסום הכתבה, שכן לזה האחרון השפעות רחבות היקף על אפשרויות התפוצה שתגיע אליהן הכתבה וכן משמעות הפלטפורמה כלפי המסר שבכתבה.
את כתבת התדמית הממומנת שלנו נפרסם במדיות העיקריות, ובהן אתרי חדשות רציניים, מגזינים וירטואליים, עיתונים וירטואליים, רשתות חברתיות בפלטפורמות רציניות כמו בפרופיל האישי, פרופיל העסק וכן קבוצות ייעודיות. וכמובן, ניתן ואף רצוי לפרסם כתבת תדמית גם בפלטפורמות רציניות לא פחות, שאינן ברשת, כמו למשל עיתונים רציניים ובהן גם מגזינים ויומונים (עיתונים יומיים). החשיבות שבפלטפורמות הרציניות הוא מאחר שככל שתפרסמו בפלטפורמה בעלת שם טוב (ואין זה בהכרח אומר פלטפורמה ענקית, אלא פשוט בעלת שם וסטטוס ראויים)- כך גם יתפסו אתכם ואת העסק שלכם.
כמובן, שבפרסום הכתבה יש לקחת בחשבון את הפמטרים שהצגנו לעיל, שהם מחיר הפרסום בפלטפורמה הספציפית, גודל האתר המפרסם וגודל התפוצה שהוא מגיעה אליה. וחשוב ביותר- המסר של האתר המפרסם ביחד למסר שאנו מבקשים לשדר. בהנחה שהמחיר מתאים בעבורנו, כל שאר הפרמטרים חשובים לעניין הנראות שלנו בעיני הקהל שלנו וכיצד הוא תופס או יתפוס אותנו. ככל שניקח זאת בחשבון ואלו יהיו מדויקים יותר בעבורנו- כך יתפוס אותנו גם הקהל שלנו.
מבחינת העיתונים והמגזינים השונים חשוב לשים את הדגש שכל עיתון הוא פלטפורמה אחרת, שונה, המייצגת קהלים שונים. כך למשל, אם העסק שלכם פונה לאוכלוסייה המקומית בלבד, מקומונים יהיו בדיוק הפלטפורמה המדויקת עבורכם. ואילו עסקים שגובלים בקנה מידה ארצי גדול יותר וחולשים לאוכלוסיות שונות בכל רחבי הארץ, נכון שיפורסמו גם בעיתונים גדולים כקטנים כאחד, בכל רחבי הארץ. נכון שקיימים בהחלט המקרים שמי שמאד יתלהב מכם או מהשירות שאתם מפרסמים, יכול ויגיע מקצה אחד של הארץ לקצה האחר, ולכן אנו בכל זאת ממליצים כן לפרסם בנוסף למקומונים גם בעיתונים גדולים. אך ברמת המקרו, חשוב להכיר את ההשפעה של כל פלטפורמה והפרסומים בה.
שימו לב, שבבחירת הפלטפורמה כן נכון ואף רצוי לקחת בחשבון את פרמטר קהל היעד. בהחלט רצוי שהפלטפורמה תתאים לקהל היעד וכך יהיה קל יותר להגיע למתעניינים רבים ולקוחות פוטנציאליים. אך כפי שציינו לעיל, כן ניתן בהחלט לפתוח את הדלת לקהלים נוספים, שכן להבדיל מהרשתות החברתיות ופרסום ממומן רגיל, יש כאן הזדמנות פז מדהימה להגיע לעוד ועוד אנשים, שפשוט עניין אותם לקרוא מה אנחנו עושים. או טוב מכך, אנחנו באופן ספציפי ענייננו אותם במיוחד.
בסופו של המאמר, נדון עמכם על מהות התוכן השיווקי בדמות של כתבת תדמית. שכן, עלינו לזכור, שמבעד למטרות העיקריות שלנו הוא הן הגדלת מעגל הלקוחות, הגדלת מוניטין, השאת רווחים והגדלת הכנסות, עומד מאחורי כל אלו אחד והוא הלקוח. כאשר הלקוח יהיה מרוצה, נוכל להשיג את כל המטרות שרק נחפוץ בהן גם במישור הבסיסי, כלומר ללא התוכן השיווקי. וגם במישור הגבוה יותר, ולהגיע לתוצאות חזקות וגבוהות הרבה הרבה יותר, כן באמצעות התוכן השיווקי. המשותף לכל אלו הוא שבכל מקרה, הלקוח עומד במרכז.
בכל פלטפורמה בה אנו מבקשים לפרסם, אורגנית או ממומנת, התוכן שאנו מעניקים לקורא, למתעניין, ללקוח הפוטנציאלי הוא הדבר החשוב ביותר. ככל שנעניק לקורא שלנו הרבה יותר תוכן, כך גם נעניק לו ערך מוסף, שיתורגם על ידו לידע רב שהוא לומד וכמובן יזקוף לזכותכם. ולכאשר יצטרך (ואף אולי, חיפש במיוחד וצריך בדיוק עכשיו)- ירכוש לבטח את שירותכם שלכם, שכן, הוא סומך מבטחו בכם לאור כל שהענקתם לו עד כה.
אותו ערך מוסף שאנו מעניקים לקורא שלנו מגיע כאמור במגוון רחב של פלטפורמות. באורגנית- הוא לומד להכיר אותנו ומתחבר אלינו אישית, וכן לוקח מאיתנו ידע מקצועי. בממומנת- הוא בעיקר לומד להכיר מה אנחנו עושים ושואב יותר ידע על השירות שלנו, המקצועיות שלנו, היכולת שלנו לתת ולהעניק מעצמנו והאם זה משתלם ושווה בעבורו. כמו כן, ישנן כתבות תדמית ששמות דגש פחות אל ריאיון מול בעל העסק, והמטרה העיקרית בהן היא כן להנגיש את הידע והערך המוסף גם כן. הפלטפורמה הממומנת, בייחוד זו בדמות כתבת התדמית, מצטיירת אצל הלקוח הפוטנציאלי כאמינה ומקצועית, שכן כאמור- היא נעשית בצורה אובייקטיבית מהצד השני- עיתון/ אתר/ גורם מהימן כלשהו. וכך, למעשה, גורמת ללקוח הפוטנציאלי, בתת מודע, להעדיף אותנו על פני מתחרים אחרים באותו התחום.
מה שיוצר פרסום כתבת התדמית עוד הוא בעיני הלקוח הוא חיבור והזדהות רבה עם המוצר, עם השירות, אך בעיקר- איתנו, המפרסמים, בעלי העסק. הדבר מתרחש גם בתהליכים מודעים אך בייחוד בתהליכים תת מודעים. שכן, אנשים אוהבים לקנות ממי שהם מתחברים אליו, מזדהים איתו ורואים את עצמם בו. לכן, כאשר אנו מפרסמים כתבת תדמית, שנוגעת גם בנרטיבים של מי אנחנו כאנשים, מעבר למי אנחנו כאנשי מקצוע, אנו יכולים להגיע אל הקהל שלנו בצורה מחברת ורגשית, בנוסף לזו המקצועית. וכך, לייצר עם הקהל הפוטנציאלי שלנו סיפור של ממש, שהתחיל למעשה אף טרם רכישת המוצר או השירות.
בצורה הזו, אנו גם מסייעים ללקוח הפוטניציאלי להפיג לחלוטין את החששות הקיימים אצלו מרכישת המוצר או השירות שלנו. שכן, מעבר לעובדה שאנו מצטיירים כאמינים ומקצועיים, אנו הופכים גם לחברים. וכמו שכולנו יודעים, הרבה יותר קל לסמוך על חבר, מאשר על מי שאנחנו לא מכירים.
אז אמרנו שאנו יוצרים הזדהות, חיבור ורגש אצל הלקוח הפוטנציאלי וכך מצליחים להגביר בעיניו של הרצון להכיר אותנו יותר ואף לרכוש אותנו. דבר נוסף שאנו יוצרים אצל הלקוח שלנו הוא תחושת רצון להשתייך לשירות הניתן מחברה או עסק הממוקמים בסטטוס גבוה.
ולמה זה כה משנה? מחקרים הוכיחו, כי לקוח פוטנציאלי בוחר להשתייך למקום מסוים, חברה מסוימת, עסק מסוים וכדומה, גם לפי הצורה שבה הוא יראה את עצמו מיד לאחר הבחירה והרכישה. הכוונה היא, שכאשר לקוח רואה את העסק או השירות שהוא מתעניין ברכישתו בסטטוס גבוה מסוים, שמסתנכרן לו גם עם הסטטוס או המעמד האידיאלי שהוא עצמו רוצה להגיע אליו, הוא ללא ספק יבחר בכם. וכך, באמצעות פרסום פשוט של כתבת תדמית, אתם בקלות יכולים ליצור את הרושם הזה אצל הלקוח הפוטנציאלי שלכם.
הדבר עובד כך מאחר שכתבות עיתונאיות מזוהות עם סטטוס גבוה, עם מעמד. שכן, הידיעה הרווחת היא שאף אחד לא יערוך כתבה על עסק מסוים אלא אם הוא מעניין מספיק, שירותי ומקצועי מספיק ואיכותי וברמה גבוהה מספיק. כאשר המסרים הללו מגיעים אל הלקוח הפוטנציאלי שלכם, הוא מבין את המעמד שבו מצוי העסק שלכם, והוא בוחר להגיע ולהיות חלק מזה. בין היתר על מנת להגיע למקום האידיאלי שהוא רוצה להיות בו, גם מבחינתו.
בסופו של עניין, כאשר אנו בוחרים לפתוח את העסק שלנו, אחת המטרות העיקריות שלנו היא להצליח וכמה שיותר. על כן, פרסום של תוכן טוב, איכותי ומקצועי, למשל בדמות של פרסום כתבת תדמית יביא לנו את התוצאות הרצויות על ידינו, ואף מעבר לכך. נדבך חשוב נוסף לא פחות הוא ההתפתחות האישית שלנו כאינדיבידואלים, והרצון שלנו להגשים את עצמנו את מטרותנו. אם תחשבו על זה, פרסום תוכן רציני, מקצועי שמביא את מי שאנחנו ואת העסק שלנו בצורה הטובה ביותר לקדמת הבמה, משרת גם נדבך זה. שכן, הוא מהווה איזושהי כברת דרך שעשינו עד אשר הגענו לעיתוי שבו אנו בוחרים לשווק את עצמנו בצורה הזו, ומסמן אבן דרך חשובה ביותר בפיתוח העסק. מעבר לכך, הוא גם מאפשר לנו להציג את עצמנו בצורה האיכותית והמקצועיות ביותר, ויוצר את הרושם שתמיד רצינו ליצור אצל הקהל שלנו.
על כן, לאחר שאתם מגבשים החלטה, לוקחים צעד אחד קדימה עם שאיפותיכם, ופותחים את העסק שתמיד חלמתם עליו, ההצעה הכי טובה שלנו היא לתכנן תכנית פעולה נכונה שתכלול את כל צורות הפרסום הנכונות לכם. אורגנית, ממומנת, תוכן ראוי ומקצועי וכתוב היטב, פרסום כתבת תדמית, וכל תוכן שאפשר ליצור על מנת להביא אתכם בצורה הכי מקצועית כלפי הקהל שלכם. תתפלאו לראות כמה שיווק נכון, ותהליכי עבודה נכונים בתחום יצירת התוכן יכולים ליצור יש מאין, ולהשיא אתכם לגבהים שלא חלמתם עליהם.
מי שידאג לכם לפרסום כתבת תדמית, צריך להיות מישהו שיש לו ראייה מקצועית טובה לכל נושא השיווק והפרסום. הוא צריך להחזיק בכלים שיכולים להעניק לכם כתבת תדמית טובה וראויה מבחינת איכות התוכן, והוא צריך גם להחזיק בכלים שעוזרים לו להחליט איפה יהיה הכי חכם לשלב פרסום כתבת תדמית שעוסקת בעסק שלכם.
ככל שהוא יחזיק ביותר כלים ואמצעים שיווקיים חזקים ומוכחים – ככה תוכלו לדעת שאתם עושים כאן בחירה נכונה שתקדם אתכם.
הכי קל לבחור אנשי שיווק בהתאם להצעת המחיר שלהם. לא מעט אנשים נוקטים בגישה של: כמה שיותר זול – ככה יותר טוב, אבל חשוב לנו להגיד לכם שהגישה הזו לא פעם חוזרת אליכם כמו בומרנג, ועלולה לפגוע בכם בצורה אנושה. אז למה זה קורה?
ממש כמו מוצרים שאנחנו קונים לבית שלנו, לא פעם המחיר הזול עלול להוביל לאיכות לא ממש טובה. אנחנו לא מדברים כאן על התנהלות צרכנית רשלנית שצריכה לבזבז אלפי שקלים כדי לקבל מוצר איכותי, אבל בהחלט כדאי לקחת בחשבון פרמטרים נוספים, מעבר לפרמטר של המחיר.
מעבר להצעת המחיר, חשוב לבחון את המקצועיות של החברה, ואת ניסיון העבר שלה. ככל שהיא תוכל להציג יותר הצלחות, ככה תוכלו לדעת שאתם עולים איתה על הדרך הנכונה בדרך גם להצלחה שלכם. מעבר לזה, החברה צריכה להיות שירותית בצורה לא פחות ממופלאה, ולהעניק לכם יחס VIP בכל רגע ורגע.
כדי לא למצוא את עצמכם מסתבכים עם השוואות בין חברות שונות, כדאי ללכת על בטוח מהרגע הראשון עם חברת better . אנחנו בחברת better מעניקים מגוון שירותים שיווקיים שונים, וביניהם כמובן גם פרסום כתבת תדמית. רוצים לנסות אותנו ולהתחיל לגדול ולצמוח? אין שום בעיה – השאירו את הפרטים האישיים שלכם וניצור אתכם קשר בהקדם.
הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.
באחריות אישית, צוות בטר
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".
תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!
כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.
בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן
תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.
פרסום כתבת תדמית זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר.
🔒 טופס דיסקרטי ומוצפן 🔒
כל הזכויות שמורות ל-better © אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מאיתנו! ~ מפת אתר | מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים