פרסום ממומן בגוגל
שיפור מוניטין ברשת
קידום אורגני בגוגל
אמנם בעלי עסקים רבים מפרסמים את העסק שלהם דרך האינטרנט, אבל כדאי לדעת כי הפרסום באינטרנט עשוי לעיתים להיות שלילי.
כל מי שרוצה לכתוב דברי לכלוך על העסק יכול פשוט לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה והתוצאה תהיה פגיעה בעסק. על מנת למזער את הפגיעה, ניתן לראות תחום חדש של ניהול מוניטין ברשת – על כך תקראו בהמשך.
> אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך.
> פעולות אלה ידחיקו כתבות, אזכורים ושיימינג שכתוב עלייך ברשת.
> המשימה שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.
"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"
וורן פאבט
כאשר אנשים מחפשים מידע אודות עסק מסוים החיפוש עשוי להוביל אותם לתוצאות שונות ומגוונות- לעיתים עשויות להיות תוצאות ישנות אשר המידע הכתוב יכול לגרום נזק לעסק ואף להשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאליים. במסגרת ניהול מוניטין ברשת ORM, Online Reputation Management ניתן לעשות שימוש במספר רב של ערוצי שיווק על מנת לשקם את הדימוי שנוצר ולבנות דימוי חדש.
עיקר העבודה מתקדמת בדחיקה של אזכורים שליליים וקידום מידע חיובי אודות עסק הן במסגרת תוצאות החיפוש בגוגל והן במסגרת תוצאות החיפוש ברשתות החברתיות. בעולם בו אנו חיים בו כל פגישה עם בעלי עסק עוברת דרך בחינת האתר שלהם בגוגל, יש חשיבות רבה לדאוג לאזכור חיובי ולדחוק החוצה את האזכור השלילי.
מחקרים אשר נערכו בתחום מצאו כי מרבית האנשים אשר מחפשים מידע על עסקים שואבים את הידע שלהם מאינטרנט ורבים משנים את הדעה שלהם בעקבות אזכורים שליליים. מכאן, יש חשיבות רבה לתחום ניהול מוניטין ברשת- בניית מוניטין חיובי עשויה לפתוח דלת לעולם חדש עבור עסק.
אם אתם בעלי עסק והמוניטין שלכם נפגע, הרי כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים ולא לעסוק בזה לבד. חברה בעלת מוניטין רב בתחום תשמח לסייע לכם תוך התאמת תוכנית עסקית המתאימה לעסק שלכם במטרה לבנות מוניטין חיובי.
ניהול מוניטין ברשת על ידי חברה מקצועית יכלול את כל ערוצי השיווק הן קידום אתרים והן עמודים בגוגל וכמובן הרשתות החברתיות תוך התאמה לקהל היעד ולמטרה. חברה מקצועית תהיה מנוסה באיתור מילות המפתח המתאימות ביותר תוך בניית מיתוג חיובי ודחיקת תוצאות שליליות.
בעלי עסקים מתייחסים לעסק שלהם בתור הבייבי הפרטי שלהם ומכאן הם רוצים ליצור סביבת עבודה נעימה ללא אזכורים שליליים כל בעל עסק אשר התדמית חשובה לו יכול ליצור תדמית נקייה בעיני האנשים הנכנסים לאתר שלו.
אם הכנסתם את שם העסק שלכם לגוגל וקיבלתם תוצאות שליליות- אל דאגה יש לזה פתרון! באמצעות ביצוע אופטימיזציה ניתן לגרום לתכנים חיוביים להופיע קודמים לתכנים השליליים ולדחוק את התכנים השליליים החוצה. למעשה, ככל שיהיו תכנים חיוביים יותר, כך העסק יקבל אזכור חיובי.
אחת השיטות ליצירת אזכורים חיובים ברשת היא באמצעות כתיבת תכנים חדשים הנחשבים איכותיים יותר ופרסומם בשלל רשתות חברתיות ובגוגל. בשלב הבא יש לדאוג לקידום של התכנים באתרים איכותיים בעיני גוגל על מנת ליצור תדמית חיובית. פרסום באתרים בעלי סמכות גבוהה מקנים לאתר של העסק דירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל וכך הכתבה תעלה בתוצאות החיפוש.
מה עוד אפשר לעשות? ישנם מקרים בהם ניתן למחוק את האזכורים השליליים ממקורות המידע השונים. עם זאת, כאשר מדובר על אתרים בעלי סמכות גבוה כמו למשל ידיעות אחרונות או גלובס, הדבר עשוי לארוך זמן מה ויש להתאזר בסבלנות.
כיצד מתבצעת דחיקת אזכורים שליליים באינטרנט? כאשר עסק מופיע בפסק דין, מנוע החיפוש של גוגל מבצע אחזור של התוצאה והדבר עשוי לגרום נזק רב לעסק. מחקרים אשר נערכו בתחום הראו כי רוב הגולשים באינטרנט אינם טורחים כלל להגיע לעמודים מתקדמים ונעצרים בעמוד הראשון או בעמוד השלישי ומכאן דחיקת האזכורים השליליים נחשבת לפתרון אופטימלי למדי אשר על מנת לבצעו יש להיעזר בחברה מקצועית בתחום.
הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג כבר 13 שנה.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות
שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.
באחריות אישית, עידן מור