ניהול מוניטין בגוגל

icon1

נראות מושלמת ברשת

icon2

שיפור אמינות וסמכותיות

icon3

קידום הנכסים שלך

כמה מילים על ניהול מוניטין בגוגל

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין בגוגל

כאשר אנו משקיעים בעסק שלנו ובשם הטוב שלו, אנו בהכרח עושים השקעה נבונה וחכמה אשר תניב עבורנו תוצאות מדהימות ורווחים טובים מכל המישורים. הן מבחינת השם המקצועי שלנו, והן מבחינת כמות הלקוחות והתוצאות שלנו, ניהול מוניטין דיגיטלי וכמובן-הכנסות גבוהות. כל אלו מהווים הצלחה אמיתית של כל עסק, עמוד טווח שכל עסק מצליח צריך. ולמעשה, באמצעות ידע מדויק וניהול מוניטין בגוגל המתבצע בצורה הטובה ביותר, ניתן להגיע לכדי הצלחה מדהימה עבור העסק, ולייצר תוצאות מדהימות בשטח שנוכל לראות בפועל חיש מהר.

רבים המקרים בהם מתפרסמים איזכורים שליליים, כתבות או תוצאות חיפוש בעלות תוכן שלילי באינטרנט, באופן הפוגע משמעותית בעסק שלנו. אזכורים שליליים אלו פוגעים בנו ובעסק שלנו הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, בשם, ובמוניטין, בכמות הקהל המגיע וכדומה.

מאחר שמנוע  החיפוש של גוגל הוא נגיש לכולם וקרוב מרחק נגיעה בלחיצת כפתור, מצבים מאין אלו מאפשרים לכל אחד להגיע לאזכורים שליליים אלו בקלות מחפירה. וכך, להגיע לידיעת הקהל הרחב, באמצעות פרסום תוצאות אלו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל וכך לגרום להרס שם ומוניטין. חשוב להבין, כי גם אם אכן התפרסמו כתבות בגוגל אשר פוגעות בנו או במוניטין שלנו, 

תמיד יש מה לעשות- והמון. באמצעות דחיקת המידע השלילי מתוצאות החיפוש בגוגל, ע"י דחיקתו לעמודים הרביעי, החמישי וכן הלאה בחיפוש התוצאות בגוגל, אנו מייצרים באז חיובי בעבור העסק שלנו ומעלים אותו מעלה מעלה, תרתי משמע.

כדי להתמודד עם תוצאות שליליות בגוגל ולשפר את המוניטין הדיגיטלי, ישנן מספר אסטרטגיות יעילות שעסקים יכולים ליישם בעזרתנו:

ראשית, ליצור תוכן חיובי ואיכותי באופן עקבי. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, מאמרים מקצועיים, הודעות לעיתונות ועדכונים ברשתות החברתיות. ככל שיהיה יותר תוכן חיובי הקשור לעסק, כך גוגל ידרג אותו גבוה יותר ויעניק לו יותר נראות, ובכך ידחק את התוצאות השליליות מטה.

שנית, מומלץ לעקוב ולנטר את האזכורים של העסק ברשת באופן שוטף. ככל שמגיבים מהר יותר, כך קל יותר למזער את הנזק.

במקרה של ביקורות שליליות מלקוחות, חשוב להגיב בצורה מקצועית ואמפתית. התעלמות מביקורת רק תחמיר את המצב, בעוד שמענה ענייני המציע פתרון, יכול להפוך חוויה שלילית לחיובית. לקוחות מעריכים עסקים שמקשיבים ומגיבים לחששות שלהם.

בנוסף, עסקים יכולים להשתמש בכלים טכניים כמו בקשות הסרה מגוגל כדי להסיר תוכן שמפר את מדיניות האתר או שמכיל מידע שקרי ומזיק. במקרים מסוימים, ניתן גם לשקול נקיטת צעדים משפטיים נגד מפרסמי תוכן בעייתי.

חשוב לזכור שבניית מוניטין חיובי היא מאמץ מתמשך. באמצעות מחויבות לשירות לקוחות מעולה, תקשורת שקופה ומעורבות חיובית בקהילה, עסקים יכולים לטפח את ה"באז" החיובי ולחזק את חוסנם מול ביקורות שליליות.

ניהול מוניטין בגוגל- עולם שלם של שיווק

עולם השיווק הוא בעל אפשרויות רבות ורחבות לקידום ומינוף העסק שלנו. כאמור מאמר זה יתמקד בניהול מוניטין בגוגל והשפעותיו על הצלחת העסק שלנו. תחילה יש לדעת כי כמו ברוב המקרים, ראוי ואף הכרחי להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון אשר יודעים דבר או שניים בניהול מוניטין בגוגל ובכלל, באינטרנט. 

כיצד נבין זאת? המלצות מאנשים קרובים, קריאת ביקורות וחוות דעת, צפייה בעמודי פרסום של חברות שיווק ודליית פרטים וערך מוסף מהן. ולמעשה- ממש באותה הדרך לשמה נכתב מאמר זה, כלומר, אם נמצא עצמנו מרותקים לתוכן העמוד של אותה חברה, נדע כי זוהי הכתובת בעבורנו לשיווק העסק שלנו.

שהרי, איש מקצוע מצוין הוא זה שיוכל לבצע עבורנו ניהול מוניטין בגוגל בצורה טובה ומדויקת. כך בין היתר לבצע את הפעולות הנכונות אשר יביאו לדחיקת התוצאות הלא רצויות מהעמודים הראשונים בגוגל ועד לעמודים האחרונים בחיפוש התוצאות בגוגל.

 
תוכן עניינים

"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"

וורן פאבט

כיצד הדבר מתרחש?

האלגוריתם של גוגל פועל על פי איכות, הוא מודד איכויות שונות ומשתנות של תכנים במרחב האינטרנטי וברשת וכך מדרג אותם בתוצאות החיפוש שלו. כך שלמעשה, יצירת תוכן חדש ואיכותי עבור העסק שלך תקודם בגוגל ראשונה בתור, וכך למעשה תדחוק את התוכן הלא רצוי היישר אל העמודים האחרונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

גוגל מאד אוהב תוכן איכותי, שכן, הוא מוצא שתוכן איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף אשר יעניק מענה עבור הגולש במרחב האינטרנט. בצורה זו ממש גם גוגל, שומר על האינטרסים שלו. שכן, מבחינת גוגל, ככל שהמשתמשים יקבלו תוכן מדויק יותר לשאילתת החיפוש שלהם, כך יהיו מרוצים יותר וימשיכו להשתמש במנוע החיפוש.

כך שלמעשה, כאשר אנו שוכרים שירותיו של איש מקצוע אנו אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה. מצד אחד, אנו מעודדים יצירה של תוכן נהדר ואיכותי בעבור העסק שלנו וכך נוצר שיווק לא פחות ממדהים בעבורנו. ושנית, דחיקת אותן תוצאות שליליות ולא נעימות מעמודי החיפוש הראשונים בגוגל היישר אל העמודים האחרונים של תוצאות החיפוש באינטרנט.

ניהול מוניטין דיגיטלי באינטרנט והשפעותיו

אם לקוח או אדם המשוטט לו ברחבי האינטרנט יחפש במכוון שירות מסוים או לחילופין ייתקל בעמוד הפרסום של העסק שלך, עדיף ואף הכרחי כי תוכן זה יראה טוב, איכותי ויעניק לאותו קורא ערך מוסף אמיתי.
בצורה הזו, מי שחיפש את השירות שהעסק שלך נותן לבטח ישאר וירצה לברר פרטים נוספים. ואילו מי ששוטט לו ברשת ונתקל בעמוד ובתוכן שלך, יכול להפוך בקלות ללקוח פוטנציאלי אשר גם ירכוש ממך שירותים. זאת יכול להתבצע כאמור באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי נכון ומדויק.

תרבות החיפוש במנועי חיפוש כיום היא חלק בלתי נפרד מעולם הרשת, ולכן היא הדרך הראשונה שבה כל אדם אשר מחפש שירות מסוים או איננו בהכרח מחפש שירות מסוים- ימצא באמצעותו אותך. זאת מאחר שכיום ברשת- יש הכל, ומהכל.

הרשת נותנת מענה רחב מאד כמעט עבור כל שירות או כל אדם, היא נגישה ובמרחק לחיצה, והיא מזוהה על פי כל כמקור אמין ומהימן. החיפוש ברשת על ידי הלקוחות הפוטנציאלים או המשתמשים השונים מהווה עבורם פלטפורמה להרחבת ידע, מציאת המבוקש על ידם וכן התרשמות אותנטית מהעסק שלך. וכמובן, הזנה של תכנים חיוביים, ביקורות טובות, חוות דעת מצוינות, וכדומה. כל זאת באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי ראוי ומדויק.

ניהול מוניטין בגוגל
ניהול מוניטין בגוגל

מילה על מקצועיות ואנשי מקצוע, ומדוע איני יכול לעשות זאת לבד?

ברבים מהמקרים אנו מנסים להיות אוטוריטה בכל התחומים הקשורים לעסק שלנו, במישרין ובעקיפין. בזו הצורה, אנו לא מצליחים להתפנות למיקצוע העסק שלנו ואיכויותיו ולמעשה בסיבה לשמה נתכנסנו. במקום אנו דואגים לשיווק, לפרסום וכדומה, ואלו האחרונים תופסים לנו את מרבית הזמן ומונעים מאיתנו לעסוק במה שחשוב באמת. וכך, אנו לא באמת מצליחים לג'נגל בין שני המתרסים, ולא באמת להשקיע בכל אחד מהם כראוי.

על כן, הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את כל האמור לעיל במאמר זה באופן המיטבי והמקצועי ביותר. אחרת, זה פשוט לא שווה את הטירחה, שכן לא נראה תוצאות. ואילו הפוך מכך, ככל שנעשה זאת באופן ראוי ומדויק יותר, כך נצליח יותר, העסק ימריא ויעלה יותר, השיווק יהיה טוב יותר ונקבל תוצאות טובות יותר בשטח. זאת יתבטא בכל המישורים, הן מבחינת קהל לקוחות, השאת רווחים ושגשוגו של העסק. על כן, זו הרבה יותר מהמלצה אלא ממש צורך הכרחי, להיעזר בגורמים מקצועיים כמו אנשי מקצוע וחברות המתמחות בניהול מוניטין דיגיטלי. זאת על מנת שאלו יעשו בעבורנו את כל העבודה הקשה, בצורה הטובה והאיכותית ביותר שגם תשיג בעבורנו תוצאות.

לעיתים אנו שוכחים מהי הסיבה לשמה הקמנו את העסק, והיא כמובן- לעסוק אך ורק במה שאנו אוהבים. עולם העסקים גדוש ורחב ועל כן לבעלי עסקים קל לפעול לעיתים במתכונת של "תפסת מרובה לא תפסת". כאשר אנו שוכרים שירותם של אנשי מקצוע בתחום השיווק, אנו פנויים ויכולים להתעסק אך ורק בקידום העסק והמקצועיות שלנו. וכך למעשה נותנים למומחים בתחום השיווק להתעסק בניהול מוניטין בגוגל, יצירת תוכן מדויק ודחיקת התוצאות השליליות מטה מטה בדפי תוצאות החיפוש.

כאן ראוי לציין כי אל לנו לפחד מהשקעה כלכלית חיצונית בעסק שלנו. זו ההשקעה הנבונה ביותר שנוכל לאפשר בעבור עצמנו. שכן, כאשר אנו משקיעים בעסק שלנו אנו מקבלים את התוצאות בחזרה מהר מאד ופי כמה וכמה מונים. בזו הצורה, אנו משקיעים פעם אחת אבל- מרוויחים פעמיים. שכן, אנו גם מחזירים את ההוצאה שלנו וביתר. וגם כמובן מפתחים את העסק שלנו ואת עצמנו.

חשוב לציין שכיום עולם ניהול מוניטין בגוגל הוא כה גדוש ותדיר, שהשוק מושפע ממנו משמעותית מבחינת עלויות וכך גם מתאים לכל כיס. אנשי המקצוע רואים לנגד עיניהם דבר אחד והוא: סיוע לבעלי העסקים. זאת במטרה להביא אותם מנקודה אחת לנקודה אחרת לחלוטין, לכדי תוצאות טובות בהרבה וקריירה מפותחת לבעל העסק. כך שהשקעה זו היא השקעה מניבה לכל דבר ועניין, אשר מכפילה את תפוקותיה עוד ועוד עם השנים.

ניהול מוניטין בגוגל באמצעות השיטות הטובות ביותר

מינוף העסק שלנו באמצעות ניהול מוניטין דיגיטלי מתפרס על פני אופציות רחבות רבות נוספות, מעבר לפרסום בגוגל. זאת באמצעות פרסום באתרים פרטיים ברחבי רשת האינטרנט. פרסום בבלוגים חינמיים, פרסום מאמרים מקצועיים. וכך, באמצעות תוכן מצוין בכלל הפלטפורמות האפשריות, נבצע דחיקת התוצאות השליליות בגוגל מטה מטה אל דפי תוצאות החיפוש האחרונים.

ניתן לפרסם בהחלט באתרים קטנים וגדולים כאחד, אתרי חדשות מובילים או אתרים הקשורים במישרין או בעקיפין לתחומי העיסוק שלנו. כך אנו משפיעים משמעותית על תוצאות החיפוש בגוגל, מעלים  מעלה את האיזכורים החיוביים והמקצועיים שלנו. והתוצאות שיתקבלו, ואפילו מהר מאד, הן קהל עוקבים אדוק, אשר מחכה השכם וערב לעוד ועוד ערך מוסף מאיתנו. ולאחר מכן, הגדלת קהל הלקוחות, השוואת רווחים ומיקסום וצאות העסק שלנו. והתוצאה המתקבלת- מצוינת ואהודה מאד על מנוע החיפוש של גוגל.

פרסום ברשת האנטרנט באתרים פרטיים הווא למשל פרסום מאמרים ותוכן SEO, כתבות, כתבות תדמית, מדיה וכן תוכן נוסף אחר שמטיב איתנו ועם שמנו הטוב. הפרסום באתרים הפרטיים הוא דינמי, ויכול להיות קבוע, חד שבועי, חודשי ואפילו חד פעמי. בין היתר ניתן ליצור פינות פרסום קבועות, כתיבה והזנה של כתבות תדמית, פרסום של מאמרים מקצועיים בתחומים המעניינים את קהל היעד, ועוד.

ביצירת תוכן זה חשוב לשמור על מספר פרמטרים וביניהם, נימה חיובית ומקצועית, רצון לסייע, תוכן בעל ערך מוסף והתאמה לקהל היעד שלנו. ניהול מוניטין בגוגל בצורה הזו יעשה נפלאות, בעבורנו ובעבור העסק שלנו.

הפרסום הנ"ל יכול שיתבצע בתשלום אך בהחלט גם יכול שיתבצע במגוון רחב מאד של אתרים חינמיים המאפשרים זאת. בין היתר, פרסום של מאמרים בחינם באמצעות הרשתות החברתיות, גם אותן אוהב מאד מנוע החיפוש של גוגל. או לדוגמה, יצירה של בלוגים חינמיים, פתיחה של אתרים פרטיים קטנים חינמיים. ולמעשה- כמה שיותר תוכן טוב- יותר טוב.דוגמאות נפלאות לאתרים שמאפשרים לממש כל אחד מאיתנו לפתוח בלוגים חינמיים הם למשל נענע, וואלה, תפוז, Blogspot ועוד רבים וטובים.

ככל שנעשה את שצריך לעשות, נוכל להשיג יותר ויותר תוצאות טובות שיקדמו משמעותית אותנו ואת העסק שלנו. כך נוכל להשיג לבטח קידום משמעותי של העסק, והגדלה של אזכורים חיוביים במנוע החיפוש בגוגל בחיפוש מהיר. וכמובן, דחיקתם של אזכורים שליליים לעמודיו האחרונים של גוגל בחיפוש המהיר. באמצעות זאת, נוכל להשיא את מוניטין העסק שלנו לכדי חיובי ביותר. שכן, כל אדם שיחפש את השירות שלנו, או אפילו אדם ששוטט ברשת ולא חשב בהכרח לחפש את השירות שלנו- יתענייין בו, וייחשף אך ורק לחוות דעת טובות. משמע, שככל שנקדם בעסק ניהול מוניטין בגוגל בצורה הטובה ביותר, כך נצליח להשיא את העסק להצלחות גדולות יותר.

על מנת לבדוק כמה וכיצד תוכלו לבצע זאת באמצעות אנשי המקצוע האיכותיים והטובים ביותר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע.

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים