יחסי ציבור באינטרנט

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

יחסי ציבור באינטרנט – במה מדובר?

האינטרנט מספק הזדמנויות ליחסי ציבור יקרות ערך שכעת שוות או אפילו עדיפות, על כלי שיווק ויחסי ציבור סטנדרטיים. האינטרנט יכול לעזור לעסקים להגיע לקהלים ממוקדים בארץ ובעולם, ולהגדיל את החשיפה במידה למוצרים והשירותים שלהם.

ביחסי ציבור מקוונים הגבולות בין יחסי ציבור קלאסיים, שיווקיים, מדיה חברתית ו- SEO הופכים מטושטשים. למרות שמומחי תקשורת רבים מגדירים את המונח באופן שונה, בטוח שיחסי ציבור מקוונים אינם רק התפתחות של יחסי ציבור קלאסיים.

כשאתם חושבים על יחסי ציבור מקוונים, אתם עלולים לטעות ולדמיין פרסום הודעות לעיתונות באופן דיגיטלי. אבל יחסי ציבור מקוונים התפתחו להרבה יותר מזה.

יחסי ציבור באינטרנט כוללים גם מגוון רחב של פעילויות שעוזרות למותג או לעסק שלך להגיע לקהל רחב יותר באופן דיגיטלי, פעילויות שאינן דורשות ספר גדול של אנשי קשר לעיתונאים מסורתיים. זה דורש לשאול שאלות חדשות כמו, איך הדירוג של העסק שלך בגוגל? האם אתם מפרסמים ומובילים חברתית באופן קבוע באתר האינטרנט שלכם ובערוצים אחרים?

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור באינטרנט

"גם אם היה נשאר לי דולר אחד,
הייתי משקיע אותו ביחסי ציבור"

ביל גייטס

מה זה יחסי ציבור באינטרנט?

יחסי ציבור באינטרנט הם עבודת יחסי הציבור דרך ערוצי תקשורת מקוונים זמינים. בנוסף לדפים המקוונים של המדיה הקלאסית- ערוצי חדשות עיתונים וכו', ערוצים אלה כוללים גם מדיות חברתיות, בלוגים ואתרי אינטרנט שונים.

יחסי ציבור דיגיטליים לעומת יחסי ציבור מסורתיים

יחסי ציבור מסורתיים מתייחסים לעבודה של אותם אנשים שהשקיעו ועבדו סביב השעון בשיחות עם עיתונאים בטלפון בכדי להכניס את לקוחותיהם לעיתונים. יחסי ציבור התמקדו באופן מסורתי בפרסומים מבוססי-דפוס, טלוויזיה ורדיו. אבל מדיה מודפסת אינה מה שהייתה פעם ומדיה מקוונת עוקפת במהירות פרסומי דפוס מסורתיים ואפילו טלוויזיה. עם צמיחת השיווק המקוון, אנשי יחסי הציבור העבירו את המיקוד שלהם לאינטרנט.

מה המטרה של יחסי ציבור באינטרנט?

המטרה היא להשפיע לטובה על התדמית החיצונית של חברה או מותג, בעת שגרה או בעת ניהול משברים. אך בנוסף לכך, ניתן להגדיר כמה יעדים נוספים כמו רכישה ושימור של לקוחות, העלאת המודעות למותג, יצירת יחס עלות-תועלת גבוה ועוד.

איך מתנהלים יחסי ציבור באינטרנט?

יחסי ציבור דיגיטליים הם סוג מתפתח של יחסי ציבור. במקום להתמקד רק בפרסומים מודפסים, יחסי ציבור דיגיטליים מתמקדים בפרסומים מקוונים והגברת המודעות למותג. זה כולל פרסום מאמרים והודעות לעיתונות, עבודה עם בלוגרים ומשפיעים, שיווק סניפים, כתיבת תוכן איכותי ועדכני לעיתונות ולאתר, שימוש במדיה חברתית כדי להשיג חשיפה ובניית אמון המותג באמצעות ביקורות מקוונות.

האסטרגיה

יחסי ציבור באינטרנט הם אסטרטגיית שיווק מקוונת המשמשת עסקים כדי להגדיל את נוכחותם המקוונת. סוכנויות יחסי ציבור דיגיטליות פועלות עם עיתונאים, בלוגרים ומשפיעים כדי להשיג קישורים נכנסים איכותיים, אזכורים במדיה החברתית ולשיפור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שלהם.

אנו מייעדים מחדש מותגים ומביאים חברות לאור הזרקורים. אבל איך עושים זאת? עם הסיפורים הנכונים וההודעות הנכונות לעיתונות, בעזרתם אנו מגיעים לקבוצת היעד המתאימה.

שירות יחסי ציבור באינטרנט
שירות יחסי ציבור באינטרנט

כיצד יחסי ציבור דיגיטליים מיטיבים עם העסק שלך

ליחסי ציבור באינטרנט יש יתרונות רבים – ישירים ועקיפים לעסקים. הגדר יעדים עבור קמפיין יחסי הציבור שלך לפני שתתחיל, כך שתוכל לעקוב אחר ביצועים טובים. להלן היתרונות העיקריים שתרצה לחפש ולהגדיר כיעדים כשאתה מנהל קמפיין יחסי ציבור דיגיטלי:

1.     בניית אמון למותג

צוות יחסי ציבור מוודא שלקוחותיך רואים רק דברים טובים כאשר הם מקלידים את שם החברה שלך במנוע חיפוש. יצירת תוכן מרתק יחד עם ביקורות חיוביות יטפחו את תדמית המותג שלכם לאורך זמן. מאמרים שימושיים ואיכותיים, ידידותיים לקידום אתרים, יסמנו למנועי החיפוש שאתה מקור מידע אמין, ואילו בדיקת המוצרים והשירותים שלך על ידי בלוגרים תגביר את האמון במותג שלך. 

2.     שיפור התנועה באתר

 ככל שאנשים יקראו יותר על העסק שלך וישתפו את התוכן שלך במדיה החברתית, כך אנשים רבים יותר יבקרו באתר שלך. זה כמו אש בשדה קוצים, אבל אתה צריך להדליק את הגפרור. 

3.     יצירת לידים

אסטרטגיית יחסי ציבור דיגיטלית טובה צריכה להציב את המוצרים שלך בפני קהל רלוונטי ומעוניין. ככל שאנשים קוראים יותר על המוצרים שלך ופונים לאתר שלך, כך תוכל ליצור יותר לידים.

4.     הגדלת מכירות

כל סוכנות יחסי ציבור דיגיטלית יודעת שעסקים צריכים לבצע מכירות ולראות  ROIמההשקעה השיווק הדיגיטלית שלהם. קמפיין יחסי ציבור דיגיטלי אמור ליצור לידים, ותוכן איכותי באתר האינטרנט שלך ינתב את אותם לידים לבצע המרה ויהפוך אותם ללקוחות משלמים. 

5.     שיפור הקידום האורגני

פרסום באתרים בעלי סמכות גבוהה וקבלת קישורים לאתר שלך יעלה אותך בדירוג של מילות המפתח שלך. ככל שתדורג גבוה יותר בגוגל, כך תגיע יותר תנועה לאתר שלך.

?שנצא לדרך 

אז אם אתם מרגישים שזה הזמן לשפר את הנראות של המוצג שלכם ברשת, להגדיל את המכירות ולשמוע מחמאות מלקוחות, צור איתנו קשר עכשיו ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי, מהיר וכזה שיביא תוצאות שניתן למדוד אותן.

עידן מור, מייסד
עידן מור, מייסד

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג כבר 13 שנה.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות
שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, עידן מור