הסרת פרסום שלילי בגוגל

icon1

נראות מושלמת ברשת

icon2

שיפור אמינות וסמכותיות

icon3

קידום הנכסים שלך

כמה מילים על הסרת פרסום שלילי בגוגל

> אמנם אין לנו "רישיון מציל", אבל אנחנו בטוחים שנוכל להציל אותך ואת הקריירה שלך בעזרת מגוון פעולות מדויקות ופורצות דרך.

> פעולות אלה ידחיקו כתבות, אזכורים ושיימינג שכתובים עלייך ברשת.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להמשיך בחייך ללא חרדות.

ניהול מוניטין

פרסום שלילי הוא אחד הדברים שהכי יכולים לעשות נזק לעסק שלכם. בין אם אתם מגיעים מתחום המסעדנות, המלונאות, האינסטלציה או כל תחום אחר, כל פרסום שלילי עלול להוריד מהמוניטין שלכם ברשת, ולגרום לעוקבים חדשים להסיק עליכם מסקנות שגויות. בעלי עסקים רבים תוהים האם ניתן לבצע הסרת פרסום שלילי בגוגל, והיום אנחנו מביאים בפניכם את התשובה – בהחלט כן.

מה כל כך מסוכן בפרסום שלילי בגוגל?

העולם היום מתנהל בעיקר במרחב הדיגיטלי, את זה אתם בוודאי יודעים כבר בעצמכם. אחד הדברים שמאפיינים את העולם של היום הוא ההתבוננות חסרת המעצורים במכשירים הניידים השונים – טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים, טאבלטים, אייפדים ועוד, כשההתבוננות הזו מתחלקת לכמה וכמה חלקים – הרשתות החברתיות, חיפושים במנועי החיפוש כמו גוגל, לדוגמה, וגלישה באתרי אינטרנט שונים.

היות והדיגיטל תופס נפח כל כך מכובד מהחיים של כל איש ואישה בארץ בפרט ובעולם בכלל, העסק שלכם צריך לשמור על הנוכחות שלו בדיגיטל נקיה מכל רבב. ברגע שהמרחב הדיגיטלי מציע תוצאות לא ממש מחמיאות, בלשון המעטה, על העסק שלכם – הדרך שלכם להתרסקות הופכת לקרובה יותר מאי פעם, ובהתאם אתם עלולים לאבד את מפעל חייכם על חוסר תשומת לב לכל מה שמתרחש במרחב הדיגיטלי. כאן בדיוק נכנס לתמונה הסרת פרסום שלילי בגוגל.

המטרה של הסרת פרסום שלילי בגוגל היא להשאיר את המוניטין של העסק נקי וחף מכל רע. ברגע שמבצעים הסרת פרסום שלילי בגוגל בצורה טובה, איכותית ומקצועית, העסק שלכם יכול להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את מעגל ההכנסות שלו, ולגרום לעוד ועוד גולשים ועוקבים להפוך ללקוחות.

הסרת פרסום שלילי בגוגל יכולה להתבצע במגוון שיטות, בין אם על ידי מחיקה מוחלטת, העלאת תכנים חיוביים שידחקו את הפרסום השלילי לתחתית תוצאות החיפוש ועוד.

ברגע שהסרת פרסום שלילי בגוגל נעשית כמו שצריך ובצורה חכמה ואלגנטית, ניתן להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות בכל הנוגע לפרסום העסק שלכם והמוניטין שהוא צובר לעצמו ברחבי הרשת. לעומת זאת, הסרת פרסום שלילי בגוגל שאינה מתבצעת במיומנות ובמקצועיות עלולה לייצר הרבה יותר נזק מזה שכבר קיים, ולחשוף את עצם ההתעסקות שלכם בנושא, וחבל.

כמה דרכים בסיסיות ששווה להכיר סביב הסרת פרסום שלילי בגוגל

על מנת שתוכלו לדעת פחות או יותר למה אתם נכנסים, הכנו לכם כאן הצצה קטנה לכל מה שמחכה לכם בדרך לביצוע הסרת פרסום שלילי בגוגל כמו שצריך. ייתכן ותתקלו בכל מיני הצעות שיעזרו לכם להסיר את אותו הפרסום, כמו העלאת כתבות תדמית לאתרי אינטרנט בעלי חשיפה גבוהה, פרסום תכנים מעניינים בעמודים העסקיים של העסק שלכם ברשתות החברתיות, פנייה ישירה לבעלי אתרי אינטרנט שפרסמו מידע שלילי לגבי העסק שלכם וכן הפעלת מגוון דרכים לצורך דחיקת תוצאות החיפוש השליליות שמופיעות על העסק שלכם לתחתית עמודי החיפוש, או לעמודי החיפוש השוליים שאף גולש או גולשת כבר לא טורחים להגיע אליהם. כל עוד הדבר מתבצע בצורה מקצועית – כל דרך שתוצע לכם יכולה להיות רלוונטית ויעילה ביותר.

אנחנו בחברת BETTER פועלים רבות על מנת להעניק שירותים דיגיטליים נרחבים למגוון רחב של לקוחות. בין השירותים המובילים שלנו תוכלו למצוא הסרת פרסום שלילי בגוגל, שירות שבו אנחנו מתמחים באופן מיוחד, וגאים לחולל בעזרתו שינוי בחייהם של מאות בעלי עסקים. צרו אתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע גם לכם בהסרת פרסום שלילי.

תוכן עניינים

"לוקח עשרים שנה כדי לבנות מוניטין וחמש דקות כדי להרוס אותו"

וורן פאבט

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות