איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? כל המידע כאן

יצא לכם פעם לעשות חיפוש בגוגל? סתם, זו שאלה רטורית כמובן, אנחנו בטוחים שיצא לכם לעשות חיפוש מהסוג הזה. בין אם חיפשתם שם של מסעדת בשרים טובה באילת, ובין אם חיפשתם מקום ספציפי שמתרגלים בו מדיטציות ויוגה בצפון – בוודאי יצא לכם להיתקל בעשרות עמודי התוצאות שנפתחו בפניכם באותו הרגע. ככל הנראה לא עברתם הלאה אל מעבר לעמוד התוצאות הראשון, אבל יכול מאוד להיות שהעמוד הזה זימן לכם תוצאות שאין לומר בעדינות, לא ממש היו נראות לכם טוב. 

אם אתם בעלי עסקים, אתם בוודאי יודעים כמה חשוב שחיפוש שם העסק שלכם יניב תוצאות טובות, וכשזה לא המצב – כמה בעיות זה עלול לעורר. בשביל שלא תצטרכו לעמוד במצב כזה, בואו נבדוק ביחד איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, ככה שתוכלו להגיע למצב שבו כל חיפוש של שם העסק שלכם מניב אך ורק תוצאות חיוביות.

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים היא: כיצד איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? למען האמת, לא קל להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט. ישנם רק מקרים בודדים שבהם זה אפילו אפשרי, נתייחס לזה בהמשך. ברוב המקרים, הדרך הטובה ביותר להסיר מאמרים שליליים היא לקבור אותם בתוצאות החיפוש שלך בגוגל בהן אנשים לא ימצאו אותם.

חברה או ארגון מתמודדים עם סוגים רבים של משברים שאינם בשליטתם. אסונות טבע כמו רעידות אדמה, שפיכות נפט או תאונות תעשייתיות אלו משברים שלא ניתן להימנע מהם, אולם משברים פוטנציאליים אחרים עשויים להיגרם ישירות על ידי החברה או העובדים שלך.

ציוץ לא ראוי או הצהרה שגויה כתוצאה מתכנון לקוי יכולים להפוך בקלות למשבר במדיה החברתית. אז כיצד מתקנים את הנזק שנעשה ברשת העולמית ששומרת הכל?  התשובה היא פשוטה: ניהול מוניטין ברשת.

אמנם יש מספר אינסופי של תרחישים, אך חברה מושפעת בעיקר בשלושה אופנים:

1. נזק למוניטין

התפשטות החדשות במהלך משבר יחסי ציבור יכול להטביע את הדימוי של המותג שלך בעיתונות שלילית מתמדת. סיפורים מזיקים מציפים מדיה מסורתית כמו דפוס, טלוויזיה ורדיו. יתר על כן, תוכן דיגיטלי מאתרים ומדיות חברתיות ממשיך לקשור את המותג שלך למשבר. הטעויות, הפעולות והאינטראקציות של החברה שלך יגיעו לביקורת וישודרו ברחבי העולם.

תשומת הלב התקשורתית המתמשכת עלולה לגרום למאמרים שליליים להישאר בתוצאות החיפוש של גוגל זמן רב לאחר סיום המשבר. לאחר שהתוכן השלילי השתרש, רק אסטרטגיית ניהול מוניטין ממוקדת יכולה לנתק אותו מעמוד ראשון.

2. הפרעה בפעילות עסקית

בעת משבר, תוכנית ההמשכיות העסקית שלך עשויה לדרוש ממך למשוך אנשים מכמה מחלקות לטובת תחומים אחרים. פונקציות עסקיות חיוניות כמו שירות לקוחות, עלולות להיות בסיכון כאשר יש מחסור באנשי צוות.

בנוסף לכך, לחץ עבודה מוגבר ומוניטין ירוד עשויים להגדיל את תחלופת העובדים ועלויות ההעסקה. יתרה מזאת, הפעילות השותפת מופרעת כאשר מנהלים ראשיים עוזבים את החברה בהתראה קצרה.

3. הפסד הכנסות

תשומת לב שלילית מתמדת תקבור תוכן חיובי בתוצאות מנועי החיפוש. זה יכול לפגוע במוניטין שלך ולגרש לקוחות פוטנציאליים. אנשים עשויים גם להתקשות למצוא את אתר האינטרנט ואת נכסי המדיה החברתית שלך אם הם אינם מופיעים בדף הראשון. מוניטין פגוע בשילוב עם תעבורת אתרים מופחתת מוביל להכנסות אבודות.

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

יחסי ציבור באינטרנט

"שום דבר הוא בלתי אפשרי. המילה Impossible מורכבת מהמילים I'm Possible"

אודרי הפבורן

התאוששות ממשבר

השלב האחרון של ניהול משבר הוא שימוש בניהול מוניטין מקוון כדי לתקן את הדימוי הדיגיטלי שלך. תוצאות החיפוש שלך עשויות להיות מלאות במאמרים שליליים שאינם משקפים את החברה או העובדים שלך. חיוני להרחיב ולחזק את טביעת הרגל הדיגיטלית שלך על ידי השקעה בשירותי ניהול מוניטין מקוון מבוססי SEO.

רוב חברות ניהול המשברים מתמקדות בלוגיסטיקה של פתרון הבעיה. אך לעיתים קרובות חסרה להם המומחיות לתקן את תוצאות החיפוש שלך. חברת ניהול המוניטין שלנו תפחית את הפגיעה בתדמית הדיגיטלית שלך במהלך משבר. לאחר מכן נשחזר ונחזק את אופי תוצאות החיפוש של המותג שלך.

מהו ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין של מנוע חיפוש הוא בעצם ניסיון לשלוט בתוצאות החיפוש של המותג על ידי השפעה על הדירוג. עם זאת, תוכנית מצליחה היא כל כך הרבה יותר מסתם אופטימיזציה למנועי חיפוש. 

אסטרטגיית ניהול מוניטין של חברות משלבת גם טקטיקות יחסי ציבור כמו הודעות לעיתונות עם היקף ממוקד לקידום המוניטין המקוון החיובי של המותג שלך. שלושת השלבים הקריטיים ביותר של אסטרטגיה ארוכת טווח הם הגנה על המותג, ניהול משברים, וניטור שוטף של מוניטין דיגיטלי.

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל
איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

איך אנחנו עושים את זה?

אז איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? בקצרה, חברות ניהול מוניטין משתמשות בעקרונות SEO מתקדמים בכדי להעלות מאמרים חיוביים מרובים. ככל שהתוכן המועדף שלך עולה, הוא דוחף מאמרים שליליים למטה בתוצאות החיפוש שלך ומחוץ לעמוד הראשון.

בין אם מדובר בסקירה גרועה, כתבה חדשותית שלילית או מידע אישי רגיש, אל תחכה שהבעיה תיעלם מעצמה. במקרים רבים הבעיות עלולות להחמיר אם אינך מטפל בהן. למה?

מכיוון שמאמרים שליליים מושכים קליקים וקישורים הגורמים למנועי חיפוש לדרג אותם גבוה יותר. כתוצאה מכך אתרים אחרים עשויים לראות את התוכן ולכתוב מאמרים דומים.

המטרה שלנו היא להפוך את המחזור הזה כך שבעלי אתרים מקוונים ימצאו, ישוחחו ויקשרו לסיפורים החיוביים ביותר אודותיכם או המותג שלכם.

האם קל להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט?

חברות מסוימות טוענות כי הן יכולות להסיר תוצאות חיפוש לא רצויות בפחות מחודש. הן עשויות אפילו לפרסם ערבות להחזר הכסף. אל תיפול למלכודת הזאת.

ניהול מוניטין מקוון לוקח זמן, מאמץ ומומחיות בקידום אתרים. חברות שמבטיחות זכיות מהירות מסתמכות לרוב על טקטיקות הפחדה חוקיות וטריקים שיועילו רק לטווח קצר. והם בהחלט לא יהיו אפקטיביים מול כלי חדשות גדולים.

רוצים את האמת?

קשה למחוק לחלוטין תוכן שלילי מחיפוש בגוגל. למעשה, ישנם רק כמה מקרים נדירים שבהם זה אפילו אפשרי. כמעט בכל מקרה, הגישה היחידה האפשרית היא לקבור תוצאות חיפוש שליליות בגוגל בהן אנשים לא ימצאו אותם.

לוקח זמן – התחילו עכשיו!

הלקוחות והשותפים העסקיים שלך יפנו תחילה לתוצאות החיפוש של גוגל כאשר הם חוקרים אותך או את החברה שלך.

האם הם ימצאו כתבה שלילית בעיתון ישן, מסמך בית משפט מביך או צורה אחרת של תוכן שלילי? או שהם ימצאו את המוניטין שזכית לו ומגיע לך?

אנו רואים בניהול מוניטין שותפות מתמשכת להבטחת מורשתך, ואנחנו לוקחים אחריות זו ברצינות רבה.

תוצאות שליליות והופ – אתם מחוץ למשחק

לתוצאות שגוגל מעלה בפני הגולשים יש חשיבות עליונה. הלקוחות שלכם רוצים, רגע לפני שהם רוכשים מכם מוצר או שירות, לוודא שאתם אכן הטובים ביותר שקיימים בשוק, ושהם לקראת ביצוע הבחירה הנכונה ביותר עבורם. אז איפה הבעיה מתחילה? כשהווידוא הזה נגמר בתוצאות שמצביעות על זה שהעסק שלכם הוא דווקא לא ממש טוב כמו שהם חשבו.

גם אם אתם יודעים בתוך תוככם כמה אתם טובים – גם הלקוחות שלכם צריכים לדעת את זה, ותוצאות החיפוש של גוגל הן האפשרות שלהם להבטיח את זה באופן וודאי.

אילו תוצאות חיפוש יכולות לעלות בגוגל?

כשאנחנו מבצעים חיפוש בגוגל, התוצאות שיכולות לעלות בפנינו הן רבות: הפנייה לאתרי אינטרנט שהעסק שלכם מוזכר בהם, הפנייה לעמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, הפנייה לאתר האינטרנט של העסק שלכם, הפנייה לפסקי דין שקשורים או לא קשורים אליכם, וגם לדפים שבהם לקוחות העבר שלכם כתבו עליכם המלצות חיוביות, או המלצות שהן לא ממש חיוביות.

במידה והתוצאות שבהן העסק שלכם מוזכר באופן שלילי מופיעות בעמודים הראשונים של גוגל, יותר ויותר לקוחות חשופים אליהן, והסיכוי שלכם להתרסק הולך וגדל. אז מה אפשר לעשות עם זה? ובכן, למחוק תוצאות חיפוש בגוגל הוא השלב הראשון.

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל?

אז בואו לא נתבלבל, גוגל לא ממהרת למחוק שום תוצאה שחיפוש העסק שלכם מעלה, כי אין לה שום אינטרס להגן עליכם או בכלל לפתוח את מייל הבקשה שלכם, אבל אל חשש – יש עדיין דברים שתוכלו לעשות כדי להגן על השם הטוב שלכם. ראשית, קיימים אתרים שהם חלק מהתוצאות הללו שאתם יכולים לפנות אליהם בצורה ישירה ולבקש מהם להסיר את העמוד שקשור אליכם. לפעמים אותם בעלי אתרים יבקשו מכם כסף תמורת הפעולה הזו ולפעמים הם כלל לא יענו לה, אבל מה שבטוח הוא ששווה לכם בהחלט לנסות.

האם זה שווה את הכסף? ברוב המקרים כן, וגם תלוי על אילו סכומים מדובר, אבל בשביל השם הטוב שלכם – לא פעם שווה להשקיע כמה מאות שקלים ולשים את כל הסאגה הזו מאחוריכם.

תגובות מידיות לתגובות שליליות – מראה שאתם רציניים

אופציה נוספת שאפשר לבחור בה היא להגיב לכל מי שכתב עליכם המלצה לא ממש חיובית, ככה שכל מי שיכנס לאתר ויראה את התגובה, יבין שדעת הקהל חשובה לכם, ושחשוב לכם לתקן את הטעויות שלכם. כמובן שכדאי שהדבר הזה יתבצע לא רק למראית עין, אלא שגם באמת תטפלו בשורש הבעיה – כך שלא תעמדו בפני שיימינג חריף שיעלה לכם אפילו יותר ביוקר ממה שהיה קודם לכן.

העלאת תכנים חדשים לאינטרנט כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות העלאת תכנים רלוונטים שיארגנו מחדש את התוצאות שגוגל מציג בעקבות חיפוש העסק שלכם. ומה זה בעצם אומר? כל המטרה שלכם, בסופו של דבר, היא שהלקוחות יראו תכנים שמחמיאים לכם ומובילים אל אתר האינטרנט שלכם, ככה שבסופו של דבר החיפוש יהפוך גם למכירה בפועל. ברגע שעמוד התוצאות הראשון יציג אך ורק תוצאות חיוביות – הסיכוי למכירה ילך ויעלה בהתאם.

כשאנחנו מדברים על העלאת תכנים אנחנו לא מדברים על הצפה של תוכן לא רלוונטי עם איזכור של שם העסק שלכם – אחרת כל המטרה יורדת לטמיון והולכת לאיבוד. לעומת זאת, הקפדה על תוכן איכותי היא זו שתוכל להוביל אתכם לתוצאות הרצויות. אז איך עושים את זה?

עמוד בלוג עשיר בתכנים יעזור למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

במידה ואתר האינטרנט שלכם יכלול גם בלוג עם תכנים מעניינים שקשורים לפעילות של העסק שלכם, גוגל ידע לחבר בינו לבין תוצאות החיפוש, ויעדיף להציג את הבלוג במעלה רשימת התוצאות. העניין הזה ידוע גם בתור פעולה של "קידום אורגני", שמשמשת עסקים רבים היום לכדי הגעה לכדי הצלחה.

בנוסף לזה, כדאי לדאוג לכך שהתוכן שלכם ישתלב בעוד אתרים נוספים, וגם ישלב קישורים שיובילו אליכם. באופן הזה – תוכלו גם להנות מהצגת תוצאות חיפוש רלוונטיות וחיוביות כלפי העסק שלכם, וגם מהרחבת מעגל הלקוחות בצורה פשוטה מאוד.

ומה לגבי שימוש בקידום ממומן כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל?

גם קידום ממומן היא שיטה ידועה ונפוצה מאוד היום, והיא עוזרת לכם להתמקם במיקומים ראשונים וטובים בתוצאות החיפוש של גוגל. גם על ידי קידום ממומן אפשר בקלות להרחיב את מעגל הלקוחות, הדבר היחיד הוא שתצטרכו לשלם לגוגל עבור כל כניסה לאתר שלכם.

בשביל למחוק תוצאות חיפוש בגוגל בדרכים האלו – תצטרכו להשקיע כסף

כן, גבירותיי ורבותיי, בסופו של דבר העולם סובב סביב כסף. אז שואלים איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל? תצטרכו להשקיע בעניין הזה, אבל בינינו – מדובר כאן על התדמית שלכם, ואנחנו שואלים אתכם – האם יש דבר חשוב יותר מזה? אם אתם שואלים אותנו – אז בוודאי שלא.

גם אם תצטרכו להשקיע כמה מאות שקלים כדי לתת דחיפה לעניין התכנים ומחיקת התוצאות, מדובר כאן על הפנים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם פוגשים, וכדאי שהן יהיו פנים יפות שכדאי לפגוש, ומי יודע – אולי אותם לקוחות אפילו יחזרו שוב לרכישה נוספת, וגם יביאו איתם חברים.

למחוק תוצאות חיפוש בגוגל – צריך לדעת איך עושים את זה

גם אם זה נשמע לכם עכשיו כמו דבר פשוט מאוד לביצוע, בסופו של דבר מדובר כאן על מיומנות שמצריכה לא מעט ידע מקדים, והכי חשוב – סיוע מאנשי מקצוע. כל הפעולות שכתבנו צריכות את הניסיון המתאים ואת המקצועיות המתאימה, ולכן, שלא כמו דברים אחרים, ממש לא בטוח שתוכלו או תצליחו לעשות את זה בעצמכם.

אז מה אפשר בכל אופן לעשות כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל ביעילות? פשוט מאוד – לקבל עזרה מאנשי מקצוע מתאימים.

למחוק תוצאות חיפוש בגוגל כמו מקצוענים – כי יש דברים שאין להם תחליף

כדי להצליח למחוק תוצאות חיפוש בגוגל על הצד הטוב ביותר, כדאי לבחור בחברה שתדע לעשות את זה כמו שצריך. אז איך יודעים מי היא החברה הזו, ואיך ניתן להבטיח שהיא מחזיקה בכלים המתקדמים ביותר על מנת לבצע את הפעולה הזו עבורכם? יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם – מקצועיות, ניסיון, המלצות ומחירים. נשמע לכם מוכר מאפשהו?

כן, חברים, אלו בדיוק הקריטריונים שהלקוחות שלכם מחפשים אצלכם, אבל בואו לא נשכח – גם אתם לא פעם עומדים בתור לקוחות שזקוקים לקבלת שירות מספקים אחרים. ממש כמו הלקוחות שלכם, גם אתם צריכים לבדוק את הקריטריונים האלו, רגע לפני שאתם צוללים פנימה עם איש המקצוע.

מקצועיות – איך מבטיחים אותה?

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל בצורה המיטבית? תצטרכו בראש ובראשונה להבין שמדובר כאן על איש מקצוע. את המקצועיות, לצערנו, קשה למדוד עד רגע האמת – הוא רגע ביצוע העבודה בפועל, אז איך בכל אופן מבטיחים אותה?

אולי היום קל להסתפק בהצעת מחיר במייל ולהתחיל את הפרויקט, אבל כדי למדוד מקצועיות כדאי שתדברו גם בצורה טלפונית עם איש המקצוע. איש המקצוע צריך להישמע לכם רציני, להסביר לכם את ההליך שאותו אתם עומדים לעבור יחד, לספר לכם על פרויקטים דומים שהוא עשה בעבר, ולתת לכם תחושה שהוא יודע בדיוק מה צריך לעשות ומתי. ככל שישוקף לכם יותר ההליך שאותו אתם עומדים לעבור ביחד עם איש המקצוע, כך תוכלו להסיק שמדובר על אדם רציני שאפשר לסמוך עליו.

ניסיון, ניסיון ועוד פעם ניסיון – אין שני לו

הניסיון של איש המקצוע הוא אחד הדברים הכי חשובים שכדאי שתבטיחו לעצמכם, רגע לפני שאתם נכנסים איתו לפרויקט. נסו להציץ באתר האינטרנט שלו ולהבין מי הם לקוחות העבר שלו, ואם הם הותירו אחריהם גם המלצות – מה טוב. כמו כן, שאלו באופן מפורש את איש המקצוע מהו הניסיון שלו בנושא, וככל שהוא ידע לספר לכם יותר עליו – ככה תוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות.

המלצות לא רק מסתובבות באינטרנט – הן גם מסתובבות לכם בין הרגליים

לא מעט עסקים כבר ניגשו להליך של למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, ולכן אתם יכולים למצוא את עצמכם בקלות מתייעצים עם קולגות, חברים או בני משפחה, שיוכלו לסייע לכם לקבל את הבחירה הנכונה. כמובן שגם המלצות שנמצאות באתרי האינטרנט הן המלצות בעלות ערך, אבל אין כמו לשמוע מחבר טוב על הניסיון הקודם שלו עם בעל המקצוע.

מחירים הם חלק בלתי נפרד בדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

על מנת שאיש המקצוע יוכל להעניק לכם את המעטפת השלמה בדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, הוא ישלח לכם הצעת המחיר שתשקף את הפעולות שלו. הצעת המחיר צריכה להיות הוגנת, לשקף את מה שהוא מציע לכם בצורה מוחלטת, ולא להיות נמוכה מדי או גבוהה מדי באופן קיצוני ביחס להצעות מחיר אחרות. חשוב להשקיע זמן בהשוואה בין המחירים שקיבלתם מאנשי המקצוע השונים, ובכך להבין שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר.

BETTER – למחוק תוצאות חיפוש בגוגל עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה

חברת BETTER שמחה להציע לכם שירותים כמו למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, ניהול משברים, פרסום כתבות ועוד, ולמעשה להעניק לכם שירותים של 360 מעלות כלפי העסק שלכם. אם אתם רוצים להגיע לפסגה, הדרך תמיד מתחילה מלמטה, והיא רצופת צעדים שאותם תצטרכו לקחת.

אנחנו ב-BETTER נשמח לצעוד אתכם בדרך, להעניק לכם ממיטב הידע, המקצועיות והניסיון שצברנו לאורך השנים, ולהוביל אתכם אל עבר ההצלחה הגדולה ביותר שהעסק שלכם ידע אי פעם. הדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל מתחילה עם BETTER, אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לדבר איתנו – אנחנו כבר ניקח את זה משם. נדבר!

ומה לגבי שימוש בקידום ממומן כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל?

גם קידום ממומן היא שיטה ידועה ונפוצה מאוד היום, והיא עוזרת לכם להתמקם במיקומים ראשונים וטובים בתוצאות החיפוש של גוגל. גם על ידי קידום ממומן אפשר בקלות להרחיב את מעגל הלקוחות, הדבר היחיד הוא שתצטרכו לשלם לגוגל עבור כל כניסה לאתר שלכם.

בשביל למחוק תוצאות חיפוש בגוגל בדרכים האלו – תצטרכו להשקיע כסף

כן, גבירותיי ורבותיי, בסופו של דבר העולם סובב סביב כסף, ולכן כדי למחוק תוצאות חיפוש בגוגל תצטרכו להשקיע בעניין הזה, אבל בינינו – מדובר כאן על התדמית שלכם, ואנחנו שואלים אתכם – האם יש דבר חשוב יותר מזה? אם אתם שואלים אותנו – אז בוודאי שלא.

גם אם תצטרכו להשקיע כמה מאות שקלים כדי לתת דחיפה לעניין התכנים ומחיקת התוצאות, מדובר כאן על הפנים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם פוגשים, וכדאי שהן יהיו פנים יפות שכדאי לפגוש, ומי יודע – אולי אותם לקוחות אפילו יחזרו שוב לרכישה נוספת, וגם יביאו איתם חברים.

למחוק תוצאות חיפוש בגוגל – צריך לדעת איך עושים את זה

גם אם זה נשמע לכם עכשיו כמו דבר פשוט מאוד לביצוע, בסופו של דבר מדובר כאן על מיומנות שמצריכה לא מעט ידע מקדים, והכי חשוב – סיוע מאנשי מקצוע. כל הפעולות שכתבנו צריכות את הניסיון המתאים ואת המקצועיות המתאימה, ולכן, שלא כמו דברים אחרים, ממש לא בטוח שתוכלו או תצליחו לעשות את זה בעצמכם.

אז מה אפשר בכל אופן לעשות איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל ביעילות? פשוט מאוד – לקבל עזרה מאנשי מקצוע מתאימים.

למחוק תוצאות חיפוש בגוגל כמו מקצוענים – כי יש דברים שאין להם תחליף

כדי להצליח למחוק תוצאות חיפוש בגוגל על הצד הטוב ביותר, כדאי לבחור בחברה שתדע לעשות את זה כמו שצריך. אז איך יודעים מי היא החברה הזו, ואיך ניתן להבטיח שהיא מחזיקה בכלים המתקדמים ביותר על מנת לבצע את הפעולה הזו עבורכם? יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם – מקצועיות, ניסיון, המלצות ומחירים. נשמע לכם מוכר מאפשהו?

כן, חברים, אלו בדיוק הקריטריונים שהלקוחות שלכם מחפשים אצלכם, אבל בואו לא נשכח – גם אתם לא פעם עומדים בתור לקוחות שזקוקים לקבלת שירות מספקים אחרים. ממש כמו הלקוחות שלכם, גם אתם צריכים לבדוק את הקריטריונים האלו, רגע לפני שאתם צוללים פנימה עם איש המקצוע.

מקצועיות – איך מבטיחים אותה?

איך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל בצורה המיטבית? תצטרכו בראש ובראשונה להבין שמדובר כאן על איש מקצוע. את המקצועיות, לצערנו, קשה למדוד עד רגע האמת – הוא רגע ביצוע העבודה בפועל, אז איך בכל אופן מבטיחים אותה?

אולי היום קל להסתפק בהצעת מחיר במייל ולהתחיל את הפרויקט, אבל כדי למדוד מקצועיות כדאי שתדברו גם בצורה טלפונית עם איש המקצוע. איש המקצוע צריך להישמע לכם רציני, להסביר לכם את ההליך שאותו אתם עומדים לעבור יחד, לספר לכם על פרויקטים דומים שהוא עשה בעבר, ולתת לכם תחושה שהוא יודע בדיוק מה צריך לעשות ומתי. ככל שישוקף לכם יותר ההליך שאותו אתם עומדים לעבור ביחד עם איש המקצוע, כך תוכלו להסיק שמדובר על אדם רציני שאפשר לסמוך עליו.

ניסיון, ניסיון ועוד פעם ניסיון – אין שני לו

הניסיון של איש המקצוע הוא אחד הדברים הכי חשובים שכדאי שתבטיחו לעצמכם, רגע לפני שאתם נכנסים איתו לפרויקט. נסו להציץ באתר האינטרנט שלו ולהבין מי הם לקוחות העבר שלו, ואם הם הותירו אחריהם גם המלצות – מה טוב. כמו כן, שאלו באופן מפורש את איש המקצוע מהו הניסיון שלו בנושא, וככל שהוא ידע לספר לכם יותר עליו – ככה תוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות.

המלצות לא רק מסתובבות באינטרנט – הן גם מסתובבות לכם בין הרגליים

לא מעט עסקים כבר ניגשו להליך של למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, ולכן אתם יכולים למצוא את עצמכם בקלות מתייעצים עם קולגות, חברים או בני משפחה, שיוכלו לסייע לכם לקבל את הבחירה הנכונה. כמובן שגם המלצות שנמצאות באתרי האינטרנט הן המלצות בעלות ערך, אבל אין כמו לשמוע מחבר טוב על הניסיון הקודם שלו עם בעל המקצוע.

מחירים הם חלק בלתי נפרד בדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל

על מנת שאיש המקצוע יוכל להעניק לכם את המעטפת השלמה בדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, הוא ישלח לכם הצעת המחיר שתשקף את הפעולות שלו. הצעת המחיר צריכה להיות הוגנת, לשקף את מה שהוא מציע לכם בצורה מוחלטת, ולא להיות נמוכה מדי או גבוהה מדי באופן קיצוני ביחס להצעות מחיר אחרות. חשוב להשקיע זמן בהשוואה בין המחירים שקיבלתם מאנשי המקצוע השונים, ובכך להבין שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר.

BETTER – למחוק תוצאות חיפוש בגוגל עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה

חברת BETTER שמחה להציע לכם שירותים כמו למחוק תוצאות חיפוש בגוגל, ניהול משברים, פרסום כתבות ועוד, ולמעשה להעניק לכם שירותים של 360 מעלות כלפי העסק שלכם. אם אתם רוצים להגיע לפסגה, הדרך תמיד מתחילה מלמטה, והיא רצופת צעדים שאותם תצטרכו לקחת.

אנחנו ב-BETTER נשמח לצעוד אתכם בדרך, להעניק לכם ממיטב הידע, המקצועיות והניסיון שצברנו לאורך השנים, ולהוביל אתכם אל עבר ההצלחה הגדולה ביותר שהעסק שלכם ידע אי פעם. הדרך למחוק תוצאות חיפוש בגוגל מתחילה עם BETTER, אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לדבר איתנו – אנחנו כבר ניקח את זה משם. נדבר!

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג משנת 2007.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, צוות בטר

שאלות נפוצות

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, בדר"כ כלל האצבע של קידום אורגני הוא שרואים תוצאות החל מ-3-6 חודשים. קידום אורגני תמיד יהיה עבודה שוטפת לאורך זמן, אנחנו קוראים לזה בתחום "ריצה למרחקים".

תלוי מאוד ברמת העבודה והביטויים לקידום, אך המחירים שלנו מאוד הוגנים ובכל מקרה מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא הוצאה!

כן, ולכן במקרים מסוג אלה שלא ניתן להסיר את הפסק דין, אנו משתמשים בטכניקה של דחיקתם לעמוד 2-3 כמה שיותר מהר! אנחנו  בחרת better מבינים את חשיבות הזמן בניהול מוניטין ומשקיעים את כל כוחנו כדי להגיע אל תוצאות מהירות ומוכחות.

בהחלט! חלק נכבד מהלקוחות שלנו הם חברות מדיה שמנהלות לקוחות ישירים שלהן

תוצאות הפרסום בדף הראשון יהיה קשור באופן ישיר לתקציב הלקוח, תחום העסק, כמות התחרות ובביטויים הרלוונטיים. לכל עסק שנעבוד עמו תהיה תוצאה שונה מבחינת זמן, אבל כולם יגיעו אצלינו לתוצאות הרצויות ואף יותר! אנחנו מתמחים בכמות המרות גבוהה ביחס לפרסום. כלומר אנחנו עם קמפיינים ממומנים נביא לקוחות פוטנציאליים רבים בטווח זמן קצר.

פרסום כתבת תדמית  זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. כמות הלקוחות תלוי אך ורק בהחלטת המפרסם. למה? אנחנו בבטר דואגים לתוכן איכותי שמייצר פניות ברמה הגבוהה ביותר, אך המפרסם יחליט את גובה התקציב. ככל שתבחר באתר טוב יותר לפרסום כך כמות החשיפה והפניות תהיה גבוהה יותר. 

מאמרים מעניינים