איך למחוק תוצאות חיפוש מגוגל

icon1

פרסום ממומן בגוגל

icon2

שיפור מוניטין ברשת

icon3

קידום אורגני בגוגל

איך למחוק תוצאות חיפוש מגוגל – במה מדובר?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים היא: כיצד ניתן להסיר משהו מגוגל? למען האמת, לא קל להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט. ישנם רק מקרים בודדים שבהם זה אפילו אפשרי, נתייחס לזה בהמשך. ברוב המקרים, הדרך הטובה ביותר להסיר מאמרים שליליים היא לקבור אותם בתוצאות החיפוש שלך בגוגל בהן אנשים לא ימצאו אותם.

חברה או ארגון מתמודדים עם סוגים רבים של משברים שאינם בשליטתם. אסונות טבע כמו רעידות אדמה, שפיכות נפט או תאונות תעשייתיות אלו משברים שלא ניתן להימנע מהם, אולם משברים פוטנציאליים אחרים עשויים להיגרם ישירות על ידי החברה או העובדים שלך.

ציוץ לא ראוי או הצהרה שגויה כתוצאה מתכנון לקוי יכולים להפוך בקלות למשבר במדיה החברתית.

אז כיצד מתקנים את הנזק שנעשה ברשת העולמית ששומרת הכל? 

התשובה היא פשוטה: ניהול מוניטין ברשת.

תוכן עניינים

כיצד השירות שלנו יתרום לך

> נדאג "להפיץ את הבשורה" אודות המותג שלך, תוך חידוד המסרים והנראות שלו, באמצעות כתבות תוכן, פרסום ויראלי ועוד.

> פעולות אלה יחזקו את המותג שלך ואת הערך שלו שנתפס בעיני הלקוחות.

>  המשימה שלנו היא לעזור לך להגדיל את המכירות ע"י הסרת התנגדויות שיעשה המותג המפורסם שלך.

יחסי ציבור באינטרנט
יחסי ציבור באינטרנט

"שום דבר הוא בלתי אפשרי. המילה Impossible מורכבת מהמילים I'm Possible"

אודרי הפבורן

אמנם יש מספר אינסופי של תרחישים, אך חברה מושפעת בעיקר בשלושה אופנים:

1. נזק למוניטין

התפשטות החדשות במהלך משבר יחסי ציבור יכול להטביע את הדימוי של המותג שלך בעיתונות שלילית מתמדת. סיפורים מזיקים מציפים מדיה מסורתית כמו דפוס, טלוויזיה ורדיו. יתר על כן, תוכן דיגיטלי מאתרים ומדיות חברתיות ממשיך לקשור את המותג שלך למשבר. הטעויות, הפעולות והאינטראקציות של החברה שלך יגיעו לביקורת וישודרו ברחבי העולם.

תשומת הלב התקשורתית המתמשכת עלולה לגרום למאמרים שליליים להישאר בתוצאות החיפוש של גוגל זמן רב לאחר סיום המשבר. לאחר שהתוכן השלילי השתרש, רק אסטרטגיית ניהול מוניטין ממוקדת יכולה לנתק אותו מעמוד ראשון.

2. הפרעה בפעילות עסקית

בעת משבר, תוכנית ההמשכיות העסקית שלך עשויה לדרוש ממך למשוך אנשים מכמה מחלקות לטובת תחומים אחרים. פונקציות עסקיות חיוניות כמו שירות לקוחות, עלולות להיות בסיכון כאשר יש מחסור באנשי צוות.

בנוסף לכך, לחץ עבודה מוגבר ומוניטין ירוד עשויים להגדיל את תחלופת העובדים ועלויות ההעסקה. יתרה מזאת, הפעילות השותפת מופרעת כאשר מנהלים ראשיים עוזבים את החברה בהתראה קצרה.

3. הפסד הכנסות

תשומת לב שלילית מתמדת תקבור תוכן חיובי בתוצאות מנועי החיפוש. זה יכול לפגוע במוניטין שלך ולגרש לקוחות פוטנציאליים. אנשים עשויים גם להתקשות למצוא את אתר האינטרנט ואת נכסי המדיה החברתית שלך אם הם אינם מופיעים בדף הראשון. מוניטין פגוע בשילוב עם תעבורת אתרים מופחתת מוביל להכנסות אבודות.

התאוששות ממשבר

השלב האחרון של ניהול משבר הוא שימוש בניהול מוניטין מקוון כדי לתקן את הדימוי הדיגיטלי שלך. תוצאות החיפוש שלך עשויות להיות מלאות במאמרים שליליים שאינם משקפים את החברה או העובדים שלך. חיוני להרחיב ולחזק את טביעת הרגל הדיגיטלית שלך על ידי השקעה בשירותי ניהול מוניטין מקוון מבוססי SEO.

רוב חברות ניהול המשברים מתמקדות בלוגיסטיקה של פתרון הבעיה. אך לעיתים קרובות חסרה להם המומחיות לתקן את תוצאות החיפוש שלך. חברת ניהול המוניטין שלנו תפחית את הפגיעה בתדמית הדיגיטלית שלך במהלך משבר. לאחר מכן נשחזר ונחזק את אופי תוצאות החיפוש של המותג שלך.

מהו ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין של מנוע חיפוש הוא בעצם ניסיון לשלוט בתוצאות החיפוש של המותג על ידי השפעה על הדירוג. עם זאת, תוכנית מצליחה היא כל כך הרבה יותר מסתם אופטימיזציה למנועי חיפוש. אסטרטגיית ניהול מוניטין של חברות משלבת גם טקטיקות יחסי ציבור כמו הודעות לעיתונות עם היקף ממוקד לקידום המוניטין המקוון החיובי של המותג שלך. שלושת השלבים הקריטיים ביותר של אסטרטגיה ארוכת טווח הם הגנה על המותג, ניהול משברים, וניטור שוטף של מוניטין דיגיטלי.

 

שירות יחסי ציבור באינטרנט
שירות יחסי ציבור באינטרנט

איך אנחנו עושים את זה?

בקיצור, חברות ניהול מוניטין משתמשות בעקרונות SEO מתקדמים בכדי להעלות מאמרים חיוביים מרובים. ככל שהתוכן המועדף שלך עולה, הוא דוחף מאמרים שליליים למטה בתוצאות החיפוש שלך ומחוץ לעמוד הראשון.

בין אם מדובר בסקירה גרועה, כתבה חדשותית שלילית או מידע אישי רגיש, אל תחכה שהבעיה תיעלם מעצמה. במקרים רבים הבעיות עלולות להחמיר אם אינך מטפל בהן. למה?

מכיוון שמאמרים שליליים מושכים קליקים וקישורים הגורמים למנועי חיפוש לדרג אותם גבוה יותר. כתוצאה מכך אתרים אחרים עשויים לראות את התוכן ולכתוב מאמרים דומים.

המטרה שלנו היא להפוך את המחזור הזה כך שבעלי אתרים מקוונים ימצאו, ישוחחו ויקשרו לסיפורים החיוביים ביותר אודותיכם או המותג שלכם.

האם קל להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט?

חברות מסוימות טוענות כי הן יכולות להסיר תוצאות חיפוש לא רצויות בפחות מחודש. הן עשויות אפילו לפרסם ערבות להחזר הכסף. אל תיפול למלכודת הזאת.

ניהול מוניטין מקוון לוקח זמן, מאמץ ומומחיות בקידום אתרים. חברות שמבטיחות זכיות מהירות מסתמכות לרוב על טקטיקות הפחדה חוקיות וטריקים שיועילו רק לטווח קצר. והם בהחלט לא יהיו אפקטיביים מול כלי חדשות גדולים.

רוצים את האמת?

קשה למחוק לחלוטין תוכן שלילי מחיפוש בגוגל. למעשה, ישנם רק כמה מקרים נדירים שבהם זה אפילו אפשרי. כמעט בכל מקרה, הגישה היחידה האפשרית היא לקבור תוצאות חיפוש שליליות בגוגל בהן אנשים לא ימצאו אותם.

לוקח זמן – התחל עכשיו!

הלקוחות והשותפים העסקיים שלך יפנו תחילה לתוצאות החיפוש של גוגל כאשר הם חוקרים אותך או את החברה שלך.

האם הם ימצאו כתבה שלילית בעיתון ישן, מסמך בית משפט מביך או צורה אחרת של תוכן שלילי? או שהם ימצאו את המוניטין שזכית לו ומגיע לך?

אנו רואים בניהול מוניטין שותפות מתמשכת להבטחת מורשתך, ואנחנו לוקחים אחריות זו ברצינות רבה.

עידן מור, מייסד
עידן מור, מייסד

נעים מאוד, אנחנו בטר! 🙂

הצוות שלנו עוסק בבניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, ניהול מוניטין ברשת ומיתוג כבר 13 שנה.
היכולות הביצועיות שצברנו במהלך השנים, לצד התשוקה העזה ללמוד יום-יום כיצד לשפר את היכולות
שלנו והביצועים של הלקוחות שלנו, הם אלה שגורמים לנו לקום בבוקר בהתרגשות.

באחריות אישית, עידן מור